15. ❁POV Violetta

227 12 3
                                    

Ik ga naar de studio, en ik zie Leon daar staan. Ik loop kwaad naar hem toe.

"Hoe kon je dat nou doen?!?" vraag ik kwaad.
"Ja, denk je dat ik 't leuk vindt?" zegt hij.
"Ja" was mijn antwoord.
"Zoek het dan maar uit, violetta" en hij loopt boos weg. Soms is hij echt irritant! Ik loop chagerijnig naar mijn vrienden toe.

"Wat is er Vio?" vraagt Fran.

"Problemen met Leon?" vraagt Diego.

"Over Sam?" vraagt Camilla.

"Of over die zoen?" vraagt Lucinda waardoor iedereen roept:
"EEN ZOEN?!?". Ik zucht.
Lucinda kijkt me medelijdend aan, en ik geef haar een blik dat t niet erg is

"Jullie halen de woorden uit m'n mond..." zeg ik zuchtend. Federico slaat een arm om me heen.

"Wij staan altijd voor je klaar" en iedereen trok me in een knuffel waardoor ik weer moest lachen.

"Jullie zijn ongelofelijk!" zeg ik lachend.

"Ongelovelijk leuk ja!" zegt Maxim. Waardoor hij een kus op Nadia's wang geeft.

"Zal ik anders even met Leon praten?" vraagt Broadway.

"Nee dat hoeft niet hoor, maar bedankt" antwoord ik en hij knikt.

"Hebben jullie zin om met z'n allen naar 't café te gaan?" vraagt Andreas. Iedereen knikt.

"Ik haal Leon dan wel even" zegt hij erachter.

--------------------------------------------

In 't cafe was er een ongemakkelijke stilte tussen mij en Leon. Maar onze vrienden hielpen ons uit deze moeilijk situatie.

"Violetta!" riep er iemand door de microfoon. 'T was tijd om te zingen.
Ik zong Underneath It All.

"Oh baby, i wish i could tell you"
"How i feel but i can't cuz i'm scared to"
"Oh boy i wish i could say..."

en toen zag ik Sam naar binnenkomen. Ik kreeg weer al die tinteltjes in me houd.

"Underneath it all, i'm still the one you love, still the one your dreaming of" en ik keek naar Sam. Op dit moment was ik Leon vergeten.

Mijn vrienden hadden inmiddels al door dat ik dit voor Sam zong, en ik zag Leon boos kijken. Er verscheen een klein glimlachtje op Sam's mond.

"Baby let's not give it up...". Ik zong de laatste zin met veel passie. Toen 't afgelopen was, klapte mensen waardoor ik wel moest glimlachen. Ik ging als een speer naar Sam.

"Sam, het spijt me zo"
"Ik heb je hier in meegesleu-" en voordat ik 't weet legde hij zijn handen op mij kaak, en kwam hij dichtbij.

"Ik hou van je" en toen kuste hij mij, en verbaasd kuste ik hem terug...

The new boy ( violetta fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu