10.Bölüm

2.6K 138 8
                                    


Kabustan sonra oturmuş balkonda sigara içiyordum. Gerçekten çok etkilenmiştim.

"Halacığım" diye koşarak odama giren Bulut'a beraber sigaramı saklamaya çalıştım. Bir an heyecan yapınca elimi yakmıştım.

"Efendim halam." dedim.

"Hala arkanda ne saklıyorsun?" dedi Bulut. Sigarayı görmek için bakıyordu. Bir anlık kararla sigarayı aşağıya attım.

"Hiçbir şey halacığım bak ellerimde bir şey yok." dedim ellerimi açarak.

"Halacığım babaannem seni çağırıyor, kahvaltı hazırmış." dedi ve elimden çekiştirmeye başladı. Aşağıya indiğimizde herkes buradaydı. Teyzem, amcam, kuzenler falan hepsi buradaydı.

"Günaydın." diyerek oturdum masaya. Yanımda Doruk ve Ege vardı.

"Bugün diyorum ki hep beraber tekne ile açılsak mı?" dedi Semih bey. Tekneniz mi var?

"İyi düşündün vallahi hayatım." dedi İnci hanım.

Bir anda dışarıdan sesler gelmeye başladı. Kapının zili alacaklı gibi çalınmaya başladı. Yardımcılardan biri kapıyı açtığında içeriye bir koruma girmişti.

" Efendim yangın var." diye nefes nefes kalmış bir şekilde söyledi.

Dışarıya attığım sigaradan çıktıysa ya? Hemen bahçeye doğru koşmaya başlamıştık.

Odamın altındaki yer yanmaya başlamıştı. Yere düşen yapraklardan dolayı tutuşmuştu muhtemelen. Zaten hemen fark etmişler ve söndürmüşler yangını.

"Yangının çıkma nedeninin hemen araştırılmasını istiyorum." dedi Semih bey.

"Şey sanırım benim yüzümden çıktı yangın." dedim utanarak.

"O nasıl oldu?" diye sordu Serhat abim.

"Sigara vardı elimde Bulut odama girince bende panik oldum bir anda elimden attım. Sonra aklımdan çıkmış." dedim.

"Nasıl böyle bir şeyin olacağını düşünmezsin? Bu evde çalışan, yaşayan onlarca kişi var. Üstüne üstlük bu evde küçük bir çocuk var. Ya fark edilmeseydi ne olacaktı?" diye kızdı Savaş.

"Özür dilerim." dedim.

"Sigara olayı ayrı bu dikkatsizliğin ayrı." diye kızmaya devam etti Savaş.

"Sende sigaranın ne işi var?" diye sordu İnci hanım. Birazcık sinirliydi.

"Yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum." dedim.

"Bunun için Umut ile beraber konuşmamız gerekiyor. Ne zaman seansın?" diye sordu Semih bey.

"İki gün sonra." dedim. Kafasını sallamıştı.

"Tamam yiğenime yüklenmeyin böyle olmasını istemezdi o da." dedi teyzem.

"Biricik eşim haklı, bugün çok güzel olacak. Tekne turu oleey." diyerek elini yumruk yapıp havaya sallamıştı amcam.

Ben onlardan daha gençtim ama bu kadar enerjim yoktu.

Yangın mevzusunun üstünü kapatmıştı herkes. İçeriye girip hazırlıklara başladılar. Ben ise salonda oturmuş öylece koşturmalarını izliyordum. Doruk yanıma doğru gelmeye başlamıştı.

"Luna hadi gel sana güzel bir şey göstermek istiyorum." dedi ve elimden tutarak çekiştirmeye başladı.

Evin arka tarafına doğru yürüyorduk. Ormana girince biraz tedirgin olmuştum.

LUNA (Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin