Ik word wakker, en strek me uit. Ah, wat heb ik lekker geslapen! Wanneer ik wil omdraaien, bots ik tegen iets aan. Violetta? Wat doet zij hier? Violetta's ogen worden langzaam open. Maar wanneer ze mij ziet, worden haar ogen groot. Ze kijkt om zich heen.
"W-wat is er gebeurd?" vraagt ze angstig.
"Ik heb echt geen idee" zeg ik dan. Violetta slikt even.
"Herriner je nog van gister?" vroeg ze. Ik schudde me hoofd.
"We hebben toch niet..." vroeg ze ongemakkelijk. Ik schudde me hoofd.
"Vast niet, ik herriner me alleen dat we veel gedronken hadden, en dat je moe was, en toen sliep je dus bij mij" zei ik. Violetta knikte. En opeens werden haar ogen alweer groot.
"Papa!" ze ging gelijk het bed uit, en pakte haar telefoon, en ze belde.H: Violetta? Waar ben je? Gaat alles goed? Waar heb je geslapen? Kom Nu naar huis, ik wil je onmiddelijk spreken!
V: Papa, doe is rustig! Ik was met een vriendin, en ik bleef toen bij haar slapen, maar ik was helemaal vergeten je te bellen sorry!
H: Dus er is niks ernstigs gebeurd? Je zit nu niet te liegen he?
V: Nee papa, echt niet!
H: Nou oke dan, maar je moet wel vroeg thuis komen!
V: Ja papa, geef de groetjes, en dikke kus doei!
En ze hing op.
"Fiieeuuw..." zei ze zuchtend, en ze ging zitten op het bed. Ik kwam naast haar zitten. Wat is ze toch mooi."Sorry dat ik zo nieuwsgierig doe, maar waar is je vriendje?" vroeg ik verbaasd. Violetta keek verdrietig.
"Hij is in Londen, voor ongeveer 3 maanden" zei ze.
Ik zag dat ze pijn had, en ik pakte haar hand. Ze glimlachte."Als ik jou vriendje was, zou ik niet naar Londen gaan, ik kan me ogen niet van je afhouden.." zei ik tegen haar. Wat? Zei ik dat nou echt. Violetta kreeg roze wangentjes en glimlachte weer.
"Dat is lief!" zei ze.
En samen liepen we naar beneden. Beneden hadden we nog samen pannekoeken gebakken! Het was wel heel grappig, want Violetta probeerde haar pannekoek om te draaien in de pan, maar hij viel op de grond!-
❁ POV Violetta"We zijn er" zei ik. Ik deed m'n gordels af, en wou net uitstappen.
Ik lachte nog eventjes naar Sam.
"Je bent echt één van mijn beste vrienden geworden" zei ik dan. Hij lachte, en gaf me nog een kus op me wang, ik zwaaide nog eventjes en belde toen snel aan bij papa & Angie's huis.
Angie deed open, en haar glimlach werd nog groter. Wat was er toch?
"Hey Angie! Waarom lach je zo?" toen ging Angie opzij staan. En toen zag ik het, mijn glimlach werd groter... 💜
JE LEEST
The new boy ( violetta fanfiction
FanficVioletta en Leon zijn samen, maar hun relatie gaat niet echt heel goed. Violetta gaat bijna elke week naar Spanje vliegen, want Angie en haar vader zijn daar heen verhuisd. En Leon heeft het nogal druk met het motorcrossen, hij is zelfs zo goed ge...