1. évad 3. rész

1K 61 1
                                    

Csak csókoltam, csókoltam és csókoltam. Nem tudtam betelni vele.

Azonban mikor Jungkook már alig jutott levegőhöz megszakítottam csodálatos csókukat.

Pár centire volt arcomról. Hevesen vette a levegőt. Kezem szinte magától cselekedett, és arcát kezdte simogatni.

Becsukta a szemét és kezem simogatásába bújt.

Tudtam hogy meg kellene szólalnom, de nem jöttek szavak a számra.

-Jiminiem.....-mostmár ő simogatja az arcomat.-Mit tettünk?

Már meg is bánta volna?

-Mármint?

-Neked lány kell, nem én.-nézett rám szomorúan.

Elmosolyodtam, majd fejét a mellkasomra húztam. Jungkook rajtam feküdt és szívdobogásom hallgatta. Óvatosan kezdtem el haját simogatni.

-Jungkookiem, ha nekem egy lány kellene, akkor miért csókoltalak volna meg?

-Nem tudom, talán amolyan tesztelésért.

-Soha nem tennék ilyent veled. Ahhoz túl sokat jelentessz nekem.

-Mennyit jelentek neked?

-A világot. Te vagy a levegőm. Nélküled nem tudnék élni.

-Csak azért mondod hogy ne érzzem magam szarul. Nem kell hazudnod. Tudod a barátok nem hazudnak és mindent elmondanak egymásnak.

-Soha sem hazudtam neked, és soha nem titkoltam el előled semmit.-hazudtam neki.

-Biztos?-fejét felemelte a mellkasomról

-Biztos.

-És...... mit akarsz tőlem? Mármint szeretnéd hogy többek legyünk barátoknál?-kédezte miközben felült az ágyban.

-Te mit szeretnél? -követtem a tettét és felültem

-Én.......szeretnék veled lenni Jimin.-mondta alig hallhatóan.-Nem tudom, hogy neked ez mennyire imponál, hogy egy ilyen hülyegyerekkel legyél, de én már réges-régen eldöntöttem, hogy vigyázok rád, bármi is történjen. Így ,ha mégsem akarsz engem, tudd, hogy engem nem veszítessz el, és attól még ugyan olyan barátok maradhatunk.-folytak le a könnyek az arcán.-De...én nagyon szeretlek, és szeretnék a párod lenni...

Arcához nyúltam és finoman kezdtem simogatni azt. Jungkook rám emelte a könnyes arcát és ebben a pillanatban még 2 könnycsepp gördült ki a gyönyörű szemeiből.

-Én is Jungkook. Hidd el hogy nem csókoltalak volna úgy ahogy, ha nem akarnék tőled semmit. Én neked azt mondtam hogy biszex vagyok, pedig nem Jungkook. Én meleg vagyok, teljes mértékben, de csak egy embert szeretek. Téged. Azért akartam lányokkal kapocsolatot mert féltem a szüleim reakciójától. És most is félek, de már elegem van hogy a lelkem mindig feldúlt. Minden éjjel sírva fekszem le. De már elegem van. Én, veled akarok lenni, bármi áron.

-Gyere ide!-Karjait szétnyitotta, mire én beleülve az ölébe öleltem át.

Visszaölelt, és arcomat kezdte simogatni.

-Lehet hogy korai amit mondok Jungkook, de én teljes szívemből szeretlek

-Én is szeretlek. Szeretném ha a párom lennél...

-Tényleg?-Elhajoltam tőle és kerek szemekkel néztem rá

-Igen.

-Leszek a párod!-Válaszoltam elérzékenyülve

Lassan ajkaira hajoltam. Ez most sokkal érzelmesebb csók volt. A nyelvét ismét bevetette, de most nem vadult el. Csak óvatosan, lassan csókolt.

De ekkor, sajnos nyílott az ajtó......

RUN AWAY | JIKOOKOnde histórias criam vida. Descubra agora