ne zaman başladığından emin değildim ama hislerimde yavaş, ince değişiklikler fark ettim. ne kadar farklı baktığımı ve dream'in etrafında ne kadar gergin olduğumu. onunla ezelden beri arkadaş olduğumuz için bu düşünceler oldukça zordu.
en iyi arkadaşımın bacaklarına baktım. öğle yemeği masasında oturan diğer arkadaşlarımızla heyecanla konuşurken, bacakları bir aşağı bir yukarı zıplıyorlardı.
boğazımdaki yumruyu yuttum, boğazım kurumuştu. gerginlikle biraz su içtim. ben onun kucağında yaramazlaşırken dream'in saçlarımda gezinen ellerini düşündüm.
dream güçlüydü, spor yapıyordu. antrenman yapmak için şort giydiği ya da pijama partisi için önümde üstünü değiştirdiği zamanlardan kaslı olduğunu biliyordum. o beni denemek için bilerek önümde soyunurken onu gizlice izliyordum. bunun beni canlı canlı yediğini biliyordu.
onu izlemeye koyuldum, tamamen büyülenmiştim. siyah dar kotu kalçalarına kadar bacaklarını sarmıştı. kucağında oturup onu sürme düşüncesi zihnimi işgal etti. en iyi arkadaşıma böyle cinsel bir özlemle bakmamı engelleyen hiçbir şey yoktu.
bunu düşünmem iğrençti. ne de olsa o benim arkadaşımdı fakat bizi loş yatak odasında üstsüz hayal edebiliyordum. onun dokunuşlarını düşündüğümde fiziksel olarak titredim. koşarak tuvalete gittim ve yüzüme hızla su çarptım.
bu düşünceyi bastırdım ve sınıfa gittim. eve gitmeye kalan saatin son saniyelerini düşünüyordum. dream'i, bacaklarını, dokunuşlarını, onun hakkındaki her şeyi unut. hayır, bu önemli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sickly sweet | dreamnotfound
Fanfictionaşk karşı konulamaz bir duyguydu. ve o, en yakın arkadaşına olmaması gereken duygular besledi. dnf #1