Uběhlo několik týdnu a to města se vrátila Freya , Elijah ,Rebekah ale i Caroline plánoval jsem ji říct pravdu ale nikdy nebyla vhodná chvíle . Čekal jsem na Kim v mém ateliéru kam jsem ji pozval a chtěl jsem aby přišla . Míchal jsem si barvy a slyšel jsem jak vešla dovnitř do budovy usmál jsem se a šel jsem za ní .
" Přišla jsi "
" Ano ale nechápu proč zrovna jsem ."
Koukala se kolem ." Tohle je můj ateliér , chodím jsem když se potřebuji uklidnit a tohle všechno "
Ukázal jsem na obrazy ." Jsou moje díla .. Tak že když maluji uklidňuje mě to . Měla by sis najít něco podobného "
" Ty Maluješ ?"
Zeptala se mě , kývla jsem hlavou a usmál jsem se ." A tyhle čmáranice jsou tvoje .. Aha ..."
Zas ta její arogance , protočil jsem oči a ona se koukala na ty obrazy ." Nejsou to čmáranice je to umění ale to by jsi věděla kdyby jsi se o to aspoň trochu zajímala ."
" No jo hold nejsem dokonalá jako Caroline "
Řekla mi , koukal jsem se na ni , fajn tohle jsem si zasloužil ." A taky asi nikdy nebudu jako ona "
" Ale to já nechci "
Šel jsem k ni , Kim se na mě podívala a pak opět na obraz před sebou ." Už jen to že musím nosit tyhle šaty , jsou krásné to ne že ne ale nejsem to já "
Pozvedl jsem obočí usmál jsem se a poslouchal jsem ji ." Chceš mít že mě něco co nejsem "
" Och jistě chci mít z tebe něco co nejsi , ale život v luxusu se ti líbí "
Usmál jsem se a pohladil jsem ji po paži ." To protože to tak chceš , nechci nosit a nebo dělat věci co se líbí tobě "
Protočil jsem oči a zavrtěl hlavou ." Mě se taky nelíbí co máš na sobě "
No když mi tohle řekla , nadechl jsem se a koukal Jsem se na ni jako jestli se nezbláznila ." A nebo tvoje chování to se mi taky nelíbí "
" Kim "
Koukl jsem se kolem a ji začal zvonit telefon , podívala se kdo ji volá a koukla se na mě ." To je Rebekah , musím jít "
Otočila se a šla pryč ,nadechl jsem se a šel jsem za ni ." Počkej "
Chytl jsem ji za ruku a ona se zastavila ." Rebekah se o Hope postará a je tam i Freya , Elijah a Stefan "
" A Caroline "
Řekla mi ." Kim .."
Koukal jsem se na ni a dal jsem ji vlasy za ucho ." Chci s tebou být vážně chvíli sám "
" Proč ?"
Pozvedla obočí a koukala se mi do oči . Špičkou jazyka si olízla rty a čekala co řeknu . Koukl jsem se ji na rty a pak opět do oči ." Protože jsem s tebou dlouho nebyl sám "
Koukl jsem do země a udělal jsem krok k ní ." A protože mi chybíš "
Koukl jsem se na ni , sklonil jsem k ni hlavu a políbil jsem ji na rty ." Chybíš mi celá, každý centimetr tvého těla mi chybí " pokrčil jsem ramena a koukal jsem se na ni .
" Chybí ti sex "
" Chtěl jsem být romantik ale ano "
Zasmál jsem se ." Hm.. Řekni Caroline "
Koukala se na mě , obešel jsem ji a zavřel jsme vchodové dveře a zamkl . Otočil jsem se opět na ni a stal jsem vzápětí vedle ní . Přehodil jsem si ji přes rameno a nesl jsme ji dozadu do vedlejší místnosti........Elijah .......
" Už se ti ozvala Kim ?"
Zeptal jsem se Rebekah , ona zavrtěla hlavou že ne ." Úžasné "
Odpověděl jsem a nalil jsem si Whisky , Rebekah držela v náruči malou Hope a usmála se ." Nevíte kde je Klaus ?!"
Přišla na nádvoří Caroline , podíval jsem se na Rebekah a ta se koukla na mě ." Mmm .. Ne ..."
Odpověděla Rebekah a v tom přišel Stefan a Freya." Naše malá Hope "
Řekla Freya a vzala si Hope od Rebekah a usmála se ." Pokoušela jsem se dovolat Kim ale nebere mi telefon, za půl hodiny se máme sejít a trénovat její druhou osobnost "
Podívala se na nás Freya ." Kim říkala že musí koupit .. No .. Nějaké věci pro Hope "
Odpověděl jsem Freye ." Ano ... To říkala a Klaus šel nejspíš sní "
Odpověděla Rebekah ." Proč by chodil sní ?!"
Zeptala se nás Caroline ." Tak víš jak ovlivnit par lidi a tak "
Odpověděl Stefan, Caroline se na nás dívala ." Nechápu proč je Kim ještě tady , nemá s vaši rodinou přece nic společného . Staráte se o její dítě a berete ho jako by bylo vaše "
" Je součástí rodiny "
Odpověděla Rebekah a koukala se na Caroline ." Není je to cizi člověk i to dítě je cizi "
" Caroline myslím že to je naše věc !"
Řekl jsem ji a ona se na mě dívala zavrtěla hlavou a odešla nahoru do pokoje ." Ještě chvíli by mlela tou její pusou a zakroutila bych jí krkem "
Řekla Rebekah , podíval jsem se na ni a nic jsem neřekl . Tohle také nebylo vůči Caroline fér .........Klaus .......
Miloval jsem se sní v tom ateliéru , tak moc mi chyběla . Ležel jsem pak na rozloženém gauči co jsem tam měl a koukal jsem se na Kim , ona měla na sobě moje tričko a koukala se na ty obrazy . Omotal jsem si kolem pasu prostěradlo a šel jsem za ní .
" Musíš si najít nějakou činnost u které se uvolníš "
Obejmul jsem ji zezadu kolem pasu a bradu jsem si opřel o její rameno ." Už jsem jí našla "
Řekla mi a otočila na mě hlavu , zasmál jsem se a ona se dívala na ten obraz před sebou ." Je to malované krví , ten obraz . Moje temná minulost "
" Proč krví ?"
" Takový odstín červené nenamícháš "
Ona se na mě podívala jestli to myslím vážně , kývl jsem hlavou a zasmál jsem se ." Myslím že potřebuji další uvolnění "
Řekla mi Kim , otočil jsem si ji k sobě a usmál jsem se .
" Tvoje uvolňovací taktika je lepší jak ta moje "" Jo , mužů se uvolňovat zde kým "
" To bych neřekl "
" Vadilo by ti to ?"
" Šíleně .. Bylo by pak všude moc krve a to nechceš "
" Měl bys víc obrazů , sám si říkal že takovou červenou nenamícháš "
Zasmál jsem se a přitáhnul jsem ji k sobě a vedl jsem ji pozpátku zas k tomu gauči .........Caroline ......
Jediné místo kdo mohl být byl ateliér moc jsem nevěřila že šel nakupovat s Kim . Vešla jsem dovnitř a slyšela jsem Klause jak z někým mluví v místnosti vedle . Potichu jsem pootevřela dveře a viděla jsem ho tam sní . Hrnul ji jeho tričko co měla na sobě nahoru přes hlavu . Nadechla jsem se a potichu jsem ty dveře zas zavřela , chytla jsem se za pusu a snažila jsem se být potichu, musela jsem rychle pryč . Když jsem vyšla ven , nadechla jsem se a volala jsem Kolovi ...
ČTEŠ
Nevěrná
VampiroJmenuji se Kim od mích osmnácti let chodím se Stefanem Salvatore , poznali jsme se tenkrát na škole a vlastně to byl můj úplně první kluk . Když jsem ho tenkrát poprvé viděla bylo to jako by do mě uhodil blesk . Ano sním jsem měla všechno poprvé . J...