Selm,Tolga geldi.Yorumunuzu eksik etmeyin,iyi okumalar<3
○○○○○
Jeongguk
"Demek kim krallığı?"dedi Yoongi hyung,bana bakarak.Bende usulca kafamı salladım.
"Kim Namjoon benim sevdiğim bir dostum.Ona mesaj atarım,görüşürüz.
Öğrenelim bakalım,kimmiş benim sarayıma girip,vatandaşımı öldüren kişi."Kim Namjoon,Yoongi hyung kadar
olmasada,onunla yarışacak kadar haşmetli bir kraldı."Taehyung,hemen bir mesaj çek benim telefonumdan Namjoon'a.Bize yemek yemeye gelsinler."
Taehyung hemen kralı onaylayıp,
uzattığı telefonu eline aldı."Jeongguk,sende odana çıkabilirsin artık güvenli burası."
Tanrı'ya şükranlarımı sunarak ayağa
kalktım.Cidden bu kaoslu ortamda durmak istemiyordum."Ama Namjoon gelince,sana haber
edeceğim odama geri gel.Sizin konuşmanızı istiyorum."Ama annemin arkasını aramak için,bu kaoslu ortamda durmam gerekiyordu."Tamamdır hyung."
dedim ve Jimin'e döndüm."Sen gelmiyor musun?"
Jimin,direk ruh eşi olan krala baktı.Yoongi hyung,yumuşak bir gülümseme ile;
"Git hadi bebeğim.dikkat et ama."
dediği için,o an ki kralın verdiği güven ile koşarak yanıma geldi.
Korkuyordu.Bize bir şey olmasından korkuyordu ve bu yüzden,Yoongi hyung'un yanından ayrılmıyordu.
Ama şuan bu saray güvenli olmasaydı,Yoongi hyung bizi asla göndermezdi.Bunu bildiğim için içim rahattı."Taehyung,sen Jeongguk ve Jimin'i odaya bırak.İçimiz rahat etsin en azından."
Delta,kafasını olumlu bir şekilde salladı ve bizim peşimizden geldi.
Yeonjun bana hem korku,hem kızgınlık ile bakıyordu.Taehyung'a herşeyi anlatmamdan korkuyordu.
Anlatmayacaktım,çünkü daha bana yalvarmamıştı.Benim dizime kapanıp,benden af dileyecekti.
••••••
Jimin
"Bebeğim,girebilir miyim?"
Biz Jeongguk ile,odamıza geldikten sonra eşyalarımızı toparlamış ve yataklarımızı düzeltmiştik.Ardından Jeongguk,duş almaya banyoya girdi.
Şimdi ise Yoongi girmişti içeri,beni merak etmiş olmalıydı."Gelebilirsin tabiki."dedim bende gülümseyerek.
Kapıyı kapattı ve hemen oturduğum koltuktaki boş yere oturdu.Yanında biraz utanıyordum,aynı zamanda çok
heyecanlanıyordum.Kemikli elleri ile,benim minik ellerimi sardı."Çok miniksin,çok güzelsin.Seni görmeden duramıyorum."
Biraz daha ona kedi gibi sırnaşıp;
"Hmm,öyle mi?"dedim.Bu hareketime gülümsedi ve ellerimi daha çok sardı.Sonra diğer eliyle çenemden tuttu ve gözlerine bakmam için hafifçe kaldırdı.
"Sen bir baksana bana."
Gözlerine baktım usulca.Elinin tersi ile yanağımı sevdi.Heyecandan nefes bile almamıştım.Bana yaklaşıyordu git gide,bende beni öpeceğini hissedip gözlerimi kapadım.Fakat sonunda bir gülüş sesi duymuştum.Yoongi bana bakarak gülüyordu.Elimi ondan çekerek sert bir şekilde vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mühürlü delta | taekook-yoonmin
FanfictionJeongguk,baş omeganın deltası;Taehyung'a aşık olmuştu.