.
.
.
şey oy verir misiniz? şu etiketler falan siliniyor geçen baktım da birisi silinmiş bir numaralı olan ;-;selam, nasılsınız?
helloğğ neyse bu bölüm hiç içime sinmedi x1
••••••••••
{Felix}
endişeleniyordum. hem de deli gibi.
hyunjin ne mesajlarıma bakıyordu ne de geri arayıp dönüş yapıyordu...
delirecek gibi hissediyordum, minho hyung'da ortalıkta yok gibiydi bana bir şey anlatmadı ve geri dönüş de yapmadı.
tam bir hafta geçti, koskoca bir hafta.
hyunjin'in babasını yani benim biyolojik babamı aramaya ve mesaj atmaya korkuyordum. elim istemsizce hırkamın cebindeki telefonuma gitti korkarak çıkarıp titreyen parmaklarımla yazmayı denedim.
felix oğlum,
ya şye diyeğğcimhyunjin orsa mı acaba :d
o iyi mı çok merak ediyşyeom :"
rahateız ettiğim içim üzügünümö ㅠㅠ
görüldü
yazıyor ..
babammış
felix?sen iyi misin?
ve hyunjin bu aralar hasta pek seninle konuşamaz gibi, ama o iyi merak etme sen.
felix oğlum,
ha... grip oldu yaniOH RAHATLADIM TEŞEKKÜRLER🙏
babammış
ım.. evet evet grip oldu.şimdi söylersem olmaz... /
/
sonra konuşalım felix
*çevrimdışı*
felix oğlum,
a.. şey tamamiyi günler 🐥
*çevrimdışı*
••••••••••
gece üç civarlarında yatağımda sağa sola dönerken odama yaklaşan ayak seslerini işittim.
jooyeon'a baktım bir anlığına uyuyordu masum masum.
ayak sesleri giderek yaklaşırken içimi bir korku sarmıştı gözlerimin önünde canlanan 992827282292019 yıl önce izlediğim korku filmlerinin sahneleri gelince küfür ederek arkamı döndüp yorganı kafama kadar çektim ve kapı açıldı.
evde kimse yoktu ben jooyeon dışında ama annesi olmalıydı büyük bir ihtimal. kendimi rahatlatmaya çalışırken hızlıca çarpan kalbimin sesini duyuyordum. korkudan nefesim kesiliyordu.
korkmamalıydım, kendimi korkutmamam gerekirdi ve bir süre hızlı olan nefes alış verişlerimi kesmek adına nefesimi tuttum.
ayak sesleri yavaş yavaş yatağımın uç kısmana kadar geldi.
korkudan ağlayacak dereceye gelmiştim ve sol gözümden bir yaş aktı. jooyeon'a seslenmek istedim ama yapamadım..
derin bir uykusu vardı hyunjin gibi beni duymazdı.
ayak sesleri odanın diğer ucuna yol aldı ve durdu ve birkaç hışırtı geldi sonrasında kesildi.
gözlerimi açtığımda güneş daha yeni yeni kendini gösteriyordu. terlemiştim.
saçlarım alnıma yapışmıştı ayrıca oda sıcaktı yaz ayından dolayı normaldi yorganımı biraz aşağıya çektim.
neden yorganla yatıyorum... çünkü yaz kış üşüyen bir insanım.
"hay senin ben ya" diyerek alnıma yapışmış saçlarımı geriye ittim kalkıp banyoya girip üzerimi çıkardım.
aynada vücuduma bakarken boynumdaki belli noktalarda oluşmuş morlukları fark ettim, jooyeon ile yiyişmiş olamazdım elbette.
kafama çok takmayıp omuzlarımı silkip suyu açtım.
üzerime kısa bir şeyler geçirirken jooyeon'a bakıyordum çok masum uyuyordu gerçekten ama uyanıkken hayır kendi kendime gülerken giyinmemi bitirip yanına oturup omzundan tutup dürttüm.
" KALKSANA AKŞAM OLDU BE! "
ben dürterken deprem etkisi yaratmaya çalışıyordum fakat kalkmıyordu birkaç kez daha dürttüm uykusu ağırdı ama kalkmalıydı gece yarısı olanlar aklıma her geldiğinde içimi korku sarıyordu.
gökyüzüne baktım yağmur yağacak gibiydi ve hava kapalıydı. merkez olan yerde bulutlardan sızan güneş ışığı vardı sanki sadece orayı aydınlatıyor gibiydi.
" JOOYEON KALK YETER ! "
sonunda gözünün birini açınca rahatladım kolundaki saate baktı.
"hyung git yat uyu ya saat daha sekiz "arkasına döndüğünde ofladım.
" evet biliyorum ama kalk erken kalkan yol alırmış"" o benim için geçerli değil maalesef uyuyorum kaldırma sakın kendim birkaç saat sonra kalkacağım"
" peki... browni yapacağım sana bırakırım " kafasını salladığında kalktım.
••••••••••
hyunjin her saniye aklımdaydı çok merak ediyordum ve tekrardan mesaj attım.
çilli çocuk
hyunjin ..özledim seni
nerdesin ㅠㅠ
en kısa sürede dön bana!
mesajlardan çıkıp iç çektim hiç değilse abisi bana bir şey deseydi..
günler birbirini kovalarken hyunjin den üç hafta boyunca hiç bir şekilde ne mesaj aldım ne de bir arama minho hyung tam böyle umutlarımı keserken hyunjin'in ağır bir hastalık geçirdiği fakat iyi olduğunu ve merak etmemem konusunda uzunca bir mesaj yazmıştı içim az da olsun rahatlamıştı ama deli gibi merak ediyordum .
|||
helloğğ neyse bu bölüm hiç içime sinmedi x2
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alt Komşum||HyunLix-TAMAMLANDI
Fanfictionalt komşum💙 -olm napıyonuz lan yukarda? çilli çocuk -sana ne? ne yapıyorsak yapıyoruz. {argo ve küfür içerebilir, argo bir sanattır. } yan ship; bangİnho, seungİn, minSung, chanChang. {texting x düz yazı} start; hatırlamıyorum.. finish; ¯...