21❐ {benden nefret mi ediyorsun?}

857 98 96
                                    

bölümlere başlık koymak istiyorum :<

selam ✨.

••••••

{Anlatım}

uzun boylu çocuk kendinden kat kat küçük ve minnoş sarışın olan çocuğa yetişmek için koşuyordu. en sonunda felix birden durunca hyunjin ona çarpmamak için kendini zorla durdurdu.

"ya niye koşuyorsun?" hyunjin sanki bir koşu yarışındaymış gibi hissediyordu. nefesini düzenleyip doğrularak sarışın olana baktı.

"bilmem... belki senden kaçmak istemişimdir. olamaz mı?" içinde tuhaf şeyler vardı, bunun ne anlama geldiğini bilmiyordu. belki kötü, belki de iyi bir şeydi bu.

hyunjin dudaklarını birbirine bastırıp kafasını hafifçe salladı.
"anlıyorum seni... peki" felix'in cevap vermeyeceğini biliyordu, sessizdi yine.

"felix... şimdi ne olacak?aramızın bozulmasını hiç istemiyorum"  dudaklarını büzüp gözlerine baktı.

"belki... belki de hiç arkadaş olmamalıydık hyunjin"  derin bir nefes alıp arkasına dönüp gideceği sırada hyunjin kolundan tuttu.

"yoksa benden nefret mi ediyorsun?" felix'in bu soruya verecek cevabı yoktu.

"böyle gidemezsin felix!" ses tonundan sinirlendiği belli oluyordu, şu an konuşması pek mümkün değildi.

"bak hyunjin, seninle daha fazla iletişimde olmak istemiyorum" kolundaki elini çekti hyunjin'i orda tek başına bırakıp hızlı adımlarda ondan uzaklaştı.

"felix, seni de abinide abimide sikeyim" sinirle gözlerini kapatıp açtı ve gidişini izledi, kısacası terk edilmiş gibiydi.

"salaksın hyunjin onu da kendinden soğuttun..kendimden nefret ediyorum..." sol yanağına doğru süzülen ıslaklığı silip sesli bir şekilde nefesini verdi.

•••••

hyunjin00  bugün hiç moodum yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hyunjin00  bugün hiç moodum yok.

1738 beğeni,  +99 yorum,

jeonginlife  hyunglarımdan biri üzülünce ben de üzülüyorum  (◞ ‸ ◟ㆀ)

changbinso  noldu lan sana

chris.lee   ayna da ne temizmiş

seungmin_  GİDEN GİTMİŞTİR ZATEEENN TUTAMAM TUTAMAM GİDENİİİİ

hwangmin bu salak ağlıyor susmuyor oç. ağzına çakmama az kaldı.

chris.lee  şhhhht minho bırak çocuğu :*

HYUNJİN ANIRARAK AĞLAMASAN MI ABİCİM? 

hyunjin00  NE AĞLAMASI YA GÖZÜME ABİMİN CANAVAR KEDİLERİNİN PENÇELERİ GİRDİ.

Alt Komşum||HyunLix-TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin