2.❁ POV Violetta

401 18 8
                                    

"Dus, zie ik je straks in het cafe?" vraagt Leon. Ik knik, en hij geeft me gauw een zoen op me wang en loopt weg.
Ik denk dat ik maar naar de stad ga. Ik zit de heletijd te denken...
Ik heb het gevoel, dat hij iets voor mij verbergt?
misschien moet ik niet zo gaan denken. Maar gewoon afwachten. Ik loop de stad in, aha! Ik zie iets heel leuks voor Fran! Want ze is namelijk bijna jarig.
(Op de foto zie je het jurkje dat Violetta gaat halen voor Fran)

"Wilt u het bonnetje erbij?" vraagt de kassabediende.
"Ja graag" antwoord ik terug. En ik loop weg.
"Fijne dag verder" hoor ik nog net.
BOEM!
Ik lag op de grond. Iemand duwde me opzij!
"Kan je niet even uitkijken?" vraag ik boos.
"Oh, uhm sorry" hoor ik de stem zeggen. Ik kijk omhoog, en ik zie een jongen, met mooie blauwe ogen en bruin warrig haar, eerlijk gezegd is hij best wel knap?
"Ehm, is niet erg hoor" antwoord ik. Hij pakt me hand, en tilt me op.
"Dankje" zeg ik. Hij glimlacht, en steekt daarna zijn arm uit.
"Ik ben Sam".
Ik pak zijn hand, en schudt het.
"Violetta".
Hij glimlacht.
"Mooie naam" zegt hij dan.
"Dankje, dat is heel lief" antwoord ik dan.

4 MINUTEN LATER

"Oh euhm, sorry dat ik je hand nog vasthad..." zegt Sam met een rood hoofd. We hadden elkaars hand namelijk nog vast.
"Violetta!" hoor ik dan achter me. Ik kijk achterom en zie Leon. Hij loopt naar me toe. Hij glimlacht, en geeft me een kus op me wang. Ik zie nu pas dat Sam er wat ongemakkelijk bij staat.
"Eh, Leon, dit is Sam, Sam dit is mijn vriendje Leon" zeg ik dan, en ik frummel wat aan mijn tasje. Leon en Sam knikken wat naar elkaar.
"Gaan we?" vraagt Leon dan. Ik knik. Ik zwaai nog even naar Sam, en loop dan samen met Leon naar het cafe.
"Doe maar een bananensmoothie, alsjeblieft geen aardbei" zeg ik dan tegen de bediende. Hij knikt. Ik pak Leon's hand vast, en glimlach naar hem.
Ik ben zo verliefd op hem....
"VIOLETTA!" hoorde ik achter me, Die stem...
Die had ik eerder gehoord?
Ik kijk achter me. En dan zie ik wat ik eigenlijk liever niet had gezien....
"Oh nee..." hoor ik Leon ook zeggen.
Het is......

-

Hey! Wat vinden jullie van het tweede hoofdstuk? En wie denken jullie dat is teruggekomen?
💜

The new boy ( violetta fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu