13. fejezet - Közelgő vihar

37 4 1
                                    

~Az őrtoronyban~

A csokoládé kölyköt a kölyökháza ajtaján érkező könnyű kopogás ébresztette fel. Álmosan felpattintotta az egyik szemét, és a füle felkapta a kintről érkező ismerős hangra.

"Jó reggelt, Zuma! A többi kölyökkel fent reggelizünk a Kilátóban, hogy megnézzük az új Apolló-epizódot, jössz?"

Még a dalmata vidám hangja sem tudott mosolyt csalni a labrador pofájára. Két nap telt el azóta, hogy Rocky elment. A csapat a zavarodottság és a csalódottság keverékét érezte. Annak ellenére, hogy rövid ideig tartott, azok a tagok, akik megismerték őt, mint Ryder és Skye, egyre jobban élvezték a keverék fajta jelenlétét. A fiú még mindig úgy érezte, hogy nagyszerű potenciális csapattag, sőt, állandó családtag lett volna. Csalódottságuk azonban nem érhetett fel Zuma fájdalmához.

"Zuma, kérlek, válaszolj! Nem maradhatsz ott örökké" - nyafogott Marshall csalódottan. Rocky és Zuma veszekedése óta a labrador alig hagyta el a kölyökházát. Miután Rocky a falhoz vágta, és végleg kisétált az ajtón, Zuma ott feküdt, és álomba sírta magát. A következő napokban időnként kijött ételért, de másért alig.

"Nem vagyok hungwy, Mawshall. Kösz, haver, nem" - motyogta, mielőtt visszatámasztotta a fejét a mancsaira.

A kint álló foltos kölyök egyre jobban bosszankodott, hogy a barátja felvidítására tett erőfeszítései nem váltak be. "Zuma, gyere már! Utálom tudni, milyen rosszul érzed magad. Egy család vagyunk, ne zárj ki csak úgy!"

"Nem tudom, mit akarsz, mit mondjak" - felelte Zuma laposan. "Csak hagyj békén, haver."

Rendben, ha nem akarsz velem beszélni, akkor felhívom Rydert. Marshall kölyökjelzője felcsillant, ahogy kapcsolatba lépett a fiúval.

"Szia, Marshall, mi a helyzet?" - jött a válasz a címkén keresztül.

A kölyök bűntudatot érzett, amiért lényegében besúgta Rydert, de nem volt hajlandó hagyni, hogy Zuma egész nap egyedül üljön és rosszul érezze magát. "Szia, Ryder! Találkozhatnánk Zuma kölyökházánál? Tudom, hogy azt mondtad, adjunk neki helyet, de nevetségesen viselkedik! Még mindig nem tudom, hogy mitől kezdett el így érezni, de nem hajlandó beszélni velem. Fáj neki, Ryder. Kérlek, gyere, vedd rá, hogy kijöjjön."

A barna hajú lány sóhajtott egyet a kölyökpárna mikrofonjába. "Mindjárt lemegyek." Letette a kagylót, és zsebre vágta a készüléket, mielőtt a lift felé indult. Tudom, hogy Zuma feldúlt volt, hogy Rocky elment, de még mindig tépelődik rajta? Tudom, hogy nagyon szerette az új barátját, de nem mintha valami komolyabb baj történt volna. Ryder kilépett a torony alján lévő üveg tolóajtón, és elgondolkodva vakarta a fejét. Lemaradtam valamiről köztük?

A tűzkölyök odasuhant mellé. Miután gyorsan megvakarták a füle mögött a dalit, átsiettek Zuma házához. Abban a pillanatban, ahogy Ryder illata megérezte a labrador orrát, bosszús lett. Most komolyan, Marshall? Nem gyászolhatok egyedül anélkül, hogy a nyakamra járnál emiatt? Zuma azonban nem lehetett mérges, mindenki tudta, hogy Marshall mindig vidám és jókedvű. Sajnos néha úgy tűnt, eltökélt szándéka, hogy mindenki más is mindig így érezze magát.

Mancs Őrjárat | Az óceánigDonde viven las historias. Descúbrelo ahora