Herkese merhabaa. Ben geldim.
Umarım bölümü beğenirsiniz. Yazım hatalarım varsa üzgünüm.
Oy ve yorum yapın lütfen...
_________________________
Sabah uyandığımda günlük sabah işlerimi halledip elmacık kemiğimdeki yara bandını yeniledim. Dudağıma baktığımda yara kabuk bağlamıştı. Bu da dudağımı hareket ettirmemi kısıtlıyordu.
Bir kaç bir şey atıştırıp hazırlandım. Dersin başlamasına henüz bir saat vardı. Biraz telefonda oyalandıktan sonra kampüse doğru yol aldım.
Bugün iki dersim vardı. Rahatça eve gidip uyuyabilirdim.
Kampüse geldiğimde dersin işleneceği sınıfa gidip etrafa göz attım. Gelmeyen sadece bir kaç kişi vardı. Arkadaşlarımın yanına ilerleyip yerleştim.
"Yaraların daha iyi mi?"
Hoseok'un sorduğu soruya başımla onay verdim.
"Bugün toplantı var diyorlar. Resim klübü büyük bir şirkete seminer aldırtmışlar sanırım. Resim klübü olmasına rağmen bizim bölüm de toplantıya katılacakmış galiba."
Jimin'in konuşmasıyla ona döndüm.
"Ne zamanmış?"
"14.00'dan sonra. Büyük ihtimal dans dersinden bir süre sonra gideriz. Dans dersi 12.00'da."
Başımla onayladım. Eve gidip uyumayı planlıyordum...
Profesör içeri girdiğinde herkes sustu ve ders anlatmaya başladı. Benim de dinlemem lazımdı çünkü vizeler yaklaşıyordu.
Profesör dersi bitirdiğinde derin bir iç çekip kafamı sıraya koydum.
"Taehyungie kafeteryaya geliyor musun? Bir kahve iç açılırsın hem."
Başımla onaylayıp ayağa kalktım.
Kafeteryada otururken yanımda iki süliet belirdi. Kim olduklarına bakmak için kafamı yana çevirdim.
Üff bir bitmiyordu şu lanetler.
"Bakıyorum da birileri yüzünü iyi dağıtmış Taehyung-ah. Oh, onlar yapmasaydı yakında ben yapacaktım. Bugün derste dikkatimi çekti de bir bakayım dedim. Kim yaptı? Teşekkür edeceğim de."
Sınıfın ukalası demiştim ya? Jihoon. Seni lanet herif.
"Oh, Jihoon? Başarım seni sinirlendiriyor olmalı. Haklısın elbette, senden iyi olduğum için beni kıskanman gayet normal. Ama insanlara şiddet uygulayarak kendini sütün sanan acınası durumdaki kişilerden olman beni üzdü. Durumunun kötü olduğunu biliyordum ama bu derece vahim olduğunu tahmin edememiştim. Üzülme, yakında iyileşeceğine tüm kalbimle inanıyorum ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi Estrella | Taekook
FanficKim Taehyung, sıra dışı bir varlıktı. Bu onun bir arkadaşıyla beraber kendi içinde tuttuğu bir sırdı. Tâ ki dans öğretmeni Jeon Jungkook, bu sırrı öğrenene kadar...