1. évad 9. rész

679 44 0
                                    

Jimin pov

Gyorsan eltelt ez a pár nap. Jungkookkal ezalatt sikerült mindent átbeszélnünk, és most végre bátran nézek tükörbe.

Jungkook tegnap kapott egy üzenetet, miszerint ma délelőtt érkezik a sofőrünk, aki ideadja a repjegyeket, és kivisz a repülőtérre.

Őszintén megvallva hiányozni fog Korea. Nagyon szerettem itt élni, de bízom benne hogy egyszer majd a sors visszasodor miket Szöulba.

-Szerelmem, azt hiszem megjött a taxisunk.-jött be a konyhába Jungkook

-Várjuk meg, amíg feljön. Nem is biztos hogy ő az.-válaszoltam

-Rendben.-leült mellém az asztalhoz.- Hiányozni fog Korea.

-Hm, nekem is. Japán szép meg minden, csak mi itt nőttünk fel.

-De veled jobb lesz, mitha egyedül mennék.-simított végig a kezemen.

-Alig várom, hogy végre a saját házunkban élhessünk. Ugye majd örökbe fogadunk egy kutyát?

-Persze. De csak akkor ha lehet a neve Bora.

-Lehet.-mosolyogtam.

Kopogtak az ajtón.

-Menjünk.-mosolyogtunk egymásra

Elindultam az ágyhoz, mert ott voltak a bőröndjeink. Megfogtam a sajátomat és felemeltem

-Hagyd csak Kicsim, majd én viszem.-mondta Jungkook és elvette tőlem a bőröndöt.

-Gyere, kinyitom neked az ajtót.-mondtam.

Odamentem az ajtóhóz, és kinyitottam. Ekkor olyan dolgot láttam meg, amire álmomban sem gondoltam volna. Bárcsak Jungkook nyitotta volna ki az ajtót.
Kezemet a számra tapasztom meglepettségemben.

-Istenem!-suttogom, majd ráborulok Jungkook szüleire.-Annyira örülök nektek!-sírtam el magam.

-Szerelmem...-jött utánam Jungkook. Elengedtem a szüleit és ránéztem. Mosolyogtam de közben folytak a könnyeim.

Jungkook kezéből kiestek a bőröndök és szinte leütötte a szüleit, olyan gyorsan megölelte őket.

-Anya! Apa!-szipogta

-Fiam!-mondta meghatva Hyunwoo.

Ez a drámai találkozás eltüntette a lelkiismeretfurdalásomat. Annyira örülök hogy itt vannak.

-Jungkookom.-mondta az anyukája és jobban magához ölelte.

Hyunwoo kibontakozott az ölelő karok körül és engem is megölelt.

-Hogy vagy? Fáj valamid?

-Mostmár semmim. Hála nektek elmúlott a lelkiismeretfurdalásom. Jó hogy itt vagytok. Köszönöm hogy eljöttetek.-öleltem szorosan.

Közben, Hyunwoo válla felett átnézve láttam hogy Ari Jungkook könnyeit törölgeti, és Jungkook valamiért szaporán bólogat.

Hyunwooközben elengedett, így most Ari ölelt magához.

-Jimin, ugye jól vagy?

-Igen. Mostmár hogy itt vagytok jobban.-bújtam bele a vállába.

Pár perc múlva mikor sikerült kibőgnünk magunkat Jungkookkal, bemetünk a nappaliba. Én óvatos, lassú léptekkel odasétáltam Jungkookhoz és megöleltem.

-Szeretlek.-jelentettem ki

-Én is szeretlek.-suttogta majd megcsókolt

Mikor tényleg összeszedtük magunkat akkor betettük a kocsiba a cuccokat, és már indultunk volna ,de

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor tényleg összeszedtük magunkat akkor betettük a kocsiba a cuccokat, és már indultunk volna ,de.....

-JIMIN!-hallottam meg egy ismerős hangot a hátam mögül, mire Jungkook egyre szorosabban kezdte szorítani a kezem. De persze nem annyira hogy bepisiljek.-Jimin, nem mehetsz sehova!

-De mehetek....apa!-fordultam meg, és magabiztosabb voltam mindennél

-Vigyázz a hangodra!-fenyegetett meg, és közelebb lépett hozzám, mire Jungkook elém állt és egész testével védett.

-Ne gyere közelebb!-mondta összeszorított fogakkal.

-Oh, itt van a kis hős szerelmes lovagja is?-nevetett apám, mire kibújtam Jungkook háta mögül és felpofoztam. A saját apám....mondjuk ő is megerőszakolt és ütött meg nagyon sokszor.

-Te kis!-esett volna nekem, de Hyunwoo lefogta, és Ari elénk állt.

-Nem fogod bántani őket!-jelentette ki magabiztosan Ari.

-Ő az én fiam! Nem viheted el tőlem! Feljelentelek!-ordított apa.

- 18 vagyok! Azt csinálok amit akarok! És nekem kellene feljelentenem téged mert megerőszakoltál!-vágtam vissza.

-Velem nem beszélsz így!-indult volna el, ha Hyunwoo nem akadályozza meg.

-Gyerekek szálljatok be a kocsiba!-mondta Hyunwoo

Engedelmeskedtünk és beszálltunk hátulra. Amilyen szorosan tudtam Jungkookhoz bújtam.

-Nincs semmi baj. Nyugodj meg.
-simított combomra.

-Nem vagyok ideges.-mondtam nyugottan.- Nem ér annyit ez az ember hogy idegeskedjek miatta.

-Igazad van.

Közben Ari és Hyunwoo beültek és Hyunwoo elindította az autót.

-Sajnálom Jimin hogy látnod kellett.
Biztosan követett minket idáig.

-Nincs semmi baj, hyung.

-Akkor jó.-fújtatott egyet.-Mit szólnátok ha segítenénk berendezni az új házatokat.

-Örülnénk neki.

-Ti is jöttök Japánba?-kérdeztem

-Úgy döntöttem hogy nem Japánba, hanem Busanba viszlek.

-De miért?

-Úgy gondoltuk hogy jobb lesz nektek ha az országban maradtok. Ott legalább befejezitek ezt a pár hónapit amit még nem jártatok ki. Megszereztem az egész leckét, csak meg kell tanulnotok, és az értségire pedig mehettek az egyik busani iskolában.-mondta Ari.

-Köszönjük.-mosolyodtunk össze Jungkookkal

RUN AWAY | JIKOOKWhere stories live. Discover now