S.D bölüm 6

55 2 1
                                    

Multi:Yağız

Bölüm şarkısı:Rihanna-te amo

Önceki bölümde yazdıklarımı takmadiğiniz için tebrikss.Takın bini. Nese İyi okumalar. Bodyguar diye bi film var. izleyin çokkkk güzel. Filmde hayatınızda kullanmadığınız kadar çok oha diceksiniz...:)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Yağız beni hızla kucağına alıp oradan yavaşca uzaklaştırdı.. Aslında iyi yapıyordu beni onlardan uzaklaştıtatak ama bu konuyu öğrenmem lazım. Babamın adı geçiyorsa her türlü öğrenmem lazım. Ne zaman kapadığımı bilmediğim gözlerimi açmaya çalıştım. İlk denemede kirpiklerim birbirine yapıştığı için açılmadı biraz daha uğraşıp açılmayinca korktum. Gene kaçırılmış olmam dimi. Yağız böyle bişi yapmaz herhalde. Sanırım. Gözlerimin üstünde bişi hissedince çığlık atıcaktım ki Yağızın 'ssssh' demesiyle çığlığımı geri gönderdim. Bir parmağını kaşımın azcık altına diğer parmağını da göz altına koyarak gerdirdi ve gözüm anında açıldı.Etrafa baktığımda havanın karanlık ve barın kenarında bir yerde oturduğumuzu öğrendim.

-İyi misin Yağmur?

-İyiyim iyiyim noldu bana?

-Bir şey duydun sonrada bayıldın.

-Gözümü neden açamadım?

-Çapak vardı hala da var.

Haha komik çocuk. Yerimde hafif doğrularak başımı tuttum ve gözüm sildim. Şimdi hatırlıyorum. Damlanın ve Deniz in konuşmalarını.Damlanın "Yağmur hiçbirşey öğrenmemeli yoksa İhsan bey bizi öldürür" demesi benim Yağız ın koluna tutunmam. Herşeyi bi anda hatırlayınca kafama saplanan keskin bir acıyla inledim. Yağız endişeli bir şekilde elini kafama koyup gözlerini gözlerime dikti. Sanki iyi olmamdan şüpheliymiş gibiydi yada birşey öğrenmek ister gibi.

-Yağmur İhsan bey kim?

Bunu soracağı aklımın ucuna dahi gelmemişti. Ayrıca dün bir bugün iki hemen herşeyi anlatamam herhalde.

-Bunu sormaman gerek

-Niye?

-Sadece sorma bunu bana. Daha tanışalı ne kadar oldu ki bu kadar yakın davranıyorsun bana.

-Ben sadece yardim etmek istemiştim.

-Etme. Bana yardım etme. Daha dün bir bugün iki. Hayırdır olum?

Ellerini iktirip ayağa kalktim ve üstümü düzelttim. Göz ucuyla yağız a baktığımda alınmış gibi duruyordu. Kafasını aşağı yukarı salladiktan sonra cebinden sigara paketini çıkarıp içinden çakmak ve sigara çıkardı. Lanet olsun içim cidden kötü oldu. Demesemiydim acaba? Omuz silkip barın arkasına doğru ilerledim. Karşıda duran aynadan Yağız ın bana baktığını görebiliyordum. Ya cidden bana bakıyordu yada yürüdükçe kısalan eteğimden gözüken götüme bakıyordu. Köşeye geldiğimde kafamı hafifçe uzattım ve Denizle Damlaya baktım. Bingo. İlerde oturuyor ara sıra tartışıyorlardı. Yavaşça saklandığım yerden çıktım ve oturdukları tahta banka doğru ilerledim. Arkaları bana dönük olduğundan beni göremiyorlardı. Yüzleri bana dönük olsa da birbirlerine bağırdıkları için beni gene göremezlerdi herhalde. Çürümüş tahta banka iyice yaklaştığımı düşününce durdum ve kollarımı birbirine dolayıp dinlemeye başladım.

-Damla dinle bi kere. Lafımı kesmeden dinle. Yağmur a birşey olduğunu çok fazla çaktırıyorsun. Ne istiyorsun her şeyi öğrenmesini mi? Poyraz abi bize ne demişti hatırla? İhsan amcamı da unutma. Bu işte sende varsın. Şu nefretlik yüzünüde yok et.

SON DEFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin