birlikte yine minecraft oynuyorduk, o gecelerden biri daha. oyunda dream bizim için bir uçurumun üzerinde şirin bir piknik randevusu ayarlamıştı.
ben çiçek toplarken ve bize barınak inşa ederken o ise beni yaratıklardan koruyordu. normalde sapnap de bize katılırdı ama karl'la aramadaydı ve bunun onun için bizden daha önemli olduğunu düşündüm. açıkçası pek umrumda değildi.
"o uzun kıçını buraya getir clay" diye şaka yaptım. avatarının görüş alanına girdiğim an beni kovalamaya ve kürekle vurmaya başladı.
"cidden gelmemi ister misin?" dedi gülerek, kalbimin göğsümden fırlarcasına atmasına neden oldu. bunu gerçekten isterdim.
"evet diyebilir miyim?" dedim gerginlikle. kısa bir sessizlik oldu.
"5'te hazır ol" oyundan çıktı ve aramayı sonlandırdı. neden bu kadar gergindim bilmiyordum. heyecanla yatağıma oturup beklemeye başladım.
penceremde ani bir tıklama oldu. korkudan neredeyse yatağımdan düşüyordum, fakat gelen sadece dream'di
"ne- n'oluyor- aman tanrım, neden pencereme çıktın?" dedim, pencereyi onun geçebileceği kadar açarak.
"annen muhtemelen uyuyordur, ayrıca böylesi daha romantik" bu aptala sadece gülümsedim.
odama tamamen girdiğinde üzerime doğru yürüyüp hızla dudaklarıma yapıştı. ayaklarım geriye doğru giderken yatağa çarptığımda gidecek fazla yer olmadığından dream'in beni yatağa itmesine izin verdim.
hızla üzerime çıkarken öpücüğü bozmamaya dikkat ediyordu. dudaklarını benden ayırıp boynuma yönelttiğinde nefes nefese "seni seviyorum" diye mırıldandım. bunu şimdi ikinciye söylüyordum. biraz önce tişörtümden içeri kayan elini içimden çıkarıp benden yüzümü görebilecek kadar uzaklaştı. yüzündeki gülümsemenin büyümesini izledim. bana sıkıca sarıldı.
"tanrım, george seni seviyorum!" dedi hafif bir kahkaha atarken beni kollarında sıkarak.
"burada kalabilir misin..yatıya yani. bunu çok ist-" sözümü bitirmeden elini dudaklarıma yerleştirdi ve beni hafifçe yatağa bastırdı.
"oh bebeğim, bu gece çok fazla şey yaşayacağız"
dondum, kalbim çok hızlı atıyordu. onu sevdiğimi söylerken ciddiydim ama bana bebeğim dediğinde sadece ikimizmişiz gibi hissettim, tamamen yalnız.
bütün dünya benim için yok olmuştu. o kadar tatlıydı ki bazen beni delirtiyordu. onu hak ettiğimi düşünmek zor geliyordu.
artık beni sevdiği için onu asla kaybedemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sickly sweet | dreamnotfound
Fanfictionaşk karşı konulamaz bir duyguydu. ve o, en yakın arkadaşına olmaması gereken duygular besledi. dnf #1