.
.
.selam👋
•••••••••
{felix}
hyunjin adımlarını bana doğru yöneltirken, changbin'nin mesajı ile gerçekler zihnimde çığlık atarak koşuyordu.
yani şimdi ben hyunjinle kardeş miyim... hayır bunu kabul etmiyorum. ama öz değil .. bunda bir sorun yok.
hyunjin biliyor muydu?
ya da minho hyung?
veya da abim ..
başka kim biliyor?
acınası gibi bir durum.
hyunjin yanımda dikilince kafamı yukarı kaldırıp gözlerine baktım.
"selam felix"
gülümsedim. "sana da selam"
"şey ... " parmaklarıyla oynadı.
"ben de seninle konuşmak için gelmiştim, aslında dünden beri de.." kafamı salladım. tahmin edebiliyordum ne konuşmak istediğini ama emin değilim. herhangi bir şey de olabilir.
"gel şöyle" bileğimden tutup kaldırıma oturttu.
"evet?"
tereddütle bana baktı, elleri terlemiş bacaklarına siliyordu.
"sa-sanırım babalarımız aynı .. "
derin bir nefes alarak seslice dışarı verdim. "biliyorum, changbin hyung söyledi" zihnimde bu düşünceler çığlık atarak koşarken bayılacakmış gibiydim. çık kötü hissediyordum.
"ben bunu kabul etmiyorum hyunjin, çok alakasız"
"ben ... ben ne hissedeceğimi bilmiyorum gerçekten çok tuhaf. bana da changbin hyung söyledi" başıma ağrılar girerken gözüme vurmuştu resmen. gözlerimi açarak hyunjin'e baktım.
"sanki ben çok kabul ediyorum ya zaten felix" gözlerini devirerek bana baktı.
"etme, napim?" dediğim şeyle gülüp sessizleşti.
"şimdi ne yapacağız?" bilmiyorum der gibi bakarken yüzünü yüzüme yaklaştırıp gözlerimin içine baktı.
"seni seviyorum" dediği şeyle gözlerim büyürken ağızım biraz açılmıştı. buna bir şey dememiştim ve sessizdim.
"hyunjin ben bilmiyorum duygularım sana karşı belirsiz" yavaşça ve tane tane konuşup yanından kalkıp hızlıca yanından ayrıldım.
beynim durmuş gibiydi gerçi beynim yoktu zaten.
merdivenleri yavaşça çıkarken hyunjin'nin babası önümden geçip gitti gözlerim arkasından takılı kalmıştı. ne diyeceğimi ve nasıl hissedeceğimi gerçekten bilmiyordum.
belki de gerçekten hyunjinle arkadaşlığımı kesmeliyim ...
ya da hiç arkadaş olmamalıydım.
hyunjinle kardeş -üvey ama- olma düşünceleri sayısız kez çığlıklar atarak koşarken kapıyı açıp içeri girdim. abim yoktu.
üzerimdekileri çıkarıp astım, cidden yardıma ihtiyacım vardı. ben bu şekilde yaşayamam.
hyunjinden nefret etmiyorum fakat bilmiyorum bazen seviyorum bazen sevmiyorum.
nazik ve ilgili davranması acayip derecede hoşuma gidiyor. öyle bir an varki gıcıklığı zirvede kalıyor salağın.
kendi kendime konuşurken odama geçip her zaman olduğu gibi bilgisayarımı alıp yatağımın üzerine koyup önüne uzandım.
izlediğim diziyi bulup açıp kaldığım yerden izlemeye başladım.
dakikalar ve saatler birbirini kovalarken güneş batmaya başlamış ve ışıklarını odama yansıtmıştı.
kafamı yatağımdan kaldırdığımda ağrılarım kendini belirtittiğinde yüzümü buruşturup bilgisayarı kapatıp kalktım ve odadan çıktım.
annem üç gündür yoktu, babam neler olduğunu her ne zaman sorsa susuyordum. çoğunlukla ağızımı açmamak için eskiden olduğum sessiz hâlime bürünüyordum.
şimdi abim ve babamla yemek yiyoruz. sadece üçümüz.
"e bugün neler yaptnız?" babamın sesiyle bakışlarımı abime çevirip babama baktım. hiç bir şey demedim. abim konuşmak için dudaklarını aralayıp babama baktı.
"her zamanki şeyler işte baba" abim kısa bir şekilde geçiştirirken babam bakışlarını baba yöneltti.
"felix, peki sen?" o an abime baktım benim yerime konuşsun diye.
"okula gidip geliyor arada hyunjinle takılıyor derslerini bitirip odasında tek başına takılıyor" abime tebessüm edip yemeğime kaldığım yerden devam ettim.
"güzel ... peki anneniz?" abim başını olumsuz anlamda sallarken bense halının desenlerine bakıyordum.
"telefonunu açmıyor hatta ulaşılmıyor, neden böyle oldu? ne yani şimdi bizi terk mi etti? " babamın sesi ağlayacakmış çıkmıştı.
"sa-sanırım evet öyle oldu kimseye bir şey söylemedi"
••••••••••
{iki gün önce}
changbinnie
felix müsait misin? 18.08görüldü 19.08
yazıyor ..
felix
evet hyung şimdi müsaitimbir şey mi oldu?
changbinnie
heh ben de seninle konuşmak istiyordum 19.09bir şey öğrendimde ..
felix
ne öğrendin?changbinnie
bay lee senin baban değil, senin asıl baban bay hwang yani hyunjin'nin babasıfelix
ne .. bir saniye dur beynim algılamıyor*felix çevrimdışı*
yazıyor 19.10
changbinnie
hayatım gerçekler ..annen ve baban gerçek baban yani chan hyung doğduktan üç yıl sene sonra bir şekilde birlikte olup annen sana hamile kalmış ve ayrıca onlar eskiden sevgiliymiş tabii lise zamanlarında
üzgünüm sana bunları anlattığım için. bilmen gerekiyordu. 19.20
changbinnie
her neyse bunu hyunjinle konuşursun, ona da buna benzer şeyler yazdım.*changbinnie çevrimdışı*
••••••••••
30. Bölüm de final yapıp ikinci fic'i çıkarma gibi bir düşüncem var?
Ayih nasıldı? 🐤🐥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alt Komşum||HyunLix-TAMAMLANDI
Fanfictionalt komşum💙 -olm napıyonuz lan yukarda? çilli çocuk -sana ne? ne yapıyorsak yapıyoruz. {argo ve küfür içerebilir, argo bir sanattır. } yan ship; bangİnho, seungİn, minSung, chanChang. {texting x düz yazı} start; hatırlamıyorum.. finish; ¯...