Sabah kahkaha sesleri ile uyanmıştım. Doruk, Ege ve Bulut bana bakarak gülüyordu.Hayırdır lo açıkta bir yerimiz mi var?
"Abla yüzün çok komik" diye kahkahalarla gülüyordu Ege. Hemen banyoya koştum.
Yüzümde "en sevdiğim abim savaştır" yazıyordu. Üstüne üstlük bir sürü saçma resim yapılmıştı yüzüme. Hemen yıkamaya başladım ama geçmiyordu.
"SAVAŞ!" diye avazım çıktığı kadar bağırdım. Banyodan çıktıktan sonra Doruk, Ege ve Bulut hala gülüyordu.
"Gülmeyin sizde." diye sinirle odadan çıktım. Salona indiğimde pişmiş kelle gibi gülen bir Savaş buldum.
"Sen ne yaptın?" aşırı sakin bir ses tonu ile sordum.
"Yüzüne renk geldi Lunacım." dedi hala gülüyordu.
Üstüne atladım dengesini kaybetti ve yere düştü bende onunla tabii. Hala saçını çekmeye ve ısırmaya devam ediyordum.
"Ne oluyor burada?" diye Serhat abiye baktım. Serhat abim yüzümü görünce kahkaha atmıştı.
"Ya Serhat abi niye gülüyorsun?" dedim.
"Savaş yaptığın çok yanlış." sinsice gülümsemiştim. İşte Serhat abim şimdi kızardı Savaş'a.
"En sevdiği abisi benim." dedi Serhat abim. İnanmıyorum ama ya.
"Ya güzelim abiler-kız kardeşler sürekli kavga eder. Bende bunun için yaptım." dedi Savaş. Manyak bu çocuk. Göz devirdim.
Sonra salona baktığımda İnci hanım ve Semih bey dışında herkesin burada olduğunu gördüm. Hepsinin yüzünde bir gülümseme vardı. Sizi hainler!
Barış koltuk altlarımdan tutarak Savaş' ın üstünden kaldırdı beni.
" Güzelim aseton ile falan çıkar." dedi Barış.
"Ayrıca birazdan amcam ile teyzem gelecek birde kuzenler." Dedi Barış. Ah aklımdan tamamen çıkmıştı.
Barış ile banyoya gidip yüzümü temizlemiştik. Zorla olsa da çıkmıştı izleri sonunda. Savaş efendi sen göreceksin. İntikamım çok acı olacak.
"Amcamlar geldi" diye bağıran Ege'yi sesimi duymuştum. Aşağıya indiğimde amcam ve teyzem olduğunu düşündüğüm kişiler girdiler. Arkasında da 3 tane genç girdi. Biri Ege'den küçük, biri muhtelemen bizimle yaşıt diğeri de Barış'nın yaşlarındaydı.
"Oooo yiğenimm, ne kadar güzelsin böyle." diye amcam sarıldı. Ne bu samimiyet amcaaaa?
"Ben Selim eşim İpek. En büyük oğlum arabayı park ediyor birazdan gelir. Sonra Ulaş, Uğur ve Uluğ var." Bu U takıntısı neden?
"Memnun oldum." dedim samimi bir gülümseme ile.
"Merhaba ben Uğur en sevdiğin kuzeninim. Memnun oldum ayrıca adım gibiyimdir. Mucize Uğur böceği adınaaa." diye kendi halinde konuşmaya başladı.
"Bakma buna delidir biraz." dedi Ulaş, Uğur'un kafasına vurarak.
"Luna."diye seslenen kişiye baktım. Oha!
" Umut abi senin ne işin var burada?" dedim, gerçekten şok olmuştum. Adresimi de bilmiyordu, beni ziyarete gelmiş olamazdı.
"Amcamın evine geldim. Senin burada ne işin var asıl?" diye sordu. İnanmıyorum kuzenim miydi Umut abi? Oha!
"Siz nereden tanışıyorsunuz?" dedi Serhat abim.
Umut cevap vermem için bana baktı. Özel hayatım olduğu için bana bırakmıştı söyleyip söylememe kararını. Seni seviyorum kerata.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUNA (Ara Verildi)
Roman pour AdolescentsLuna Sevgi Akay 17 yılın ardından Demirkan olabilecek mi? Demirkan ailesi Luna'yı kabul edecek mi? Luna ihanetin acısını kaldırabilecek mi? Gökten düşer gibi Demirkan'ların kucağına düşen Luna'nın, nasıl bir hayat yaşayacağını gelin hep beraber g...