Csendes éjszaka volt a Kaland-öbölben. Csak a tücskök ciripelése és egy bagoly huhogása volt az egyetlen hang, amit kintről hallani lehetett. A város fényei elsötétültek, a csillagok kialudtak, és az októberi telihold megvilágította a Kilátó udvarát, hideg fényt vetve a járdára. Vékony köd gomolygott, és hidegséget hozott a csípős őszi levegőbe. Szinte minden kölyök békésen aludt a kölyökházában a Kilátó tövében. Zuma azonban még mindig egyedül volt fent a toronyban. Álmosan felemelte a fejét, körülnézett a sötét szobában, és látta, hogy mindenki elment. "Biztos elaludt" - motyogta magában a labrador. A csapat a küldetés után fenn volt, tévét néztek és lazsáltak. Emlékezett arra, hogy a többiekkel együtt feküdt, miközben mindannyian a napról és az izgalmas eseményekről beszélgettek.
A kölykök mindannyian ettek és jól érezték magukat, kivéve Rockyt. A megmentés és a kínos hazautazás után azt mondta, hogy szeretné elrendezni néhány holmiját a tartalékszobában, ahol lakott. Mindenki azt kérdezgette, hogy hol van, és miért nem beszél senkivel. Zuma azt kívánta, bárcsak tudná. Miután sikertelenül próbálta rávenni új barátját, hogy megnyíljon, feladta, és elment a többiekkel lógni. Most, hogy mindenki lefeküdt, egyedül feküdt a felső szobában. A csokoládé kölyök csendben odasétált a lifthez, és belépett. Zuma elfojtott egy ásítást, mert a lift halk zümmögése azzal fenyegette, hogy elalszik, ha csak áll ott. Ahogy a lift csilingelése a fülébe csengett, kilépett az éjszakai levegőre, és a hirtelen hőmérsékletváltozás miatt megborzongott. A kiskutya fogai csattogtak, ahogy hunyorogva hunyorgott álmos szemeivel az őt csípő szellő ellen.
A kölyökháza irányába fordulva elindult felé, de valami megállította. A füle megrándult, amikor nem messze egy halk hangot fogott fel. Úgy vélte, sírást hall ki. Hmmm, ez furcsa. Azt hittem, mindenki alszik, de ez úgy hangzik, mintha egy másik kölyök lenne. A hangot követve a vendégszoba előtt találta magát, ami azt jelentette, hogy az új barátja volt az, akit hallott. A fülét a hideg acélajtóhoz szorította, és a laboros szíve megesett, ahogy a kínzó hangok egyre hangosabbá váltak.
"Wocky?" Zuma kérdezett. "Miért síwsz? Jól vagy?"
Remegő válasz hangzott az ajtón keresztül. "Jól vagyok, Z-Zuma, kérlek, ne gyere be." Rocky alig tudott megszólalni, ahogy fuldoklott a szavaktól. Szörnyen hangzott, és Zumának látnia kellett. "Wocky, bejövök, oké?" Mielőtt a keverék befejezhette volna a mondatát: "nem, kérlek, ne..." A labi már be is lépett a szobába, és megállt a lábán, miközben a szíve még jobban megszakadt.
Rocky összekuporodott, reszketett és szipogott, miközben végtelen folyó folyt végig puha, szürke arcán. A tekintete azonnal összeakadt Zumáéval, ahogy belépett. A lenyűgöző, borostyánszínű szemek, amelyeket a labrador megszokott, most üvegesek voltak, és kicsordult a könnye. Ez pont olyan, mint az az este a sikátorban, gondolta Zuma szomorúan, miközben tovább bámult. Akkor is fájt neki, hogy ilyen kétségbeesetten látta a keveréket, és most, hogy közelebb került hozzá, csak még rosszabb lett. Zuma lassan a szoba közepén, az immár nyirkos, zöld takarón kuporgó barátja felé vette az irányt. Már éppen megszólalt volna, amikor valami megdöbbentő dolog történt.
"Wocky, én... - a szürke kölyök hirtelen kinyúlt, és közelebb húzta magához a barna labradort, aki még mindig zokogva és zihálva omlott a karjába. Zuma szemei tágra nyíltak a meglepetéstől a hirtelen testi kontaktus láttán, amelyet általában félénk barátja létesített. Érezte, ahogy a könnyek nedves csordogálása a nyaka körüli bundában landol, és a szomorúság harsány kiáltásai behatoltak a fülébe. Ahogy ott állt, miközben Rocky átölelte és sírt, nem volt biztos benne, hogy mondjon-e valamit, vagy inkább maradjon csendben. Úgy tervezte, hogy a hegyi mentés után szembesíti a keveréket azzal az éjszakával, de soha nem gondolta volna, hogy ilyesmi történik. Nem akarta elengedni, amíg
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mancs Őrjárat | Az óceánig
Romance[Zuma x Rocky] A PAW Patrol egy különleges mentőkutyákból álló csoport, amely segíti és védi az Adventure Bay lakóit. Egy nap egy kóbor keverék kutyus járja be a várost, aki örökre megváltoztatja az életet. A keveréknek nincs otthona, nincs családja...