39Okul Yıllığı

253 21 22
                                    

Az yorum yapın ayol.



Alt komşum💙
BEBEGIM
BALIM
CICGEIM
ASK BOCEGIM
GUNADYYYDIIINNNN
HADI KALK OKULA GEC KALCAZ 

Çilli çocuk
ah bwnim küçük sevgilim sana da günaydın bebeğim

Alt komşum💙
buluşalım özledim seni

Çilli çocuk
ya mal mısın sevgilim üst katındayım ben alooo yukarı gel akşam konuşacaklarımız var

acil.

Alt komşum💙
acil bir de he
tamam geliyorum  :)

Çilli çocuk
gelince de elleşeyim falan deme OKEY?

Alt komşum💙
aman iyi tamam.

Çillli çocuk
trip atma bana be
yolarım seni

Alt komşum💙
kapıdayım seni bekliyorum çık da okula gidelim
görüldü

---

"Annen eve geldi mi?"

"Hayır gelmedi... Çok özledim onu keşke geri gelse."  moralim düşüktü, hyunjin'e yaslanırken beni kollarının arasına aldı öğle arasıda bitmek üzereydi zaten ve hiç derslere giresim yoktu.

"Biliyorum bebeğim farkındayım özlüyorsun ama yapabileceğimiz herhangi bir şey yok."

"Biliyorum hyunjin, ama belki bir şansımız vardır hâlâ? Belki de olay göründüğünden çok farklı  bir hâli vardır?"

hyunjin hah'ladı ilk ve düşündü kısa bir süre dudaklarını araladı, "Bunu ikimiz halledelim senin ve benim arkadaşlarımız burunlarını sokmadan hem de. Hiçbir şeye inanmıyorum ben ne senin benim yarı kardeşim olduğuna ne de annenin eskiden benim babamdan sana hamile kaldığına."

"Açıkçası ben de öyle düşünüyorum ve zaten bunu daha önce konuşmuştuk. Bir an önce baban ve annem hakkında araştıma yapmamız gerek sevgilim."

"Evet.. Babanla konuş, gittiği okulu öğren sonra da bana  yaz hemen tamam mı?"  hyunjin kafasını salladı ve gülümsedi.  "Sen de annenle diyeceğim ama ortalıkta yok.."

"Sorun yok bebeğim, ben bir şekilde öğreneceğim çatı katında annemin bir sandığı var ve onun içinde eşyaları var. Oraya bakarım ben de."  ben gülümserken yanağımdan öptü.
"Tamam  o hâlde, anlaştık yongbok!"

ben anında gözlerimi devirirken hyunjin gülüyordu. "Ne yongbok? felix adım felix, hem  yongbok korece adım bir kere. Ve  kimliğimde yazmıyor."

"Tabii canım öyledir." hâlâ gülüyordu ve ben de gülmeye başlamıştım.

---

Alt Komşum💙
bulabildin mi bebeğim
ne buldun?
çıktı mı bir şeyler ??

çilli çocuk
sevgilim eve geleli sekiz dakika oldu... yemek yicem sonra ders çalışmam gerek sonra çıkar bakarım

Alt Komşum💙
dhwlwnsms pardon çok heyecanlıyım sadece 👌 eheheh
özledim seni, çatıya baktıktan sonra bana gel bir şeyler yaparız ;)

çilli çocuk
belli orası
olur  bu seferde senin abin basar bizi
abinle uğraşamam hiç bebeğim

Alt komşum💙
doğruuuu olsun bana gel öperim bol bol seni
hem kim minho ile uğraşmak ister ki?

çilli çocuk
BEN/
suratsız minho hyung
yaa ben de seni çok öpmek istiyorum ama notlarım düştü senin yüzünden ;-;

Alt komşum💙
sebebi neymiş peki?
e çalışmıyorsun ki sevgilim
JSALSNSM/

çilli çocuk
babababababa
ben ve sınavlara çalışmamak?
HAH.
sen den daha çok çalıştığımı biliyorsun
ve beni derstten çıkartıp tuvalete götürüp öpüyorsun
hoşuma da gitmiyor değil ha./

Alt komşum💙
şaka yapıyorum bebeğim
neysee geleyim mi çatıya?

Çilli çocuk
o olur bak,
tamam şöyle yapalım ben yemek yiyip nşraz dersleeime bakayım çok geç olmadan sonra yazayım merdivenlerde buluşalım?

Alt komşum💙
bu nasıl fikir beee
aşık oldum bak 👀
TAMAM OLUR BEN DE BANYOYA GİRERİM
fotoğraf atarım :)

Çilli çocuk
ehehe
ben de ben de
oluurrr at

Alt komşum💙
tamamdır  :))

---

"ya hyunjin popomu elleyip durmasana!şurda bir şeye bakmaya çalışıyorum, delirtme beni!"  hyunjin güldü ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı. "bir delirsene? bakalım nasıl deliriyorsun."
nefesimi seslice dışa verip gözlerimi devirdim ve önümdeki sandığa baktım bir süre.  "ya bir şey çıkmazsa?ya gerçekten yarı kardeşsek.."  

hyunjin gülümserken yüzümü ellerinin arasına alıp alnımı öptü. "sevgilim, yarı kardeş falan çıkmayacağız. düşünme bunları sen."  gülümseyip sandığı açtım ve şöyle bir içine baktım, fazla kitap, mektuplar ve günlüğe benzer şeyler vardı içinde korkarak kitapları karıştırırken annemin olan yıllar öncesine ait bir okul yıllığı buldum ve yere oturup kitabı açtım.

"hangisi annen olabilir ki?"

"ohaaa.. changbin in annesi değil mi bu?"  dedim kısa saçlı tombul yanaklı bir kızı gösterirken.

hyunjin kafasını salladı. "oh.. çok benziyor, ve neden olmasın ki? belki liseyi beraber okumuş olabilirler bebeğim." derken arkamdan ellerini belime sarıp çenesini omzuma koydu ve kıkırdadı  "çok tatlısın hyunjin."

"bu tatlılıklar yalnızca sevgilime."
biz gülüşürken  okul yıllığı elimden kayıp yere düştü aynı filmlerdeki gibi o gizemli sayfa açıldı ve annemi görebildim. "hey hyunjin şuna baksana.."  hyunjin elimden alıp inceledi, "bak babam da burda annenle arasında bir kız var, aynı okulda okumuşlar."

"beklemiyordum cidden, ayrıca baban olduğuna emin misin? gidip sor demiştim babana."

"soramadım babam evde değil çünkü."

"tamam tamam, ya benim aklıma bir şey geliyor.."

"ne geliyor bebeğim söyle hadi."

"şey, şu ortalarındaki kız annemle senin babanın arasını bozan birine benziyor bence annemle baban lisedeyken sevgililerdi ve o kız da aralarına bir kara kedi gibi girip bozdu?"

hyunjin bir süre düşündü ve kaşlarını çattı. "bilmiyorum ki bilemeyiz... ama mantıklı geliyor cidden."

"ve sonrada... o kız babanla sevgili oldu, yani belki olmamıştır. neyse yıllar geçiyor babamla annem evleniyor, sonrasında abim dünyaya geliyorken senin annenle baban evleniyor ve annem sindiremeyip bana hamile kaldığı bir zaman sonra beni senin babana bu senin çocuğun olarak tanıtıyor?"  ben bunları söylerken hyunjin şoka girmiş bana bakıyordu bir karış açık kalmış ağzıyla.

"çünkü hâlâ annen babama âşık. felix... kâhin falan mısın sevgilim?"

---
EYYYOO SELAM GENCLİK SONUNDA YAYINLADIM BU ARALAR FİC YB'LERİNE BOĞACAĞIM SİZİ yani demek istediğim duyuru yaptığım ficlerime.

Alt Komşum||HyunLix-TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin