"Sam, wat doe jij hier?" vraag ik blij, en ik ren naar hem toe, en omhelst hem.
Hij glimlacht.
"Mijn opa en oma bezoeken" zegt hij wanneer hij z'n koffer draagt.
"En jij dan?" vraagt hij.
"Mijn ouders" zeg ik dan. Hij lacht.
"Wel toeval dat wij elkaar hier zien he?" zegt hij dan. Ik knik, en lach.
"Heb je zin om strax wat leuks te doen?" vraagt hij.
"Ja hoor!".
Sam pakt me mobiel, en zet zichzelf in mijn contacten. Dan loopt hij weg. Hij kijkt nog even om, en zwaait. Ik zwaai terug.
"Wie is die leuke jongen?" hoor ik dan achter me. Ik kijk achterom en zie Olga lachen. Ik lach terug.
"Gewoon een jongen die ik in Buenos Aires heb ontmoet". En ik stap de auto in.
-
"Angie! Papa!" en ik laat me koffers vallen, en ren naar ze toe, en omhelst ze gelijk. Angie en Papa glimlachen.
"Hé, lieverd! En is er niks gebeurd in Buenos Aires, heeft niemand je lastig gevallen, want anders pak ik diegene beet aan, was het Leon? Of diego? Want an-". Net voordat ie wilt verder praten zeg ik:
"Papa, er is niks gebeurd, alles in goed gekomen".
Papa knikt.
"En wil je wat drinken, lieverd?" vraagt Angie. Ik knik.
"Doe maar thee".
Opeens rinkelt mijn telefoon. Ik kijk, er staat:
"Sam❤️".
Haha, gaat ie zichzelf zo opslaan.
"Wie is dat? Het is geen Leon toch, of heb je soms weer contact met die Tomas?" vraagt m'n vader, en hij kijkt op me mobiel. Ik had al snel weggedrukt.
"Papa, ik ga naar de stad oke?" zeg ik dan.
"Neem Roberto met je mee! Ik wil niet dat er wat gebeurd!" roept hij.
Dan fluistert Angie wat in Papa's oor.
"Nouja, laat maar, ga maar" zegt hij dan. Ik glimlach naar Angie.
"Ohja papa, over Tomas, hij is weer teruggekomen in Buenos Aires, maar ik ga nu daaag!" zeg ik gauw, en doe de deur dicht. Nadat ik de deur had dichtgedaan, hoorde ik allemaal kabaal en gemopper van me vader vanuit de deur.
Dan zie ik opeens een zwarte mooie scooter. Met een jongen, die er op zit. Hij doet z'n helm eraf. Het is Sam. Ik lach en ren naar hem toe.
Hij geeft zijn helm.
"Ben je klaar voor je allerbeste dag van je leven?" vraagt hij dan.
"Helemaal" zeg ik dan, en hij neemt gas, en we rijden...
JE LEEST
The new boy ( violetta fanfiction
FanficVioletta en Leon zijn samen, maar hun relatie gaat niet echt heel goed. Violetta gaat bijna elke week naar Spanje vliegen, want Angie en haar vader zijn daar heen verhuisd. En Leon heeft het nogal druk met het motorcrossen, hij is zelfs zo goed ge...