Herkese merhaba. Bölümleri uzun aralıklarla yazdığım için üzgünüm. Son zamanlarda yazmakta zorlanmıştım.
Lütfen oy ve yorum yapın. Okunmalar çok olsa bile oylar oldukça az. Beni sınır koymak zorunda borakmayın lütfen...
Oy ve yorum istiyorum😔
_______________________
"Taehyung. Kalkma vakti koala."
Duyduğum sesle gözlerimi araladım.
"Ağh, lanet olsun. Üniversite falan okumadan dansçı olamıyor muyuz Tanrı aşkına?"
Uykulu sesimle konuştuğumda Yeosang kıkırdayıp bana cevap verdi.
"Bugün yalnızca bir ders var zaten. Uzun sürmez."
Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Günlük işlerimi halledip tekrar odaya gittim. Üstüme düz beyaz oldukça geniş bir tişört giyip altıma ise siyah bir eşofman geçirdim. Bugün yalnızca dans dersi vardı. Çantama yedek kıyafet ve havlu koyduktan sonra odadan çıktım.
Hızlıca kahvaltımızı yapıp kampüse doğru yol aldık. Saat öğle arasını geçiyordu. Kampüsün otoparkına geldiğimizde arabadan inip kampüse doğru ilerledik.
Soyunma odasına girdiğimizde dolaplarımıza çantalarımızı ve telefonlarımızı koyup kapılarını kilitledik. Soyunma odasından direkt pratik odasına geçtik. İçeri girdiğimizde Bay Jeon pratik odasındaki küçük masada bir şeylerle uğraşıyordu.
"Hoş geldiniz beyler."
Bize bakarak konuştuğunda bizde başımızla selam verdik. Yavaş yavaş oda dolduğunda Bay Jeon ayaklandı. Biz de sıraya geçip Bay Jeon'un konuşmasını bekledik.
"Pekâla çocuklar, merhaba tekrardan. Geçen gün gösterdiğim karografiye çalışmaya devam edeceksiniz. Benim de birkaç işim var onları halledeceğim. Isınmaya başlayabilirsiniz."
Tekrar küçük masaya doğru ilerleyip elindeki kâğıtlara ve önündeki laptopa odaklandı. Isınma hareketlerine başladım ben de.
Jimin, Hoseok ve Yeosang yanıma geldiklerinde birlikte ısınmaya devam ettik.
"Bugün bir şeyler mi yapsak?"
Hoseok konuştuğunda ona döndüm. Benle beraber diğerleri de Hoseok'a döndüğünde Jimin omuz silkip "Ben boşum." Dedi. Ben de omuz silkip Yeosang'a baktım sorgularcasına. O da omuz silkip "Bizim eve geçelim o zaman çıkınca." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi Estrella | Taekook
Fiksi PenggemarKim Taehyung, sıra dışı bir varlıktı. Bu onun bir arkadaşıyla beraber kendi içinde tuttuğu bir sırdı. Tâ ki dans öğretmeni Jeon Jungkook, bu sırrı öğrenene kadar...