11.Bölüm

2.4K 163 27
                                    

Tekneye geldiğimizde gözlerime inanamadım. Ben olsam burada yaşardım. Yaşayabilirim sanırım,babamın malı sonuçta.

"Gel bakalım güzel kızım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gel bakalım güzel kızım." dedi ve elimden tuttu Semih bey. Tekneye çıkmama yardım ediyordu.

"Canım kuzenim gülümse Umut abime nispet yapacağım." dedi Uğur. Umut abinin işleri olduğu için gelememişti. Serhat abim ve Evrencan abim ise izinlerini kullandılar. Barış abimin bugün boş günüymüş. Savaş zaten boş işler müdürü.

Saçma bir poz verip kocaman gülümsedim. Uğurdaki enerji kimsede yoktu gerçekten.

Teknenin kenarından oturmuş denizi seyrediyordum. Herkes arka tarafta oturmuş sohbet ediyordu. Ben kendimi uzak hissediyordum.

Denizi izlemeyi seviyorum. Denizin içinde olmayan nefret ederim ama seyretmeyi seviyorum. Denizin o tuzlu kokusunu seviyorum.

Akdeniz ve Ege Denizi sakindir. Yavaş yavaş insanı içine çekerek uyutur. Karadeniz ise bir anda çarpar dalgaları, bilemezsin ne zaman götüreceğini seni.

Karadenizi daha çok seviyorum sanırım. Tam kendi zihnimde denizlere puan verecekken yanıma Serhat abim oturdu.

"Dalgın dalgın ne düşünüyorsun?" diye sordu.

"Karadenizi diğer denizlerden daha çok sevdiğimi." dedim.

"Sen nereli olduğunu biliyor musun?" diye sordu. Ne kadar alakasız bir soru?

"Adana?" dedim.

"Babamız adanalı olsa da anamız Trabzonlu." dedi. Pardon canım haksızlık etmişim, alakasız değilmiş.

"Hiç gittiniz mi peki?" dedim.

"Gideriz her yaz sadece bu yaz gitmedik. Belki okullarınız açılmadan gideriz." dedi Serhat abim.

"Gitmek isterim." dedim.

"Belki gideriz, yıllık izinlerimiz hala duruyor." dedi.

Kafamı salladım. Bir daha konuşmadım. Aslında Alp ile çok uzun süredir konuşmadığım aklıma geldi. Acaba küsmüş müdür?

"Abi ben bir arkadaşımı arayayım." dedim ve ayağa kalktım.

Teknenin kenarına doğru ilerledim ve Alp'i aramaya başladım.

"Luna nasılsın?" dedi Alp.

"İyiyim iyiyim de unuttun gittin bizi be." dedim

"Aslında aradığın iyi oldu." sesi biraz sıkıntılı geliyordu.

"Kötü bir şey mi oldu?" dedim.

"Aşık oldum." dedi.

"Oha ne güzel haber işte." dedim.

"Mahalleye yeni taşındılar. İsmi Aylin. Mahalleliden ikimizin çok yakın olduğunu duymuş. Bana seni sordu. Bende çok yakın arkadaşım dedim. O ise ya sen ya ben dedi." diye sıkıntılı bir şekilde konuşmaya devam etti. Kızla bir daha konuşamayacağı için üzgün muhtemelen.

LUNA (Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin