.
.öhm biraz minsung ✨
bir hafta oldu yeni bölüm yazmayalı :<
yoğunum ve aklıma bir şey gelmiyor...
•••••
jisungie
uyudun mu?
{23.08}baby <3
benim bu saatte uyuduğum nerde görülmüş jisung ㅋㅋㅋㅋㅋ {23.09}jisungie
oh bu güzel!!baby <3
evet ne oldu?jisungie
şey diyecektim hyungmüsaitsen dışarı çıkalım mı?
baby <3
şimdi mi tatlım?jisungie
tatlım diyen AĞIZINI YERİM/
/aslında hayır- ama istersen olur*-*
baby <3
oh tamam anlaştık :)ama önce küçük bir işim var, ben sana haber veririm.
jisungie
of senden çok hoşlanıyorum ama chan hyung../
/tamam tamam oluurr, görüşürüz hyung :*
*çevrimdışı*
baby <3
görüşürüz şeker çocuk.*çevrimdışı*
••••••••••
{02.08}
{anlatım}
"minho hyung gerçekten soğuk, yarın mı buluşsaydık hım?"
"yok bence iyi oldu, uzun zamandır görüşmüyorduk" gülümseyerek yanına oturup jisung'a baktı.
"evet... biraz yoğun geçiyor hayatım, kendime vakit bile ayıramıyorum maalesef" buz gibi olmuş ellerini hohlayarak kalın polarının ceplerine sokarak kafasını minho'nun omzuna koydu.
"doğrudur, hyunjin'inde öyle de pek şey etmiyor, geçen felix'i öpmüş pezevenk" kolunu jisung'nun omzuna atıp kendine çekti.
"ya evet! öpmüş! gelip bana anlattı hemen"
"jisung... sence aralarında bir şeyler olabilir mi?"
jisung gözlerini minho'nun yüzüne çevirdi. biraz düşündükten sonra dudaklarını araladı.
"sanmıyorum hyung, yani felix'i öpse bile bir şeyi değiştirmez"
"hayır yanılıyorsun tatlım, bence var"
şirince gülümseyerek jisung'nun yanaklarını sıktı."ama ama yanaklarım..."
"buz gibi olmuşsun, hadi kalk eve bırakayım seni"
"tch, seninle vakit geçirmek istiyorum ama ben" dudaklarını büzüp gözlerini yere çevirdi.
"ama olmaz ki böyle, üşüyeceksin daha çok" dedi ve kolundan tutup zorla kaldırıp evin yolunu tuttu.
Jisung'nun evinin önüne geldiklerinde minho gülümseyerek sıkıca sarıldı.
"uykun da olmalı, gözlerin küçülmüş eve girince üzerini değiştirip hemen uyu" jisung gözlerini ovuşturarak hafifçe kafasını salladı. minho'nun yanağına küçük bir öpücük bırakıp eve girdi.
••••••••••
felix yatağında kıpırdanarak sesli bir şekilde nefesini verip yüzüne yansıyan parlak ekrana boş gözlerle baktı. uyuyamıyordu, çünkü ne zaman boş kalsa aklına hyunjin'in öpücüğü geliyordu.
utanmıştı, arkadaşlıklarına devam etmek istemiyordu ona zor geliyordu bu şekilde olması. sağına dönerek telefonuna bakmaya devam etti sevdiği bir filmin fragmanını izliyordu. bu filmi hyunjin'de seviyordu. bu filmi her ne kadar onunla izlemek istese de yüzüne asla bakamayacaktı. ya da sadece bir öpücüğü gereksiz yere büyütüyordu.
hyunjin'e karşı değişik bir enerji hissediyordu, ara sıra onunla birlikteyken kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. bilmiyordu, belirsizdi. kirpiklerini kırpıştırıp telefonundaki sayfadan çıkıp kapattı ve ekranı mesajın gelmesiyle açıldı.
alt komşum 💙
seninle konuşmak istiyorum felix.. {02.18}çilli çocuk
ne konuşmak istiyorsun?seninle konuşmak istemiyorum
alt komşum 💙
tamam... anlıyorum seniartık bir şeyleri yerine koysak hım?
seninle aramın bozulmasını istemiyorum. _.çilli çocuk
cidden çok uykum varsonra konuşalım
bye
*çevrimdışı*
alt komşum 💙
ama felix..tabii uyumalısın
iyi geceler felix
*çevrimdışı*
••••••••••
evet kısa kestim :d
diğer bölümü yazayım.
iyi günler 🐞🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alt Komşum||HyunLix-TAMAMLANDI
Fanficalt komşum💙 -olm napıyonuz lan yukarda? çilli çocuk -sana ne? ne yapıyorsak yapıyoruz. {argo ve küfür içerebilir, argo bir sanattır. } yan ship; bangİnho, seungİn, minSung, chanChang. {texting x düz yazı} start; hatırlamıyorum.. finish; ¯...