S.D bölüm 8

16 0 0
                                    

Ben yeni yazici arkdslr.bb
Sarki;Lady-Karma (cok guzel dinleyin arkadisler )
Foto:Poyraz
*-*-*--**-*-**-*-**---*-*--*-*-**-*-*-*-**--*-*-**-*-*
-NE NORMALİ YAĞMUR NOLDU BURDA

Ne diyim yani haklıydı. Yanına gitmeye karar kıldığımda ayaklarımı yere sürerek merdivenlerden çıktım. Boynumu gıcırtarak kafamı kaldırdığımda Yağız bıçağın önünde dikilmiş inceliyodu. Duvara yaslanıp Yağızı incelemeye başladım. Uzun boyu, şekilsiz görünen kumral saçları.. baya bi havaliydi yani. Ama eşofman üstüne gömlek giymeseydi iyiydi. Ne kadar Türk görünümlü bi bey.
-Bu kimin kanı?
Söylemeli miyim? Bence sırası değil.
-Kocaman bi sinegin
-Şimdi bu komik mi?
-birazcık komik kabul et

Yağız daha fazla uğraşmadan konuyu kapattı odasına giderek kapıyı çarptı. Doğruyu söylemek gerekirse biraz alındım.Hani insanin bogazina bisi takılı kalır ya. Gücenir. Öyle oldum. Yerdeki bıçağa kısa bi bakış attım. Elime bıçağı alarak etrafa bakındım. Başka dağınık veya kırılmış bişi var mı? Yok gibi görünüyo.

Yok yani canımın sıkkınlığını giderecek bişi yok. Yağızda odasından hala çıkmadı. Uyumuştur kesin. Acaip açım ama yemek yemege üşeniyorum. Bugün günlerden ne acaba. Ayy yarın pazartesi iş başı. Damlayı mı arasam.

-Ay kanka napıyon?
-iyiyim Damla senden naber?
- iyi ya. Nerdesin kaç gündür? Dedim merak etme ama olmuyor yani.
-Yağızdayım ya merak etme.
-Hangi Yağız
-........
-Anladimm. Hehhehe işi pişirmiyonuz dimi kız
-Kapatmami ister misin telefonu
-Pişirilmiş yani?

Daha fazla cekemem. Telefondan muzik açıp mutfaga aperatif bi yemek yapmaya gitmiştim ki arkamdan Yağız geldi. Uyumuş belli.

-Naber?
-iyi. Sen?
-iyi.

Ne sadece bu kadar mı? Birşey olmuş gibi surati. Sanki gene mi burdasin gibi.

-Şey Yağız ben teşekkür ederim. Beni evine aldın. Yardımcı oldun. Ama ben gideyim artık yarın işe gidicem zaten.

Kafasını öyle bi hızla kaldırdı ki ben bile şaşırdım. Gözleri kocaman açılmış ağzı aralıktı.

-Yok ben öyle şey etmedim.
-Yo yo sorun degil.
-Istiyorsan kal.

Samimi bi sekilde gülümseyerek mutfağa yöneldim. Fındık ezmesi,kreması ve sarelleyi cikardim ekmekleri ince ince keserek ısıtıcıya koydum. Cappy meyve tanemde olmasa baska meyve suyu içmicem. Yağızda arkamdan bardakları çıkardı masaya koydu. Karşılıklı oturduktan sonra sessiz sedasız yemeğimizi yedik. Ağzıma ekmeği attıktan sonra Yağızı incelemeye başladım. Ekmeğin üstüne hızlı hızlı birseyler sürüyor ağzına hızlıca atıyor ama yavaş yavaş çiğniyor. Gozlerini masanın üstündeki lekeden ayırmıyordu. Aramızdaki gerginlik fazlaydı konu açmalıyım.

-Eee nasıl gidiyor?

Yağız bana sen salak mısın bakışı attı. Sonra tekrar gözlerini lekeye dikti.

-Madem bu kadar zenginsin ne diye waffle yapıyon?

-Fazla boş vaktim oluyor.

-Hmm..

Eve gidemem ben gerçi babam gitmiştir peki ya annem? Bu geceyi geçireyim sonra eve giderim sabah. 4 gündür Yağızın eşofmanlarını salaklıyorum. Umarım kötü birsey olmaz.

-şey Yağız sana yük olmazsa ben bu geceyide burda geçireyim mi?

-Tabiki kal. Sorman hata

SON DEFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin