İyi okumalar, sizi seviyorum 💖
Jungkook bacağını Jimin'in penisine bastırdığında inlemişti sarışın olan.
Jimin Jungkook'u bir güzel kavrayıp üst kata çıkardı ve odaya girince yatağa fırlattı."Hey, yavaş ol istersen."
"Yavaş olmak benden istediğin son şey olsun bebeğim. Bugün seni çok sert becericem."
Jimin Jungkook'un gözlüğünü belli belirsiz yere atıp üstündekileri çıkardı ve aynı şekilde kendini de hızla soydu. Jungkook Jimin'i kolundan tutup üstüne çektiğinde öpüşmeye başladılar. Dudağından çenesine, çenesinden boynuna kadar indi sarışın olanın öpücükleri.
Beyaz boyuna kırmızı izlerini bırakacak şekilde emdi. Jungkook inlemesini tutamazken Jimin'i boynuna daha çok bastırdı. Loş odadaki hava şimdiden sıcaklamıştı.
Jimin Jungkook'un göğüs ucunu ağzına almıştı. Emdikten sonra çekiştirip dişliyordu. Diğer eliyle boşta kalan göğüs ucuyla oynuyordu. Jungkook zevkten kudurmuş, inliyordu. Jimin'i içinde hissetmek istiyordu.
"A-ahh Jimin içime gir hadi."
"Kalın penisimi o kadar çok mu istiyorsun bebeğim?"
"E-evet lütfen, dayanamıyorum."
"Pekala, sana istediğini vericem. İçini penisimle doldurucam ve dar duvarlarını genişletirken zevkten ağlatana kadar becericem seni."
Jimin'in kirli konuşmasına gözleri kaymış ve penisi seğirmişti Jungkook'un. Onun haline gülen Jimin de farksız sayılmazdı, bir an önce boşalmaya ihtiyacı vardı.
Parmağını deliğe gönderdiğinde içi titredi Jungkook'un. Ne kadar acısada zevki hissetmeye çalışıyordu. İkinci, üçüncü ve dördüncü parmaktan sonra iyice mayışmıştı, zevki hisediyordu.
Jimin aniden içine girdiğinde içindeki doluluk hissiyle inledi. O, çok büyüktü. İçinde hareket etmeye başlayan penisle inlemelerini tutamadı. Beyaz çarşafı avuçlayıp zevkin tadını çıkarmaya başladı.
"A-ahh sikiyim Jungkook! Deliğin benim için yaratılmış."
"Mmmh daha hızlı, çok hızlı!"
Jimin Jungkook'un bacaklarını boynuna attığında, öylesine sert girip çıkıyordu ki Jungkook çoktan ağlamaya başlamıştı. Penisi şimdiden meni sızdırıyordu. Elini penisine attığında Jimin elini ittirdi ve penisin ucunu parmağıyla kapattı.
"Benimle birlikte boşalıcaksın."
"Tanrım! Jimin lütfen bırak boşalıyım-Ahh!"
Jimin terler içinde hızla girip çıkıyordu. Jungkook'un tiz çığlıkları odada yankılanırken geleceğini hissetti.
"Ahh g-gelicem Jungkook..."
"İçime boşal Jimin, sakın çıkma."
"Menilerimi içinde s-seviyor musun?"
Jimin nefes nefese kalmış, hâlâ hareket ediyordu.
"Çook! a-ahhh! Jimin elini çek, lütfen boşalmam lazım!"
Sarışın olan elini yarıktan çektiğinde Jungkook'un orgazmı tekrar yaklaşmıştı. Jimin boğazından hırlarcasına çıkardığı seslerle sert birkaç vuruştan sonra nihayet içine boşlatmıştı menilerini.
Jungkook içinde hissetiği sıcak sıvıyla gözleri kaymış ve çok geçmeden boşalmıştı.
Jimin hala içinden çıkmamış çok hafif hareket ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Game Of Fate | Jikook
FanficKasaban şehre taşınan Jungkook, okulun daha ilk gününden sarışın serserinin gözüne batar. Ayrıca psikopat okul müdürü ile beklenmedik olaylar üst üste gelir ve hayatı tamamen değişir... [30.11.21] jikookfic #1 semejimin #1 ukekook #3 jikook #10