2x06. rész - Párban a pácban

83 7 1
                                    

Karin és Martin lassan két órája gyalogoltak az erdőben. Mind a ketten fáradtak és megviseltek voltak, de egyszerűen csak örültek annak, hogy ismét együtt lehettek. A menekülés hóban-fagyban megnehezítette a dolgukat, de most csak az számított, hogy Thaler doktornő biztonságba kerüljön. A két fél egymásba kapaszkodva menetelt a csúszós hegyoldalon, mikor a nő kifulladva torpant meg. 

-Az apád mind a kettőnket megöl, ha ránk talál. Nem szeretnél inkább visszamenni a kórházba? Még mindig lábadozol. Nem viselném el, ha valami bajod esne.-jegyezte meg aggódva Martin, miközben kezével felmelegítette vacogó kedvesét. Karin először nem reagált semmit az elhangzottakra, viszont fejét hevesen rázni kezdte és a szemében egyszerre tükröződött a pánik, a félelem és a kétségbeesés. Hangja pedig olyan szívszaggató volt, hogy ezzel sikerült könnyeket csalnia Gruber doktor szemébe. 

-Az emlékeim talán soha többet nem térnek vissza, de azt tudom, hogy veled akarom leélni az életem és egy napon szeretnék ismét a Medicopter orvosnője lenni. A papa viszont arra készül, hogy az egyetlen lányát bolondok házába zárja. Te nem láttad az elszántságot a szemében. Sajnálom, hogy téged is belerángattalak ebbe a szörnyű históriába, de úgy megrémültem, mikor megláttam vele a pszichiátert.-magyarázta Thaler doktornő megtörten, majd szorosan átölte szerelmét

-Ha folytatni akarod az utat angyalom, akkor folytatjuk. Mindenek ellenére én még hiszek az apád jóságában. Talán most ráébred arra, hogy az egyetlen lányával nem így bánik az ember.-mondta Martin egy kedves mosollyal és olyan lágy hangon beszélt, hogy a vele szemben álló nőt is sikerült megnyugtatnia. Újabb egy óra gyaloglás következett, de a menedékkunyhó még legalább fél óra távolságra volt. Menetelést meg kellett szakítani, ugyanis a két orvos egy eszméletlen személy testére bukkant az erdő közepén. Thaler doktornő és Gruber doktor habozás nélkül léptek közelebb az ájult nőhöz, akit minden valószínűség szerint egy motoros gázolt el. Mialatt a férfi felmérte a sebesült állapotát, addig az orvosnő a mentők számát tárcsázta. 

Ezzel egy időben a Medicopter támaszpontján Clara, Gabriele és Leonard voltak szolgálatban. Bergmeister pilótanő és Feldmann szanitéc a közös éjszaka óta gyakran találkozgattak, de végül csak testi kapcsolat alakult ki kettejük között, noha a nő még mindig szerelmes volt munkatársába. Miközben a pilótanő és a doktornő a jelentéseikkel bajlódtak, addig a szanitéc egy esti randevú részleteit beszélte meg Emiliával. Arról, hogy Leónak mással is viszonya volt, Clara mit sem sejtett. A bázis nyugalmát a diszpécser szakította félbe. A központ egy rövid tájékoztatót adott az esetről, ezt követően a háromfős társaság minden tagja a helikopterhez futott. A pilótanő megkezdte a műszerek felkapcsolását, majd a kellő fordulatszám elérését követően a gép a levegőbe emelkedett. 

-Medicopter 117 a központnak. Kérem a bevetéssel kapcsolatos további információkat.-szólt bele Clara a mikrofonba

-Központ a Medicopter 117-nek. Egy elgázolt nő fekszik a Dachstein közelében. A bevetés pontos helyszíne a Sulzenalm-Wallenhütte közelében van. A sérült mellett már van két orvos.-hangzott a diszpécser válasza. A beszélgetés végeztével a pilótanő bontotta a vonalat, majd feltette a napszemüvegét és azon keresztül gyönyörködött tovább a festői tájban. A bevetésre tartó út csak látszólagos nyugalomban telt. Karin és Martin eltűnése ugyanis nagyon felzaklatta Gabrielét. Egyfelől értette a pár menekülését, másfelől szerette volna tudni, hogy minden rendben volt-e velük. Negyed órás repülést követően a mentőhelikopter megkezdte a landolást a bevetés helyszínén. Kollmann doktornő arcára egy boldog mosoly ült ki, mikor a beteg mellett lévő orvosokban elveszettnek hitt szeretteire ismert. Gabi a mellette álló Leonard kezébe nyomta a táskáját, majd előre futott és gyakorlatilag belevetette magát bátyja és leendő sógornője karjaiba. Az örömteli viszontlátástól mind a három orvos szemébe könnyek szöktek.

Medicopter 117-Egy karácsonyi történet /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora