13. ❁POV Violetta

193 11 10
                                    

"Ey, Sam ik vroeg me af, da-"
Maxim staat bij de deuropening. Maxim is goed bevriend met Sam, vooral nu ze samenwerken aan een nieuw nummer.
"Uhm, ja ik moest toch al gaan.." zeg ik gauw. Sam knikt.
"Ik loop wel eventjes mee, wacht jij hier Maxim?" vraagt Sam.
Maxim knikt.
Samen loop ik met Sam naar beneden, ik nam nog afscheid van Miriam, en loop dan naar de deur.
"Ehm, ik zie je dan nog wel" zeg ik.
"Ja, is goed" en Sam geeft me een kus op me wang. Ik voel allemaal kleine tinteltjes en ik voel mijn wangen rood worden.
Ik zwaaide nog even en liep toen weg.

❁POV Francesca

"Dus zie ik je morgen?" vraagt Diego. Ik knik en geef hem een zachte en fijne zoen. Alles is zo veel beter nu ik met Diego ben. Opeens zie ik Vio langslopen.
"Violetta!" roep ik naar haar, ze draait zich om en we knuffelen elkaar.
"Je ziet er zo blij uit, is het soms weer goed met Leon?" vraag ik nieuwschierig. Violetta schudt haar hoofd.
"Ik denk.. ik denk dat ja.." Violetta friemelt aan haar rokje.
"Ik denk dat ik Sam leuk vind..." zegt ze zachtjes. Er komt een klein gilletje uit me mond.
"En Leon dan?" vraag ik verbaasd.
"Ook..." zegt ze nog zachter waardoor ik haar net versta.
"Oei, en weet je al hoe je dit gaat oplossen?" vroeg ik.
Violetta schudt nogmaals haar hoofd.
"Ik weet het allemaal niet, ookal heb ik dit eerder meegemaakt..." zegt ze treurig. Ik neem mijn vriendin in mijn armen.
"Je kunt altijd op me rekenen" zeg ik dan.

❁POV Violetta

Ik zwaai nog even naar Fran, en loop dan naar huis.
"Hee Vio" hoor ik Lucinda zeggen.
"Heey Lucinda!" en ik geef haar een knuffel. We zijn erg close geworden. Samen lopen we naar de bank.
"En, jij en die nieuwe jongen?" vraagt ze nieuwschierig. Ik lach.
"We zijn gewoon vrienden meer niet..." zeg ik lachend.
"Weetje dat heeeeel zeker?" vraagt ze met een opgetrokken wenkbrauw.
"Ik meen het" zeg ik zo serieus mogelijk.
"En waarom zag ik jullie dan kussend in het park?" zegt ze fluisterend.
"Ze hebben wat?" hoor ik dan achter me. Ik draai me om, en ik zie wat ik liever niet wou zien.
"L-Leon...".

- ❁

Heeey L-Lovers! Sorry voor dit kleine hoofdstuk maar ik had heel veel werk te doen. School enzo...
Maarja, nu terug naar het verhaal,
Ik vind Sam echt een heel leuk character, maar er is iets mysterieus met Sam. En jullie komen dat binnekort te weten!
Maar eerst een vraag voor jullie!!!
Wie shippen jullie?

❁❁❁Samletta of Leonetta?❁❁❁

The new boy ( violetta fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu