34❐{söz mü?}

314 34 10
                                    


.

" Felix bakar mısın bu tarafa?"

Her şey neden böyle oldu diyorsanız eğer her şey Hyunjin'in belirsizlikleri yüzüne olmuştu araları açılmış konuşmamaya başlamışlardı ne Hyunjin Felix'in yüzüne bakıyordu ne de Felix onun yüzüne bakar olmuştu. Felix'in annesi o günden sonra bir daha gelmemişti gelmeyede niyeti yoktu Chan Minho'dan sonra Changbinle denemiş bir zaman sonra sevgili olmuşlardı Jisungla da yılın yarasına kadar sevgili kalmış ayrılmıştı çünkü pişman olmuştu. Son pişmanlık neye yarar? Hiçbir şeye,eğer böyle bir bokluklar yiyecekseniz eğer sonuçlarını düşünerek yiyeceksiniz sonra da gelip ben pişmanım pişman oldum diye gereksiz cümleler kurmayın. İnsanlara ikinci şansı verip yeni sayfa açmak çok güzel bir şey olabilir ama bir kere kırınca bu şansı hak etmeyebilirsiniz :) Her şey bir yana Minho öyle bir şeyin içine düşmüştü ki bu şeyin içinden çıkamamıştı çok denemiş olmamıştı şimdiyse hayatına kimseyi almamış kendi üniversite hayatına bakıyordu Chan onu unutmuştu Changbinle birlikteliklerini mutlu bir şekilde sürdürüyordu.

Felix tek başına sırasına yaslanmış sınıftakileri izliyordu ve gelen sesle başını sırasından kaldırıp kapıya yaslanmış Hyunjin'e baktı. "Gel." Felix sırasından kalkıp yanına yaklaşıp soran gözlerle ona baktı. " Boyun mu uzamış?"

Tabii ki de Felix'te hiçbir söylemedi doğruca ona baktı ve gözlerini devirdi.

" Felix..ben daha fazla devam etmek istemiyorum seninle sen yanlış kişisin ben devam edemiyorum seninle ilgili bir gelecek ne görüyorum ne de düşünebiliyorum yapamıyorum anlıyor musun? sen babamın bir diğer çocuğusun ve benimle bir kan bağın var biz kardeşiz ben kardeşime bu gözle bakamam.."

Felix bu duyduklarına inanamayaraktan ona baktı ve dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladı,bir şey söylemedi sadece hayal kırıklığı olan gözleriyle gözlerine baktı.. o an çok çaresiz hissetti ağlayacak gibi oldu ama bunu yapmadı içimde biriken tonlarca cümle varken onları içine attı Hyunjin'le konuşmayacaktı kararlıydı. Eve geldiğinde abisi yoktu ve ev çok sessizdi odasına geçip yatağına uzanarak tavana baktı.

" Yapacağın işi sikeyim Hyunjin daha başka bir şey demiyorum pişman olup geri dönersen bana bil ki affetmeyeceğim. Ben yapamam seninle diyince ne kadar çok üzülmüştün..bana umut verdin ahmak!" mutsuz bir şekilde tavana bakmaya devam etti keşke eskisi gibi olsalardı en azından kimsenin kalbi kırılmazdı ve üzülmezdi her an her şey olabiliyor ikisi de tam yetişkin sayılmazdı sonlarının ne olacağı hakkında ufak bir fikirleri bile yoktu çünkü kardeşlerdi fakat bunu bilmeden birbirlerini sevmişlerdi..aslında bütün suç Felix'in annesi ve Hyunjin'in babasındaydı,ikisini birbirlerine göstermeyip bir arkadaş gibi göstermişlerdi ne de olsa birbirlerinden haberleri yokken sevmişlerdi...en azından kısa bir süreliğine.

~

"Changbin'i gördünüz mü?"

" Hayır,ama en son mesajlaşmıştık saat üçte."

" Ben de görmedim bugün beş derse girip gitmişti direkt."

Chan kafasını sallayıp arkadaşlarının yanından ayrıldı başını belaya sokmasından korkuyordu ve onu nerde bulacağını pek de bilmiyordu açıkçası. En sonunda eve geldi oldukça sessizdi," Felix? geldin mi canım?" Chan omzundaki çantasını kapının önüne bırakıp kardeşinin odasının kapısına yaklaştı. " Üstünü mü giyiniyorsun abicim?" Felix gözlerini kapıya çevirdi sessiz kalarak kapıyı açmıştı gözleri yaşlarla doluydu. " Ne oldu!" Chan korkarak kardeşine sarıldı. Artarda sorularını sıraladı ve cevap alamayacağını bildiğini için sustu. " Bana mesaj at konuşmayacağını biliyorum bir tanem ben salona geçiyorum eğer Minho gelirse kapıyı yüzüne kapat." Felix başını sallayıp odasının kapısını kapatıp telefonunu çıkardı ve abisine yazmaya başladı.

Felix
Bir şey olmadı..oldu ama olmadı her şey daha kötüye gidiyor canım yanıyor..

Görüldü, yazıyor...

Chan
Felix ben senin kardeşinim,her ne kadar annemiz ev de olmasada onun yokluğunu hissettirmemeye çalışıyorum,ailemiz dağılmak üzere hatırlıyor musun babam bize "Eğer ailemiz dağılırsa siz birbirinize emanetsiniz ikiniz ailesiniz birbirinize sahip çıkın." demişti... sen benim ailemsin kardeşimsin benimle her şeyi konuşmalısın,ha tamam bazı şeyleri söylemek istemezsen anlarım ona bir şey demem ama senin üzülmene dayanamıyorum..bil ki seni üzenleri tek tek üzeceğim.

Felix
...hatırlıyorum iyi ki abimsin iyi kardeşimsin.Tabii ki de sana her şeyimi anlatacağım ama şu an zamanı değil, zamanı gelince anlatacağım abi.

Chan
Söz mü?

Felix
Söz.

Uzun bir aradan sonra selam!?
Nasıl devam ettireceğimi bilemediğim için ara verdim, umarım bu bölümü seversiniz.

Bir sonraki bölümlerde görüşmek üzere 🖤


Alt Komşum||HyunLix-TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin