Edit: Nem tudom, miért tesznek ki az emberek folyton nyilatkozatokat. Szerintem a platform jellege miatt nyílvánvaló, hogy nem a karakterek tulajdonosa vagy.De jobb félni, mint megijedni. Itt van az én disclaimerem a TELJES TÖRTÉNETRE."Én, erengesdio54, nem vagyok tulajdonosa semminek, ami a Mancsőrjárathoz kapcsolódik vagy arra utal. A Mancs őrjárat a Spin Master tulajdonában van, nem az enyém. Nem vagyok a rajzfilm kánonkarakterének tulajdonosa. CSAK az általam létrehozott OC-k tulajdonosa vagyok."Most, hogy ez el van intézve, jó szórakozást a fejezethez!
Ne... ne, ne, ne, ne, ne, kérem! Anya, apa! Hova m-mész? Ne hagyjatok itt! Gyere vissza...
A fiatal keverék kutyus rémálma megszakadt, amikor sikolyra ébredt, megtörve az éjszaka csendjét, ahogy felegyenesedett az ágyában. Levegőért kapkodva, pánikban és félelemben ült a kölyök. Erősen remegett, füleit hátracsapta, szemei tágra nyíltak a rémülettől, mielőtt megértette volna, mi történik. A környezetét fürkészve rájött, hogy ez is csak egy újabb rémálom, amit túl gyakran átélt. Tudta, hogy csak ennyi az egész, és hogy nem árthat neki. De akárhányszor is terrorizálták álmában, mindig meglepte.
"Ennyit az alvásról... talán holnap este - sóhajtott szomorúan a kölyök, miközben felállt a mancsaira.
A keverék könnyeket törölgetett a szeméből és az arcáról, miközben próbált megnyugodni és visszanyerni a légzését. Még mindig levegő után kapkodva, elindult kifelé. A keverék rögtönzött háza nem volt semmi különös, de a célnak megfelelt. Az otthonát régi dobozokból alakították ki, falaknak egymásra rakva, tetőnek pedig rozsdás, régi fémlemezeket használtak. A padlót mindenféle csecsebecsék borították; régi konzervdobozok, gépalkatrészek, vázlatok és papírfoszlányok hevertek szanaszét. De biztonságban elrejtve, a hátsó sarokban egy ládába zárva, volt valami, ami szentimentálisabb volt, mint az összes összegyűjtött kacat. Egy fénykép, amely fontosabb volt számára, mint bármi más az életben. Ez volt az egyetlen emlék a múltjára, az utolsó darabka, ami a kölyök régi életéből megmaradt. Nem volt sok, de ez volt minden, ami megmaradt. Még a neve is alig érdekelte. Barátok és gazdik nélkül szinte mindegy volt, hogy mi a neve. Úgyis mocskos korcsnak hívták élete nagy részében.
De a táskában lévő fénykép hátuljára örökre bevésték az egykor gondtalan, boldog kölyök nevét egy másik név mellé... az ő neve Rocky volt.
Kilépve a szabadba, a hűvös éjszakai levegő végigsuhant a keverék bundáján, miközben egy mély sóhaj hagyta el az ajkát. Itt volt az ideje, hogy elkezdje a napját. Rocky fájdalmasan összerezzent, amikor a hasából hangos morgás emlékeztette arra, hogy mennyire éhes. Mint minden nap, most is kénytelen volt élelmet keresni. Akár tetszik, akár nem, ez azt jelentette, hogy lopnia kellett, amit csak talált, még ha csak éttermi kukákból vagy élelmiszerboltok sikátoraiból származó morzsákat is.
Néhány éjszakával ezelőtt rábukkant legújabb városára. Végső cél vagy hely nélkül, Rocky céltalanul bolyongott. Több városban járt már, mint amennyit meg tudott volna számolni. Néhány nappal ezelőtt kiszúrt egy lehetséges élelemforrást: Mr. Porter pékségét.
Nos, a mai nap épp olyan jó, mint bármelyik másik, hogy megnézzem, mit tudok onnan szerezni, gondolta Rocky.
Miközben a keverék elkezdett felkészülni a következő élelmiszerrablásra, a füle megrándult a nevetés és kiabálás hangjaitól, amelyek betöltötték. A parton kereste a forrást, mielőtt borostyánszínű szeme megpihent néhány kölyökkutyán és egy fiatal fiún, akik zöld frizbit dobáltak egymás között a víz közelében.
Egyik kölyökről a másikra pillantva kíváncsian elemezte mindegyiket.
Ennyi különböző fajta egy helyen, vajon a fiú mindnek a gazdája? Egy dalmata, egy német juhászkutya, egy kakadu, és~
Rocky gondolatai egy pillanatra elterelődtek, amikor a tekintete a csokoládé színű labradorra esett a többiekkel együtt odalent.
Hmmm, milyen aranyos, gondolta Rocky egy apró mosollyal.
"Jó lehet, ha vannak barátaid és egy kedves gazdi, aki gondoskodik rólad. Mindannyian naponta háromszor kaptok enni, és van egy szép hely, ahol aludhattok. Soha nem kell aggódnod, honnan lesz a következő ételed, és nem is vagy teljesen egyedül." Rocky most hangosan beszélt magában, a féltékenység és a szomorúság nyilvánvaló volt a hangjában.
Egy utolsó pillantást vetett a csoport felé, és Rocky úgy döntött, jobb, ha elmegy. Hirtelen a barna labrador felfelé fordította a fejét, ahonnan lefelé nézett. Messze volt, így Rocky nem vette fel vele a szemkontaktust, de tudta, hogy látták. Biztos túl sokáig bámultam, gondolta idegesen, miközben elsietett.
Lent a parton a barna kölyökkutya még mindig arrafelé bámult, ahol másodpercekkel korábban a titokzatos idegen járt. Ez furcsa, még nem láttam őt a Kalandöbölben...
"Wyder! Láttad ezt?"
A barna hajú fiú éppen a frizbit akarta Skye-nak dobni. "Mit láttál, Zuma?"
A többi kölyök megállt, és most minden tekintetük a labra szegeződött, ami miatt a fiú ostobának érezte magát, amiért megállította mindenki tevékenységét. "Ó, ööö, most láttam egy másik kölyköt ott fent, azokon a wokokon. Még sosem láttam őt. Gondolod, hogy ő egy kölyök?"
A többi kölyök a Zuma által említett sziklákra nézett, kíváncsian fürkészve azokat, hátha találnak valami szokatlant, de nem találtak semmit.
A dalmát mosolyogva ugrott fel. "Ne aggódj emiatt, biztos vagyok benne, hogy semmiség! Most pedig gyere, meg kell tanítanod szörfözni, ahogy ígérted!" - kiáltott fel a pöttyös kölyök, élénk, kék szemében izgatottság csillogott.
"Bárcsak ne agweedeztem volna erre" - kuncogott Zuma. "Te vagy a legügyetlenebb kölyök a csapatban, haver" - mondta nevetve, miközben ő és Marshall elindultak a víz felé, megfeledkezve a titokzatos keverék fajtáról, akit az imént látott. A fiú figyelte, ahogy a kölykök elszaladnak, mielőtt visszafordult volna a távolban lévő sziklapárkányhoz, a szemei összeszűkültek, ahogy ismét fürkészte őket. Még sosem voltak itt kóborlók... jobb, ha nyitva tartjuk a szemünket.
YOU ARE READING
Mancs Őrjárat | Az óceánig
Romance[Zuma x Rocky] A PAW Patrol egy különleges mentőkutyákból álló csoport, amely segíti és védi az Adventure Bay lakóit. Egy nap egy kóbor keverék kutyus járja be a várost, aki örökre megváltoztatja az életet. A keveréknek nincs otthona, nincs családja...