40 -Final-

106 4 0
                                    

Selamlar!!

Bu serüvende benimle birlikte geçirdiğiniz her bir salise çok değerli.Uzun lafın kısası her güzel bir şeyin sonu vardır. Hepinize teşekkürlerimi  sunuyorum,hepinizi seviyorummm :( artık bu fic'in bir finaline ihtiyacım vardı buna karar  verebilmem bir  yılımı aldı ve artık bir sona geldi.

Sizi  yeni  kurgularıma davet ediyorum!! Hesabıma göz atmayı kesinlikle unutmayın duyurularımı takip  ediniz. Şimdi bölüme geçebiliriz  keyifli okumalar!!

"Sevgilim?" 

"Efendim?"

"Sence artık şu olayları bir araya  getirip çözsek mi?Artık  kendi kendimi yiyeceğim şu koca evde!"

Gülümseyip  elini tuttum, "Tamam Hyunjin sakin ol halledeceğiz bir şekilde ailemizi bir araya toparlayıp konuşmamız gerek bunu bu akşam yapalım."

"Çok iyi olur artık bir sonuca varalım."

Gün akıp giderken ben annemi aradım ve artık bu olayların bir sonu olmalı diye nutuk çektim telefon konuşmamızın sonuna doğru zorda olsa kabul etti, geçmişiyle yüzleşmeliydi.

Annem,babam, Hyunjin'in anne ve babası en sonda ben ve Hyunjin olarak balkondaki masada buluştuk. Annem hemen söze girdi, "Başlayabilir miyiz?"

"Başlayacağız Bayan Lee."  dedi Hyunjin taktığı gözlüklerini düzeltirken.

"Şimdi..." ben önüme koyduğum okul yıllığının kapağını açıp asıl sayfaya geldim. "Görünen şu ki Changbin'in annesiyle de aynı sınıfı okumuşsunuz sizin ortak arkadaşı mı?" Hyunjin'in babası  başını salladı, "Evet ortak arkadaşımız,Hyeosan lisesini bitirip Seoul Üniversitesini kazandı ve orda Changbin'in babasıyla tanıştı."

"Burası  tamambunu anladık,peki siz ne ayak?" Hyunjin'in annesi dudaklarını araladı neredeyse  dolmuş olan gözlerini elinin tersiyle sildi. "Ben şurdaki kız benim tahmin ettiğiniz üzere." Hyunjinle ben birbirimize baktık şok içinde. "Tamam doğruymuş ve?"  diye annesine baktım.  "Ve aralarını bozdum ben...ben çok aşıktım ve onların sevgili olmalarına göz yumamadım bir şey  yapmam gerekiyordu hem de acilen babanı kaybedemezdim."

Annem sinirli bir ses tonuyla konuştu, "Evet  aramızı bozdun!Kıskançsın bizim ilişkimiz varken ve senin bunu bozmaya ne hakkın var?Biz senin yüzüne birbirimiz hakkında kötü şeyler düşündük tabii amacına ulaştın sonrada sen teselli ayağına kendin sevgili oldun!Haysiyetsiz."

Ben olanlları merakla ve korkmuş bir şekilde izliyordum masanın altından elimi sevgilime uzattım ve tutum, "Bunların derdi bizim boyumuzu aşıyor  bebeğim baksana kan davası gibi." diye fısıldadım. 

"Evet...annenin içindeki o kin hiçbir zaman  gitmemiş hala aynı."

O sırada Hyunjin'in annesi konuşmaya başladı,"Evet  tam olarak böyle,söylesene Felix'i bahane ederek eşimdenmiş gibi  gösterdiğini?"

"Bu çocuk ben den değil eğer  ben den olsaydı DNA sonuçları tam tersini söylerdi." annem,onun annesi ve babam Bay Hwang'a baktılar.

"Evet doğruyu söylüyor beraber hastaneye gittik." 

"Benim neden haberim yok Felix?" Hyunjin sinirlenmiş olmalı ki  elimi  sıkıyordu. "Hyunjin acıtıyorsun..." elimi çekip kollarımı göğsümde bağladım. "Ben annem ve babamın  çocuğuyum Hyunjin'in kardeşi  filan değilim.Anneminde beni neden Bay Hwang danmışım gibi  göstermesini çok da iyi biliyorum,az önce anlattınız."

Annem hemen konuştu, "Annesi  sevgilimi çaldı ben de böyle bir şey yaptım." annesi sinirle baktı,"Ha kendince intikam aldım diyorsun?" annem başını salladı, "Sen sevgilimi  çaldın,ben neden bunu yapmayayım?"

"Niye Felix'i kullanasın?"  dedi  Hyunjin. "Ve şu DNA konusu henüz kapanmadı Felix konuşacağız bunu."  usulca  başımı salladım.Şu  DNA konusuna gelirsek okuldan izin alıp öğlen yemeğinde Bay Hwang ile hastaneye gittik bizden örnekler alınıp işleme geçildi ve sonuçları bizi şaşırtmadı ne ben onun çocuğuydum ne de o benim babamdı.

Güneş dağların ardında batarken herkes barışlı bir sonuca varmıştı,aramızdaki kan davası gibi  olan sorunlarda  güzelce çözülmüş mutlu olmuştuk. 

"Of  başım ağrıyor Hyunjin."

"Masaj  yapmamı  ister misin bebeğim?" usulca başımı sallayıp  dizine uzandım,uzun kemikli parmaklarını başımın her iki yanına yerleştirip masaj yapmaya başladı. Bir  zaman sonra kendimi rahatlamış ve mayışmış olarak buluyorum.

"Ee  Felixcim anlatacak mısın?"  sesini işittiğimde kapalı gözlerimi açtım,  "Üzügünüm  sana anlatmam gerekirdi ama bugune geldi."

Gülümsedi, "Tamam sorun yok hayatım anlat sen dinliyorum."

"Baban  beni okuldayken aradı,hastaneye  gidip Dna  testi yaptıralım mı diye  sordu ben de kayıtsız  kalmayarak   kabul ettim,sonuçta çok önemli bir konu hani. Sonra ben de okuldan izin alıp öğle  arasında babanla hastanede buluştum ver örnek  verdik, iki-üç gün sonrada   sonuçlarımız çıktı ve her şey netleşti annem  yalan söylemişti. Sonra  zaten bugün geldi."  Hyunjin anladığını  belirterek kafasını salladı.

"Sana   demiştim kardeş  çıkmayacağız  diye."  gülümseyip  saçlarıma öpücükler  kondurdu.

"İyi ki kardeş çıkmadık  sevgilim yoksa  kafayı yerdim ve bu iğrenç durumu kaldıramayabilirdik."

Evet, her şey geç de olsa yoluna girmiş  rahat bir nefes  almıştık. Daha  iyi hissediyoruz,daha mutluyuz daha çok sevgi doluyuz.

O bana aşık ben de ona aşığım. Kalbimi ikiye bölebilir ama iyileşince her zaman onun için atacaktı.

-SON-


H

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


H

oşçakalın. ✨🖤

Alt Komşum||HyunLix-TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin