"seni aptal, doğruluk mu cesaret mi falan oynamayacağız, bu çok eskidi." dedi techno iç çekerek.
yine sapnap'in bodrumunda oturmuş hangi oyunu oynayacağımıza karar vermeye çalışıyorduk.
en sonunda doğruluk mu cesaret mi her ne kadar eskiyse bir o kadar eskimiş olan şişe çevirmece oynamaya karar verdiler. bu karara gözlerimi devirdim, neden bu önerilmişti ki?
karl taş kağıt makası kaybettiği için şişeyi ilk o döndürdü. şişe wilbur ve fundy arasında durdu. herkes kahkahalara boğuldu. fundy ve wilbur arasında dalgasına bir baba-oğul ilişkisi vardı, wilbur fundy'nin yanağına bir öpücük kondurdu.
"seni seviyorum oğlum" dedi fundy flörtöz aynı zamanda şakacı bir tonda.
fundy şişeyi döndürdü ve şişe ranboo ile niki arasında durdu. ikisi sarıldı, ranboo garip bir şekilde ondan çok uzundu.
ardından şişe ben ve karl arasında durdu. dream duygusuz gözlerle karl'ın yanağımı öpüşünü izledi. kıskanmış görünüyordu, fakat bu benim oldukça eğlenmeme sebep oldu. özür amaçlı clay'in yanağına yumuşak bir öpücük kondurdum, gülümsedi ve hızla yüzümü öpücüklerle kapladı.
sapnap tüm bu olanları görmezden geldi ve kimseye bir şey demeden odadan ayrıldı, karl endişeyle peşinden gitti. sapnap'in ondan hoşlandığını biliyordum, karl'la öpüşmemeliydim ama sadece yanaktan olduğu için ikimiz de bunu büyük bir şey olarak görmemiştik.
birkaç dakika sonra birlikte geri geldiler, o sırada oyun bitmişti. ikisinin açıkça seviştikleri belliydi, yüzlerindeki telaşlı kızarık ifadeler, karl'ın darmadağın saçı ve düzgün giyilmemiş kıyafetleri.
karl gergin görünüyordu, nick aramızda normal bir şekilde konuşurken kucağında oturuyordu. karl parmağındaki yüzükle oynarken olduğu yerde kıpırdandı. şu anda ne kadar gergin ve bunalmış hissettiğini anlayabiliyordum.
ona güven verici bir tebessüm verdim, o da bana gülümsedi, bunun onu biraz da olsa sakinleştirmesini umdum. bir süre sonra youtube hakkında konuşmaya başlamıştık. dream kolunu belime dolarken karl sapnap'in kucağında daha rahat hale gelmeye başlıyordu.
karl ve sapnap'in yakında çıkmaya başlayacaklarına bahse bile girebilirdim. birlikte şirindiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sickly sweet | dreamnotfound
Fanfictionaşk karşı konulamaz bir duyguydu. ve o, en yakın arkadaşına olmaması gereken duygular besledi. dnf #1