Ik sluit mijn computer af. En wrijf in me ogen.
"Wat heb ik toch gedaan...".
Ik pak mijn mobiel en bel Violetta.
V: Wat is er Leon?
L: Heb jij het filmpje gezien?
Het is even stil.
V: Ja
L: en..
V: ik moet gaan, doei Leon
En ze hangt op. Ze is nog boos. Ik trouwens ook. Waarom kust ze nou weer met die Sam ?
Een steek van Jaloezie komt in me op, wanneer ik hun weer zoenend voor me ziet. Maar als ik dan weer aan al die herinneringen denk, komt er een glimlach op me gezicht. Violetta is echt het enige meisje, waar ik zoveel voor voelde. Ik denk dat ik maar naar haar huis ga, dat we misschien alles kunnen uitleggen aan elkaar. Ik pak mijn jas, en loop naar buiten.POV Violetta
"Lieverd, er is een jonge heer voor de deur!" roept Olga. Ik leg mijn dagboek weg, en loop naar beneden.
"Hey Sam!" zeg ik, en ik ren naar hem roe. Sam geeft me een kus op me wang. Opeens voel ik allemaal kleine tinteltjes over me hele huid. Ik glimlach.
"Ik moest je gewoon zien" zei hij lief. Ik lachte.
"Ik ook" hoorde ik opeens achter me. Ik draaide me om en zag, Leon.
"Leon, wat doe jij hier?" vroeg ik met een rillende stem.
"Ik moet je spreken" zei hij, in zijn ogen te zien zag je dat hij gekwetst was. En dat is wel het laatste wat ik wil doen.
"Sam, vind je het erg?" vraag ik. Hij schudde zijn hoofd.
"Als jij er gelukkig van word" Sam en Leon gaven elkaar vernietigendeblikken. Ik pakte Leon's hand, en bracht hem mee naar de keuken. Al die kleine tinteltjes kwamen weer.
"Dus, wat wou je me vertellen?" vraag ik benieuwd.
"Dat meisje, ze is gewoon een vriendin" zei hij.
"Dus tegenwoordig zoenen vrienden?" vroeg ik verbaasd.
"Violetta, zij zoende mij" zei hij. Ik zuchtte.
"Jij haar niet dan?" vroeg ik koppig. Leon zuchtte.
"Ja en jij en Sam dan?" zei hij, en hij wees naar de woonkamer, waar Sam zat.
"Hij zoende mij" zei ik.
"Violetta, niemand kwam tussen ons in, wist je nog?" zei hij, terwijl hij mijn hand vasthield.
Ik wurmde mijn handen zachtjes los.
"Sorry, ik denk toch dat t beter is dat we uit elkaar gaan.." zei ik. Ik voelde een brok in me keel. Dit was zo moeilijk om te zeggen.
"Violetta, mag ik je één ding vragen?" vroeg hij. Ik knikte.
"Voel jij wat voor Sam?".
"Eh, nee natuurlijk niet" zei ik ratelend.
Leon lachte.
"Jawel dus" en hij liep boos weg.
"Nee wacht, Leon!" riep ik vanuit de voordeur. Opeens voelde ik twee sterke armen om me middel.
"Wat is er?" Sam's stem klonk vertrouwd.
"Niks ernstigs".Volgende dag....
"Is het dus officieel uit tussen jou en Leon?" Fran & Cami's ogen werden groot.
"Ja, maar misschien is dit wel beter" zei ik. De meisjes schudde hun hoofd.
"Jullie moeten echt alles uitpraten" zei Fran. Cami knikte.
"Ik ben het eens met Fran" zei ze.
"Dat gaat niet werken, want volgensmij heeft hij een nieuwe vriendin" zei ik, terwijl ik wees naar de ingang van de studio. Leon met een dat ene meisje, glimlachend naar elkaar.
Fran & Cami's ogen werden nog groter.
"En jij en Sam dan?" vroeg Fran mysterieus. Ik lachte.
"We zijn gewoon vrienden". Opeens kwamen Leon en dat meisje binnen. Ik voelde me ongemakkelijk. Onze blikken kruisde elkaar. Opeens voelde ik weer die twee sterke armen om mijn midden, die mij zachtjes kietelde. Het was Sam. Hij gaf me snel een kus op me wang. Ik voelde dat Leon keek. Toen ik richting Leon keek, keek hij woest.
"Sam! Wat doe jij hier?" vroeg ik verbaasd.
"Ik wou je zien, want ik kan geen dag zonder je" zei hij toen.
Opeens hoorde ik Fran & Cami lachen.
En ik voelde Leon's ogen in mijn rug prikkend. Opeens, trok Sam me naar zich toe, en plaatste een klein kustje op mijn mond. Er verscheen een klein glimlachtje rond mijn mond. Sam liep naar het podium, en vroeg aan één van de leerlingen om een gitaar te lenen. De leerling knikte.
"Dit liedje is voor Violetta" en hij wees naar mij. Ik hoorde Leon zuchtte. Toen zong Sam voor me. Hij zong prachtig. Mijn hart klopte en klopte.
(Zie filmpje, dat liedje zong Sam voor Violetta)
JE LEEST
The new boy ( violetta fanfiction
FanfictionVioletta en Leon zijn samen, maar hun relatie gaat niet echt heel goed. Violetta gaat bijna elke week naar Spanje vliegen, want Angie en haar vader zijn daar heen verhuisd. En Leon heeft het nogal druk met het motorcrossen, hij is zelfs zo goed ge...