____________________
"Çocuklar! Duydunuz mu, yeni dans hocası geliyormuş! Geçen birisi ayrılmıştı, kimdi o ya? Ah, evet! Bayan Oh. Yazık, iftiraya maruz kalıp tayini çıkmıştı. Yeni dansçı erkekmiş, duyduğuma göre genç ve yakışıklı biriymiş. Bize girme ihtimali az çünkü bizim Bayan Lee var. Lanet olsun yeni hocayı merak ediyordum."
Hiç nefes almadan konuşan Hoseok'a baktım. Hoseok sınıfın dedikodu merkeziydi. Okul hakkında her şeyi bilir, ağzında bakla ıslanmadan gelip anlatırdı.
"Nefes al Hoseok, nefes."
Konuşmamla hızla bana baktı.
"Alamam nefes falan! Yeni diyorum, dansçı diyorum, taş gibi adammış diyorum!"
Buna görmeden nasıl karar verebiliyordu anlayamıyordum. Ama eğer yakışıklıysa bu biraz daha gözlerimiz için iyi olabilirdi sanırım. Ahahah sadece şaka yapıyorum.
"Yakışıklı olması neyi değiştirir Tanrı aşkına? Sadece sıkıcı öğretmenlerden biri olacaktır. Bu kadar heyecanlanma."
Çizdiğim resme geri dönüp karalamaya devam ettim. O sırada uzun zamandır sus pus olan Jimin araya girdi.
"Tae haklı. Fazla abartıyorsun. Bayan Lee güzel de ne boka yarıyor sanki? Sıkıcı kendi hayatını anlatmaktan başka bir şey bilmeyen manyağın teki. Şurda dans öğretecek, dersin yarım saatini bir şeyler anlatarak geçiriyor."
Başımla onayladım. Bayan Lee'den hiç verim alamıyorduk, uygulamalı sınavlarda yapamadığımızda da ağlıyordu.
"İşte eğer yeni hoca iyiyse -ve yakışıklıysa- bize girmesi çok iyi olacak. Aslında bu konuyu bi konuşabiliriz."
Hoseok konuştuğunda göz devirdim.
"Hoseok Tanrı aşkına onun daha beter olmadığını nereden bilebiliriz? Saçmalıyorsun."
Jimin de mırıldanarak beni onaylamıştı.
"Aman bee siz de hiç çekilmiyorsunuz he! Gidiyorum ben."
Hoseok konuşutuğunda Jimin eliyle gitmesini işaret edip "Naş naş." Dedi.
En sonunda hoca içeri girdiğinde herkes susmuştu.
"Çocuklar belki duymuşsunuzdur, yeni dansçı hocası yarından itibaren burada işe başlayacak. Dün toplantıda konuşuldu ve anlaşıldı, size artık Bayan Lee yerine Bay Jeon girecek. Kendisinin yeni tahini çıktı, ilk yılı yani. Ama baya tecrübesi olduğunu düşünüyorum amatör birine benzemiyordu. Yeni öğretmeninizle yarın tanışırsınız ve umarım verim alabilirsiniz, benden bilgilendirmem istenildi. Şimdi derse geçelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi Estrella | Taekook
FanficKim Taehyung, sıra dışı bir varlıktı. Bu onun bir arkadaşıyla beraber kendi içinde tuttuğu bir sırdı. Tâ ki dans öğretmeni Jeon Jungkook, bu sırrı öğrenene kadar...