7. fejezet - Örző

36 3 1
                                    


~Flashback~

"Kapj el, ha tudsz, ha-ha!" - kacagott a fiatal Rocky a másik kutyára, aki a napsütötte hátsó udvaron kergette őt. Az öt hónapos kölyökkutya heves fogócskázásba kezdett, és éppen azon volt, hogy elkapják. Hirtelen Rocky mancsa megbotlott egy kóbor játékban, ami az udvaron hevert. Egy rövid bukfenccel később a szédült keverék a hűvös fűben kuporogva várta, hogy a körülötte lévő világ megálljon. "Jaj, csak azért botlottál meg, hogy esélyt adj nekem, hogy elkapjalak?" - kuncogott egy hang hátulról. Rocky megforgatta a szemét, miközben megfordult, hogy szembenézzen a nagyobb kölyökkel.

"Hát, öreg vagy, úgyhogy csak kímélni akartalak, Axel" - kiáltott fel.

"Hé, én csak pár hónappal vagyok idősebb nálad, kistesó! Még nem vagyok AZONOSAN öreg" - védekezett Rocky bátyja, miközben visszasegítette a kisebbik kölyköt a mancsaira. "Ugyan már - mosolygott Axel. "Menjünk, szerezzünk valami kaját, éhen halok".

Miután mindössze hathetes korában otthagyták, Rocky és idősebb testvére, Axel négy hónapig egyedül kóboroltak az utcán. Miközben élelemért kotorásztak, ahol csak tudtak, egy kisvárosba botlottak. Soha nem kaptak sok ennivalót, és mindig soványak voltak, de úgy tűnt, hogy az emberek ebben a bizonyos városban sokkal jobban szimpatizálnak az állatokkal. Alig néhány nappal az érkezésük után egy fiatal pár, akiket Jessicának és Bennek hívtak, befogadta őket. A szőke nősténynek gyönyörű, mélykék szemei voltak, és olyan mosolya, amivel be tudta világítani a szobát. A barátja, Ben nemrég talált nekik egy házat Jessica munkahelyének közelében, ahová beköltöztek. A fiatal nő saját kutyaklinikát nyitott, és egy nap, munkából hazafelé menet meglátta a két testvért egy kukában kotorászni. Bár eleinte ijedősek voltak, üres gyomruknak köszönhetően könnyen elnyerték a bizalmukat. A házaspár két hónappal ezelőtt tárt karokkal fogadta a hajléktalan testvéreket új otthonába, és azóta is gondoskodik róluk.

Rocky észrevette, hogy Jessica letérdel Axel elé, amikor belépett a konyhába. "Milyen volt a nap, ti ketten?" - kérdezte sugárzóan. Mielőtt Rocky megszólalt volna, mindkét kutya felmosolygott a gazdira.

"Jó volt, Axel nem tudott lépést tartani! Meg kellett botlanom egy játékban, csak hogy esélyt adjak neki!" Dicsekedett, büszkén kidüllesztve a mellkasát, mielőtt egy játékos lökést és szemforgatást kapott a bátyjától.

Jessica nevetett a két kölyökkutyán, mielőtt felállt, hogy lekapjon két ételtálat a pultról. "Tessék, srácok, egyetek!" - mosolygott, mielőtt megfordult, hogy meglássa, Ben belép a szobába, egy mobiltelefonnal a füléhez emelve beszélget.

"Ez remekül hangzik! Mindenképpen ott tudunk lenni. Nagyon köszönöm ezt a lehetőséget Jessnek, tudom, hogy sokat jelent neki. Most közlöm a hírt, hamarosan találkozunk!" Barátnője kíváncsi pillantást vetett rá, miközben Ben letette a telefont, és zsebre vágta a telefonját. "Szóval ki volt az? És van valami nagy titkod, amit eltitkolsz előlem, Ben?"

A barátja kuncogott, miközben átment a szobán, hogy meleg öleléssel ölelje át a lányt. "Nos... Jess, lehet, hogy beszéltem egy régi ismerősömmel néhány várossal arrébb. Az állatklinikádról van szó. Azt hiszem, találtam egy új helyszínt, ahol megnyithatod a második üzletedet. I-"

Mielőtt Ben befejezhette volna a mondandóját, egy harsány visítás csengett a fülébe, amikor a szőke kihúzta magát az ölelésből, és elképedve és hitetlenkedve bámult. "Te tényleg találtál nekem egy helyet? Bébi, én... nem tudom elhinni. Én... én annyira, de annyira szeretlek, Ben. Tudod, milyen hatalmas dolog volt ez nekem, nagyon-nagyon köszönöm". A rövidebb szőke hajú nő lábujjhegyre lépett, hogy egy puszit nyomjon Ben ajkára, mielőtt visszahajolt a két kölyökkutyához, akik most a farkukat csóválták izgatottan a nagyszerű hír hallatán.

Mancs Őrjárat | Az óceánigNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ