Violetta kijkt me geschokt aan. Ik zie de verdriet in haar ogen. Haar ogen beginnen waterig te worden. Ik kan er niet tegen als ik haar zie huilen...
"Hey, ik kan ook gewoon afzeggen?" zeg ik dan. En ik pak haar had vast, en wrijft er zachtjes over. Violetta schudt haar hoofd.
"Nee Leon, ga maar, dit is belangrijk voor je" zegt ze.
"Jij bent belangrijker" antwoord ik. Violetta kijkt me sip aan, en schudt nogmaals nee.
"Ik wil dat je gaat, alsjeblieft?" vraagt ze. Zal ik het wel doen? Ik wil haar geen verdriet doen. En haar alleen laten is ook niet leuk...
"Weetje dat echt zeker?" vraag ik. Ze bijt even op haar lip, en knijpt zachtjes in me hand.
"Ik weet het zeker" zegt ze dan. Ik neem haar in me armen. Wat is ze toch lief...❁ POV Violetta
"Dus zie ik je morgen weer?" vraagt hij. Ik knik. Hij geeft me een vlugge kus op me mond, en loopt dan weg.
Morgen moet ik afscheid nemen van hem, en hij van mij...
Naja, ik heb Papa en Angie nog, en mijn vrienden, maar die zijn er niet wanneer ik naar Spanje ga.
Ik loop naar huis, en ik druk op de bel. Olga doet open.
"Wat ben je laat thuis, meisje?" zegt ze verbaasd.
"Ja, ik ging nog eventjes naar de stad" antwoord ik terug. Olga lacht.
"Is goed, meisje, zal ik is lekkere warme thee voor je maken?" vraagt ze blij. Ik schud mijn hoofd.
"Nee bedankt, ik heb niet echt veel dorst", en ik loop naar boven.VOLGENDE MORGEN
Ik zie Leon bij het vliegveld staan. Ik ren zo snel mogelijk op hem af, en kust hem zachtjes op zijn lippen. Ik haal m'n lippen van de zijne. Hij glimlacht.
"Ik hou echt heel veel van je..." zeg ik dan verdrietig, en ik omhels hem. Hij omhelst me terug.
"Ik ook van jou, dat weet je toch?" hij wrijft zachtjes over mijn wang. Ik knik.
"Zie ik je gauw weer?" vraag ik.
"Zo snel mogelijk" en dit keer was hij het die me een kus gaf.
Leon liep weg met z'n koffer. Ik wilde nog 1 laatste knuffel, dus ik rende weer naar hem toe, en gaf hem een knuffel. Hij knuffelde terug, hij zwaaide nog even, en liep toen weg.
Ik ga hem drie maanden niet zien.... of langer?
"Violetta kom je? Het vliegtuig wacht!" hoor ik achter me. Het is Roberto. Nou, daar ga ik dan.
Op naar Spanje!IN SPANJE AANGEKOMEN
Ik loop samen met Olga en Roberto uit het vliegtuig. We lopen snel door, en we zijn al gauw buiten. Papa had al een chauffeur voor ons geregeld dus. Net voordat ik wou instappen in de auto hoorde ik iets.
"Violetta!".
Ik draai me om, en ik zag .....
JE LEEST
The new boy ( violetta fanfiction
FanfictionVioletta en Leon zijn samen, maar hun relatie gaat niet echt heel goed. Violetta gaat bijna elke week naar Spanje vliegen, want Angie en haar vader zijn daar heen verhuisd. En Leon heeft het nogal druk met het motorcrossen, hij is zelfs zo goed ge...