Két évvel később
Karin és Martin közös karácsonyozása óta két év telt el. Thaler doktornő és Gruber doktor életében azóta több változás is végbement. Már nem kellett többé titkolniuk a szerelmüket, végre összeköltöztek és a lánykérés is megtörtént. Mivel a Gruber birtokon már így is telt ház volt, a pár végül úgy határozott, hogy a doktornő régi lakásában kezdik meg közös életüket. Az évek során Gabriele és Jens kapcsolata is szorosabbá vált, sőt ők maguk is házasodni készültek. A börtönbüntetését töltő Gregor viszont az öngyilkosságot választotta, ugyanis az őt ért megaláztatásokat, melyeket odabent kellett elszenvednie, nem bírta elviselni. Nem csak magánéleti, de munkahelyi változások is történtek. A bázis korábbi vezetője, Höppler úr nyugdíjazását követően maga mögött hagyta a támaszpontot, továbbá a "B" csapat szanitéce, Florian is a felmondást választotta. Lenz szanitéc Bostonban élő édesanyja súlyosan megbetegedett, ezért ápolásra szorult. A férfi felesége viszont nem akarta régi életét maga mögött hagyni, így Bergmeister pilótanő nem utazott férjével. A távolságot sajnos Clara és Florian házassága nem bírta ki, ezért mára mind a ketten egyedülállók lettek. Mindeközben Martin úton volt az egyik betegéhez, aki a motorcross pályán lett rosszul. Gruber doktort nosztalgikus érzés kerítette hatalmába a versenypályát látva, hiszen valaha ő is motorozott. Miközben az eszméletét vesztett személyt kereste, egy régi ismerősébe botlott.
-Soha nem gondoltam volna, hogy Martin Gruber egyszer ismét felbukkan nálunk. Jobb, ha eltűnsz innen.-lépett közelebb hozzá egy férfi, miközben villámló tekintettel figyelte az orvost. Martin egy halvány mosollyal köszöntötte fiatalkori barátját, akivel sajnos mára megromlott a kapcsolatuk.
-25 év telt el azóta. Hidd el, nekem is úgy fáj, ami történt, mint neked. Szeretném, ha tisztáznánk a múltat. De előtte meg kell vizsgálnom az egyik csapattagot.-vette le napszemüvegét Gruber doktor, miközben felmérte magának a terepet. Az orvos magában megjegyezte, hogy itt semmi sem változott, ugyanakkor szíve szerint most azonnal eltűnt volna innen, hiszen a motorok látványa élete egyik legnehezebb időszakára emlékeztette őt. Miután a két régi barát kimérten üdvözölte egymást, Martin a tömeg után ment. Kedvesen arrébb tolta az emberek sokaságát, azért hogy a beteghez férhessen. Arra, hogy a sebesült is a korábbi baráti köréből került ki, nem is számított. Ráadásul a telefonban azt mondták neki, hogy a motoros eszméletét vesztette, de mint kiderült, a csapattag egy illegális motorverseny közben esett le a járművéről. Gruber doktor a telefon után kapott, ezt követően a mentőközpont számát tárcsázta.
Ezzel egy időben a Medicopter támaszpontján a "B" csapat gépe megkezdte a leszállást. Clara az épület előtt landolt. Peter pedig fáradtan hagyta el a kabint, ugyanis Florian távozását követően a sokadik műszakot kellett egyedül vinnie.
-Nagyon kíváncsi vagyok az új fiúra. Most, hogy ismét szingli vagyok, rám férne egy férfi, aki felmelegíti az ágyamat.-mondta Clara színpadiasan, miközben egy kacér mosoly jelent meg az arcán. Ezt követően a háromfős társaság a bejárat felé vette az irányt, ám az újabb bevetés megakadályozta őket a tervezett reggeliben. Percekkel később már mind a gépben ültek és úton voltak a bevetés helyszínére.
-Központ a Medicopter 117-nek. Mondom a bevetés részleteit. A Freising közelében lévő motorcross pályán egy eszméletlen személy fekszik. Valószínűleg lezuhant a motorjáról. Dr. Martin Gruber már a helyszínen van.-szólt bele a diszpécser a rádióba
-Értettem központ. A bevetés helyszínén leszünk 10 perc múlva.-hangzott a pilótanő válasza. A beszélgetés végeztével Clara bontotta a vonalat, majd feltette napszemüvegét és azon keresztül gyönyörködött a tájban. Alig pár perccel később már a salakpályán landoltak. Martin küzdelmét a sérültért már a magasból lehetett látni. Földet érést követően Karin és Peter a két zsákkal együtt szaladt a férfihoz. Thaler doktornő és Gruber doktor egy szerelmes mosollyal köszöntötték egymást.
DU LIEST GERADE
Medicopter 117-Egy karácsonyi történet /Befejezett/
FanfictionTájékoztatás! A történet nem kapcsolódik a Medicopter 117-Jedes Leben zählt című regényeimhez. Ez egy ünnepi fanfiction, mely egyben egy újabb crossover is a Hegyi doktor újra rendel című sorozattal. A Medicopter csapata a karácsonyra készül, miköz...