Capitolul 3

1.4K 99 12
                                    


—Iar ea e neinteresată.

       Vocea impunătoare a bărbatului din spatele meu îi face pe tânăr să se retragă. Mă întorc cu fața spre salvatorul meu cu gândul de a îi mulțumii, dar rămân blocată. Ryan se află chiar în fața mea. Privirea sa o întâlnește pe a mea și pentru câteva secunde rămân fără răsuflare. Ochii lui studiază fiecare colțișor al feței mele. Picioarele încep încet să se transforme în gelatină, iar locul în care mână lui îmi atinge talia trimite milioane de senzaţii în fiecare părticică a corpului meu. Ne uităm unul la altul ca și cum am fi singuri iar în jurul nostru nu s-ar afla nimic. Tăcerea dintre noi devine apăsătoare așa că cu toată forța pe care o mai am murmur un mulțumesc.

—Pentru nimic. Ală e un mic șarlatan care are obiceiul prost de a se băga singur în seamă.

        Talia îmi este eliberată odată cu rostirea cuvintelor, iar eu mă dau instinctiv un pas în spate. Mă uit vrăjită la bărbatul din fața mea și nu știu ce să zic. O mulțime de senzații îmi traversează corpul ceea ce e destul de ciudat chiar și pentru mine. Nu înțeleg de ce corpul meu a reacționat așa. Nu mai apuc să zic nimic pentru că Ryan dispare din raza mea vizuală fără să mai spună nimic. 

       Îmi iau băutura de pe bar și merg la masa noastră. Mă așez pe colțarul moale și îmi privesc prietenele cum se distrează. Iau o înghițitură din băutura rece, iar apoi plec grăbită spre baie. 

       Simt că aerul din jurul meu e din ce în ce mai apăsător, iar corpul meu o ia razna. Intru grăbită în baie și mă opresc în fața unei chiuvete. Dau drumul la apa rece, îmi clătesc mâinile, iar apoi tamponez fața cu puțină apă în așa fel încât să nu stric machiajul. La contactul cu apa rece, mușchii mei se relaxează vizibil. Mai stau două minute în baie, iar apoi mă reîntorc la prietenii mei.

       Fetele sunt așezate la masă și dau pe gât câteva shot-uri. Mă alături lor imediat, dar refuz băutura pentru că eu sunt cea care o să conducă la întoarcere. Mă uit mai atent la persoanele din jurul mesei, dar nici urmă de Ryan. Inspir adânc și încep să privesc aiurea prin încăpere. Privirea mi se oprește pe două fete sumar îmbrăcate care dansează lasciv. Îmi dau ochii peste cap scârbită de imaginea din fața mea și mai iau o gură din băutura gustoasă. Fetele mă prin de mâini și mă trag înapoi pe ringul de dans. Începem să dansăm, iar în jurul nostru încep să se adune din ce în ce mai mulți băieți. Mă uit la fete cu subînțeles și începem să râdem imediat.

       După alte două ore de dans, părăsim clubul. Le duc pe fete, iar apoi mă îndrept spre casă. Parchez mașina în parcarea subterană a blocului și urc în apartament. Ușile liftului se deschid brusc, iar întunericul mă cuprinde imediat. Urc în dormitorul meu în cea mai mare liniște. Intru în cameră, iar apoi închid ușa în spatele meu. Îmi arunc pantofii din picioare și intru leneşă la duș. Apa caldă a dușului îmi mai calmează din durerea provocată de tocuri, dar nu mă ajută în ceea ce privește oboseală. Ies din duș înfășurată într-un prosop pufos mă schimb în pijamale, iar apoi mă arunc în patul mare care mă așteaptă cu brațele deschise. Închid ochii și refuz categoric să mă gândesc la Ryan și la felul în care corpul meu reacționează. După câteva minute de stat în întunericul camerei, somnul mă prinde și inevitabil mă scufund în lumea viselor.

***

       Lumina leneşă a soarelui pătrunde încet în cameră. Deschid leneşă ochii, iar apoi cu greu mă ridic din pat. Mă uit la ceasul de pe noptieră și constat cu stupoare că este 2 p.m. Se pare că am fost cu adevărat obosită dacă am dormit atât. 

       Intru în baia mare și decid să fac un duș rapid care să mă pună pe picioare. După 15 minute părăsesc încrezătoare dușul, îmi fac rutina de dimineața apoi mă îmbrac cu o pereche de pantaloni scurți, un tricou și cobor în bucătărie.

Between past and futureUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum