Jimin pov.
Beérve a házba bezártam az ajtót, hiszen úgysem megyek ma már sehová, Jungkook pedig pláne. Tegnap este kapott egy tucat feldolgozásra váró anyagot, aminek a reggel nagy örömmel látott neki. Ennek következdtében pedig egyedül fogyasztottam el a reggelimet.
-Haza jöttem!-kiáltottam el magam, hátha legalább kidugja a fejét a szobából hogy üdvözöljön, de nem így lett.
Nagyot sóhajtottam és nekiláttam az ebédnek. Hoztam a cukiból finom rizssütit, mert tudom hogy Jungkook imádja.
Mire elértem odáig, hogy minden egy hozzávaló egy fazékben volt, és égett a tűz alatta, addigra azt hittem leszakad a derekam.
Nem csoda, hisz egész nap főzök, mosok, takarítok vagy éppenséggel dolgozok. Viszont mindenkinek van egy kötelessége amit teljesítenie kell. Most gondolj bele, ha egész nap döglenék a tévé előtt, és zabálnék.
Először is akkora lennék mint egy tehén, másodszor pedig seperc alatt disznó ollá válna az egész ház.
Mi tagadás, nélkülem a ház egy ízléstelen, mocskos kupleráj lenne, főleg úgy hogy Jungkook még ki sem jár a szobájából, csak a mosdóba és a konyhába hogy felvigye a tányérját.
Jungkook....annyira más lett....céltudatos, és felelősség teljes férfivá vált. Büszke vagyok rá.
-Oh, kincsem már haza is értél?-lepődött meg. Éppen a wcre indult.
-Igen, felkiáltottam. Nem hallottad?
-Nem.-rántott vállat-Mikor lesz kész a kaja? Éhen halok!
-Most tettem oda főni. 30-40 perc múlva. És ha éhes vagy amíg nem vagyok itthon, rendelj magadnak.
-Úgy unoooom.-ült le a konyhaasztal mellé.
-Én is mondhatnám hogy,"Úgy unom minden nap mosni, főzni, takarítani, és dolgozni", de nem teszem.
-De te más vagy. Sokkal fittebb vagy mint én.
-Mert nem egész nap a monitort bámulom.
-Meg kell valamiből élni.
-Tudom kicsim, de szakíthatnál egy kis időt ránk is. Olyan keveset vagyunk együtt.
-Ezt nem értem. Egész nap együtt vagyunk, este összebújva alszunk el. Szerintem nem kell több időt együtt töltenünk, elég ennyi is.
-Szerintem meg nem.
-Az a te bajod!-állt fel lazán.-Na, én mentem vissza dolgozni, aztán ha kész lett a kaja akkor hozd fel. -ezzel felment.
Fejemet kezeimba temettem. Megint nem érti. Annyiszor elmondtam neki, hogy több időt akarok vele tölteni, de nem fogja fel. Nem érti hogy mire mondom.
Kezdek belefáradni. Mindegy is, árhívom Dayunt. Mennyi is az idő? Fél négy, akkor biztosan haza ért a suliból.
--Haló.-szólt bele a telefonba
--Szia, micsi?
--Most végeztem a házival, de nem értem a nyelvtan leckét.-sóhajtott, és hallottam hogy lapoz valamit-Egyszerűen nem. Bármit is teszek, nem tudom felfogni, hogy egy három betűs szót hogy lehet levezetni fél oldalba!-idegeskedett-Mellesleg holnap dolgozatot írunk ebből a szarból!
--Hozzd át. Jó voltam nyelvatnból, segíthetek ha akarod.
--Az jó lenne.-hallottam hogy mosolyog
--Akkor gyere, csinálok teát is.
--5 perc és ott vagyok.-kinyomta a telefontMosolyogva láttam neki a teának. Ez a lány szebbé varázsolja a napjaimat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
RUN AWAY | JIKOOK
RomanceFINISHED STORY! "-Jimin, én is megbántam valamit, amiért minden nap megszakad a szívem. Jimin rám emelte a tekintetét, és fennebb ült, hogy jobban a szemembe tudjon nézni. -Mi az? Te is megbántad a csókot igaz?-kérdezte szomorún -Nem Jimin-shi. Én a...