.
.
.
SELAAĞM ✨bu bölüm biraz şey 👉🏼👈🏻 ewh anladınız- ama çok değil ucundan . _.
çünkü canım istedi ʕ ꈍᴥꈍʔ WKWPSÖZÇzağağamsmaöa
•••••••••
{minho x chan}
çilekli ruj'um 🍓
hey chris 17.17görüldü
yazıyor ..
chan chanie <3
efendim? 17.17çilekli ruj'um 🍓
ya ben sanırım seninle buluşamayacağım üzgünüm ㅠㅠchan chanie <3
ya üzülme hayatımişin varsa sonra da buluşabiliriz sorun değil
dert etme ~
çilekli ruj'um 🍓
heh tamam inandı/
/tamamm o zaman ʕ•ᴥ•ʔノ♡
seni seviyorum
jisung'a desem daha iyi olacaktı da nys/
/chan chanie <3
ben de seni seviyorum (❀」╹□╹)」*・••••••••••
{minho x jisung}
"tamam inandı" minho sırıtarak jisung'a baktı.
"sen ciddi misin?" minho bir psikopat gibi yavaşça sırıtarak kafasını salladı ve ona daha çok yaklaştı.
"ha ... iyi o zaman" jisung dudaklarını birbirine bastırarak elini minho'nun yanağına koydu gülümseyerek onu öptü.
çok geçmeden minho elleriyle jisung'un belini kavrayıp kendisine çekti. hafifçe sırıtmış karşılık vermişti. "d-dur " minho ne oldu dercesine bakarken kaşlarını biraz çatmıştı.
"biri gelmez değil mi? hyunjin ve felix gibi olalım istemiyorum" minho yarım ağız bir şekil gülümseyip dudaklarını araladı.
"yok hayır, evde kimse yok hyunjin arkadaşlarıyla takılıyor şu an annem ve babam birkaç günlüğüne evde yok rahat ol" kardeşinin kopyasıydı işte.
jisung gülümsemiş kucağına çıkmıştı.
minho jisung'un alt dudağını sertçe emerken belirli aralıklarla hafifçe inliyordu.
|||
chan evde kardeşi olmadığı için sıkılmış yatağından kalkmıştı. üzerini değiştirip evden çıkıp aşağı yöneldi.
birkaç kez kapıya vurup bekledi. birkaç saniye sonra minho kapıyı açtı jisung sayesinde saçları dağınık ve boynu kızarıktı.
chan kirpiklerini kırpıştırdı. "ne olmuş lan sana" minho gözlerini kaçırıp dudaklarını birbirine bastırmıştı. yakalanmış mıydı?
"hi-hiç yok bir şey, sen neden geldin?" chan minho'yu süzdü. kaşlarını çattı ve aklına gelen ilk şeyle kafasını sağa sola salladı.
"canım sıkıldı, yanına gelmek istedim" minho dudaklarını yalayıp chan'a baktı.
"şu an işim var-" dağılmış saçlarını düzeltmeye çalışırken bir yandan da boynundaki kızarıklıkları gizlemeye çalışıyordu. chan ise bunun olmaması için dua ediyordu.
"ha işin vardı doğru keşke yazsaydım" minho hafifçe kafasını salladı.
"e .. akşam görüşürüz? bize gel" chan gülümseyip kafasını sallayıp yukarı çıktı.
minho kapıyı kapatıp elini kalbine koydu. yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
"chan hyung mu geldi?" dudaklarını ısırırken minho'ya baktı.
"şimdilik gönderdim akşam bize gelecek" yatağa doğru eğilip jisung'u öpüp kaldırdı.
"sen bence git yoksa daha kötü olacak işler sarpa saracak gibi gözüküyor çünkü şüphelendi" jisung dudaklarını büzüp kollarını boynuna doladı.
"tamam .. haklısın" gülümseyip kollarını çekti. üzerini ve saçlarını düzeltip odadan çıktı peşinden minho da gelerek kapıda durdu.
"sonra yine görüşürüz tatlım" bir elini beline koyarak biraz kendisine çekti. dudaklarını boynunda gezdirerek konuştu.
"seni ilk gördüğüm günki gibi çok güzel kokuyorsun" jisung utanmıştı.
kimse bilmiyordu ki chan'ın parfümlerinden sıktığını.
minho jisung'nu daha fazla ellemeden göndermişti.
°°°°°
ehehw ayol nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alt Komşum||HyunLix-TAMAMLANDI
Fanficalt komşum💙 -olm napıyonuz lan yukarda? çilli çocuk -sana ne? ne yapıyorsak yapıyoruz. {argo ve küfür içerebilir, argo bir sanattır. } yan ship; bangİnho, seungİn, minSung, chanChang. {texting x düz yazı} start; hatırlamıyorum.. finish; ¯...