4. fejezet - Egy új cél

68 3 0
                                    

Miután Rocky elhelyezte néhány személyes holmiját a kilátó alsó szobájában, ahol eddig lakott, elindult, hogy megnézze, mit csinálnak a többiek. Nem akart semmiben részt venni, egyszerűen csak meg akarta figyelni az idegeneket, akikkel egy ideig együtt fog élni. Borostyánszínű tekintetét végigsöpörve a napsütötte, zöld udvaron, meglátta a dalmatát, aki élénkpiros kölyökházát mosta, miközben a csapat kis nősténye a napon aludt, és élvezte a Kaland-öbölben fújó szellőt. A levegő csípős és hűvös volt, amikor Rocky mély levegőt vett, jelezve, hogy az ősz megérkezett a városba.


Nem sokat aludt aznap éjjel, és nem is volt a legboldogabb a történtekkel. Érezte, ahogy a kétség és a bizonytalanság hullámai átjárják a gondolatra, hogy vajon milyen szándékai lehetnek azoknak, akik erőszakkal befogadták. Hálás volt az ételért, de még mindig bizonytalan volt, hogy mi következik. Gondolatai kuszák és zavarosak voltak, de úgy döntött, hogy egyelőre félreteszi őket, miközben megpróbált nem aggódni annyira.


Hmmm, vajon hol lehet Zuma, gondolta magában a keverék. Nem látta őt a tengerparti kirándulásuk óta. Ahogy Rocky továbbhaladt előre, azt vette észre, hogy a mancsai a többiek felé viszik. Azt hiszem, legalább megpróbálhatnék beszélni velük, ha már velük élek, döntött. Érezte, hogy felgyorsul a szívverése, amikor a kakadu felemelte a fejét az irányába. Felkelt a mancsaira, kinyújtózott, és várakozóan állt, amikor a félénk szürke kölyök közeledett felé.


"Szia! Szóval te vagy Rocky, ugye? Örülök, hogy hivatalosan is megismerhetlek, én Skye vagyok!" A kisebbik kölyök magas hangú lelkesedése váratlanul, mégis meglepően barátságosan fogadta az ideges keverék fajtát. "Hm, h-hé, én is örülök a találkozásnak, S-Skye". Rocky egy mosolyt érdemelt ki válaszul, miközben folytatta a beszélgetést.


"Szóval, mesélj el mindent magadról! Hallottam, hogy Zuma megtalált téged, és hogy itt maradsz egy ideig! Még mindig várom a napot, amikor jön egy másik lány, aki megment attól, hogy állandóan fiúkkal legyek körülvéve, de te elég aranyosnak tűnsz!"


Rocky nem tudta megállni, hogy ne kuncogjon a lány megjegyzésén, miközben egy apró mosoly terült szét a pofáján. Skye barátságossága és izgatottsága igazán megnyugtatta. Általában nem vett részt a társasági életben vagy a csevegésben, de a lány személyisége szorosan emlékeztette Rockyt valakire, akit régen ismert.


Valakire, akire Rocky még mindig minden nap gondolt, mióta elvesztette. Rockyt megnyugtatta az új barátja barátságos hozzáállása, miközben válaszolt a lány kérdésére. "Hát, eléggé félénk vagyok, nyilván új vagyok itt, és utálom a vizet - mondta Rocky, miközben befejezte a magára vonatkozó tények felsorolását. "Elég unalmas dolgok, azt hiszem." Skye kuncogott, de az egyik kijelentésén kíváncsi lett: "Mi! Nem szereted a vizet? Hogyhogy?" Hirtelen Rocky mosolya kissé megenyhült, mert meglepődött. "Ez... hosszú történet. Egyébként ti, kölykök, mivel szórakoztok errefelé?"


Épp amikor Skye válaszolni akart, élénk rózsaszín szemei a feléjük ugró fehér kölyök felé pillantottak, aki ordítva közeledett feléjük. "Hé, srácok! Mizu..." - a daliás szavakat félbeszakította, amikor majdnem megbotlott a saját mancsaiban, és éppen azelőtt kapta el magát, hogy nekiment volna a kettőnek. "Woah, jól vagyok! Hehe bocsi srácok! Szóval te vagy Rocky, ugye? Szia, én Marshall vagyok, a tűzkölyök" - sugárzott lelkes, ragyogó kék szemekkel. "Ő a család ügyetlen bohóca" - jegyezte meg Skye, és együtt vihogott Marshallal, aki épp levegőt vett.

Mancs Őrjárat | Az óceánigWhere stories live. Discover now