Část dvacátá druhá

416 28 3
                                    

Když jsme se večer vraceli domů s Kim , stáli jsme ještě před mým domem u brány , políbil jsem ji na rty a pak ji polibky zasypával obličej . Ona se zasmála , usmál jsem se a chytl jsem ji za ruce .

" Nechci jít dovnitř "
Řekl jsem .

" Já musím mám tam Hope "

" Máme "
Opravil jsem jí , Kim kývla hlavou .

" Ano máme "
Nadechl jsem se a šli jsme teda dovnitř na nádvoří stála Caroline , Elijah , Rebekah , Freya a Stefan .

" No konečně ! Jaké byli nákupy ?"
Zeptala se Caroline , kývl jsem hlavou .

" Vyčerpávající "
Odpověděl jsem a Kim jen kývla hlavou .

" A kde ty věci mate ?"

" Přivezou je zítra "
Odpověděla Kim .

" No nic půjdu se osprchovat a pak spát "

" Počkej půjdu se podívat na Hope "
Kim šla nahoru a já jsem šel hned za ní , jak jsem přišel do pokoje , koukl jsem se do postýlky a malá Hope spala , usmál jsem se a pohladil jsem ji prstem po ruce , otočil jsem se na Kim a ta se vysvlékala a šla do koupelny .Počkal jsem dokud se neosprchuje , když vyšla z koupelny měla na sobě župan , usmál jsem se .

" Půjdu spát než se Hope vzbudí "

" Dobře "
Vstal jsem a koukal jsem se na ni , ona otevřela dveře od pokoje .

" Ty mě tady nenecháš  že ne "
Usmál jsem se a Kim jen zavrtěla hlavou že ne .

" Dole je Caroline "
Protočil jsem oči a kývl hlavou , měla pravdu .  Došel jsem k ni a políbil jsem ji na čelo .

" Dobrou "

" Dobrou Klausi "
Vyšel jsem z toho pokoje a Kim zavřela dveře , podíval jsem se před sebe a pak z balkonu na ostatní ti se bavili mezi sebou . Koukl jsem do země a šel jsme do své pracovny .

......Kim ......

Když jsem se ráno probudila , koukla jsem na telefon a bylo 11 dopoledne . Rychle jsem vstala a šla jsem k postýlce ale Hope tam nebyla , dobře asi bude s Klausem . Vyšla jsem z pokoje a šla jsem si udělat kafe a pak jsem zaklepala na Klause pokoj . Ten hned otevřel a usmál se .

" Ahoj lásko"

" Máš u sebe Hope ?"

" Ne "
Řekl mi .

" Má ji Rebekah víš jaká je "
Usmál se , kývla jsem hlavou a šli jsme za Rebekah ale ta nebyla doma .KLAUS vzal telefon a rychle volal Rebekah ale ta byla s Marcelem byla tam i přes noc . Vyšel z pokoje Stefan a Freya a z druhého pokoje Elijah .

" Co se děje ?!"
Zeptal se Elijah , začala se mě zmocňovat panika .
Klaus vzal opět telefon a volal Caroline .

" Kde jsi ?!"
Pustil ten telefon nahlas .

" Aaa už jste všichni vzhůru "
Řekla Caroline .

" Máš u sebe Hope ?"

" Hope ne má ji Kol !"

" Kol ?!"
Řekla jsem .

" Vážně sis myslela že na tebe a Klause nepřijdu !! Viděla jsem vás včera v ateliéru . Řekla jsem mu kdo zabil Davinu Kim . A tak si vzal tvoje dítě "

" Cos to udělala .."
Koukala jsem se na ten telefon .

" Dala jsi mu moji holčičku , moje dítě "
Řekl Klaus .

" Tvoje dítě .."
Šeptla Caroline a na druhé straně bylo ticho , Elijah vzal svůj telefon a snažil se dovolat Kolovi .Šla jsem rychle do pokoje a oblékala jsem se .

" Dala jsi mu moje dítě "
Řekl opět Klaus .

" Já nevěděla že..."

" Nedávalo ti to žádné právo !!! Měla jsi ublížit nám ne Hope , kde je Kol Caroline ?!!!"
Křikl Klaus ale Caroline nevěděla nic , vzal si jen Hope a prý odešel , Elijah se mu snažil dovolat ale telefon mu nebral . Rychle jsem se oblékla a běžela jsem pryč , když jsem doběhla k bráně Klaus tam byl dřív než já narazila jsem do něho a udělal jsem rychle dva kroky dozadu , moje oči měli černou barvu .

" Uhni nebo ti ublížím "
Koukala jsem se na něho .

" Co uděláš sama proti Kolovi Hm ?! Neznáš ho , já a Elijah ho najdeme . Neublížil by Hope "
Koukala jsem se na něho a on se díval na mě .

" Najdi Caroline "

" Klausi !!"
Řekl Elijah z nádvoří , Klaus mě chytl za tváře a klukal se mi do oči .

" Najdi Caroline, tak dlouho jsi neměla krev "
Pozvedla jsem obočí a koukala jsem se na něho .

" Klausi !!"
Zvýšila na něho hlas Freya .

" Běž "
Řekl mi , kývla jsem hlavou a odešla jsem .

....Klaus .....

" Ty nevíš co sní krev udělá !"
Křikla na mě Freya , podíval jsem se na ni a pak na Elijaha a Stefana .

" Najděte Kola !! Hned "

Nevěrná Kde žijí příběhy. Začni objevovat