Okuyan herkes oy verse ne güzel olurdu😔
Bölüm geciktiği için üzgünüm, kontrol etmedim.
İyi okumalar 💜
Sabah kalktığımda Jimin yanımda yoktu. Fazla umursamadım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa ilerledim.
Çok güzel kokular geliyordu."Günaydın anne."
"Günaydın oğluşum. Hadi gel soğutma."
"Jimin yok mu?"
"O erkenden birşeyler atıştırıp çıktı."
Masaya yerleştim ve ekmeğime reçel sürdüm. Jimin erken gitmişti, belki bekleseydi beraber sohbet ederek giderdik. Gerçi çokta iyi anlaşamıyoruz ya. Aslında ben ona karşı iyi olmama rağmen o bana soğuk yapıyor. Öncesinde hoşlandığı biri olduğu için yaptığını düşünüyordum fakat o yüzden de değildi. Farklı bir sebebi olmalı.
Neyse ki bu pekte umrumda değil artık.
Onu seviyorum. Ne kadar iki yüzlü, psikopat, bencil, ukala, artist olsa bile..."Anne formalarım nerde?"
"Ya ben onları yıkamayı unutmuşum. Bugünlük sivil gidiver."
Dolabımı açıp iç çekerken yeni aldığım kıyafetler geldi aklıma. Yerdeki poşetleri karıştırıp seçtiğim parçaların etiketlerini koparıp giymeye başladım.
Sanırım yenilik iyi gelebilir...
✧✧✧
"Güneş tersten mi doğmuş noluyo amk?"
"Şaka yapıyorsun..."
"Bu bizim köylü değil mi lan? Nolmuş buna?"
(Jungkook'un looku💙)
Okul bahçesindeki tüm gözler Jungkook'un üzerindeydi. Öncekine göre değişen tarzı herkesin dikkatini çekmişti. Bahçede fısıldaşmalar devam ederken Tae, Jungkook'un çantasından tutup çekti kendine.
"What the fuck kanka bu ne! Nasıl bu kadar yakışabilir!??"
Jungkook gülümsedi. Ardından Hoseok geldi yanlarına ağzı açık bir şekilde.
"Tae bu kim?"
"Tanıştırıyım aşko Jeon Cool Jungkook."
"Abartmayın ya hadi ders başliyacak."
Üçlü gülüşmeler eşliğinde okul merdivenlerini çıkarken, Jimin ve arkadaşları aşağı iniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Game Of Fate | Jikook
FanfictionKasaban şehre taşınan Jungkook, okulun daha ilk gününden sarışın serserinin gözüne batar. Ayrıca psikopat okul müdürü ile beklenmedik olaylar üst üste gelir ve hayatı tamamen değişir... [30.11.21] jikookfic #1 semejimin #1 ukekook #3 jikook #10