Dobry Koniec

2.3K 88 1
                                    

~skip time 7 lat~

Mimo wielu sprzeciwności losu
Harry i Severus byli z sobą szczęśliwi. Potter skończył Hogwart i obrał pracę Nauczyciela obrony przed czarną Magią, a Snape? Snape ciągle pracował jako Nauczyciel Eliksirów, Lecz jego zachowanie uległo diametralnej zmianie. Uczniowie mimo upływu czasu dalej w to nie wierzą, był miły, nie odbierał punktów za błachostki, pomagał na lekcji i z chęcią doradzał/instruował czy uczył jak ważyc poprawie eliksiry.
Inni nauczyciele przyjęli tą zmianę jako cud boży i dziękowali Harry'emu za sprowadzenie severusa na dobrą drogę.
Chociaż nikt z początku nikt nie był przekonany co do ich związku, większe grono rady nauczycielskiej przepowiadało nagła śmierć jednego z nich, gdyż ich zdaniem "tak dwa odmienne charaktery nie mogą żyć ze soba! To napewno przyciągnie nieszczęście!".
Sporo czasu zajęło im uświadomienie całej reszty ze się mylili, i mimo że nie było to łatwe, dokonali tego.
Siedzieli właśnie w Trzech Miotłach przytuleni do siebie i rozmowali o przeszłości. O dobrych jak i o tych złych chwilach, śmiali się, bądź milkli na znak powagi w pewnych sytuacjach. Ich życie było idealne.
Oboje w końcu znaleźli spokój.
.
.
.
.
.
.
.
.
No cóż...
To już koniec tej książki.
Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za czytanie moich wypocin ♡
Życzę wam rowiez szczęśliwego nowego roku i wszystkiego co najlepsze.
<33
Do zobaczenia w któryms z kolejnych moich opowiadań :)
Felicja Riddle ~

jesteś mi potrzebny/ snarry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz