Merhabalar yine ben :") Luna'yı Lise 4'e geçecek şekilde tekrar düzenledim. İyi okumalar.
"Güzelim hadi uyan. Çorba getirdim sana." diyen Evrencan abimin sesiyle uyandım. Gözlerimi zorlukla açtım. Başımda Serhat abi ve Evrencan abi vardı. Serhat abi çok yorgun görünüyordu. Ev çok sessizdi sanırım daha kimse uyanmamıştı.
"Serhat abi, sen uyumaya gitsene. Bak başımda zaten Evrencan abim var." dedim. Şokla yüzüme bakıyorlardı.
"Sen bana abi mi dedin?" diye sordu Serhat abim.
"İstemezsen söylemem." dedim.
"Olur mu öyle şey isterim tabii ki." dedi Serhat abi.
"Abi hemen sevinme ilk bana abi dedi." diye kötü kötü güldü Evren abim.
"Bir şey mi dedin koçum? Duyamadım." dedi Serhat abim aynı zamanda elini Evren abimin ensesine atmıştı. Hafifçe sıkıyordu.
"Hiçbir şey demedim abi." dedi Evren abim, hemen geri çekildi. Serhat abim isteyince gerçekten çok korkunç oluyordu.
"Abi Luna'ya katılıyorum kaç saattir ayaktasın ben buradayım hadi git uyu sen zaten ateşi de düştü" dedi Evren abim. Hemen kafamı sallayarak onayladım.
"Evet abi iyiyim ben." dedim. Yüzüme kararsızca baktı. Kocaman gülümsedim.
"Tamam o halde." diyip saçlarımdan öpüp odamdan dışarı çıktı.
"Güzelim hadi çorbanı iç sonra ilaçlarını vereyim biraz daha uyursun." dedi Evren abim.
"Tamam abi." dedim. Sırtım yatağın başlığına gelecek şekilde oturdum. Tepsinin üzerinde bulunan muhtelemen mercimek çorbasına uzandım. Benden önce Evren abim tepsiyi aldı ve yatağıma oturdu.
"Ben yedireyim mi?" diye masumca sordu. Kıyamadım ve hafifçe onayladım.
Sonunda çorba bitmişti. Çorbayı daha çok Evren abim içsede üç-beş kaşık bana da vermişti. Zaten çok yiyebilecek bir halde değildim.
"Al bakalım güzelim ilaçları." dedi abim. Elinde iki tane ilaç vardı.
"Luna, en yakın zamanda check-up için hastaneye gelmeni istiyorum. Vitamin, demir oranlarına bakalım." dedi. Yüzümü buruşturarak baktım.
"Yaa abi iyiyim işte bir şeyim yok." dedim. Onaylamazca bana bakıyordu.
"Tedbir önemlidir. Ayrıca bütün aile üyeleri 6 ayda bir check-up yaptırır. Sende aile üyesi olduğuna göre." dedi. Kafamı sallayarak onayladım. Derin bir iç çektim. Çok uykum vardı.
"Tamam güzelim şimdi sen uyu olur mu?" dedi. Onu kafamı sallayarak onayladım. Yavaşça odamdan çıkmıştı. Zorlukla açık olan gözlerimi kapattım ve uykuya teslim ettim.
~~~
Uyandığımda öğlen olmuştu. Boğazımda acı bir tat vardı. Muhtemelen Evren abimin yanıma koymuş olduğu sudan bir yudum aldım. Yavaşça kalktım ve balkona geçtim, bir sigara içtim. Tuvalete gittiğimde aynadaki beni gördüm. Korkmuştum açıkçası. Berbat görüyordum hemen bir duş aldım.
Gri bir tişört şort pijama takımı giymiştim.Aşağıya indiğimde salonda Savaş, Doruk, Ege ve Bulut vardı. Savaş ve Doruk telefondan oyun oynuyordu. Ege ve Bulut ise uzaktan kumandalı araba ile oynuyordu. Geldiğimi ilk Ege fark etti.
"Hoş geldin abla gece ateşin çıkmış nasılsın iyi misin?" diyen Ege'ye baktım. Gülümsedim.
"Oyy ablasını da mı düşünürmüş? Yerim seni." diyip yanaklarını sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUNA (Ara Verildi)
Teen FictionLuna Sevgi Akay 17 yılın ardından Demirkan olabilecek mi? Demirkan ailesi Luna'yı kabul edecek mi? Luna ihanetin acısını kaldırabilecek mi? Gökten düşer gibi Demirkan'ların kucağına düşen Luna'nın, nasıl bir hayat yaşayacağını gelin hep beraber g...