Herkesten yorum bekliyorum ve artık düzenli yeni bölüm gelecek,iyi okumalar.
Öptüm.
•Jeongguk•
''Jeongguk,azıcık yer misin bebeğim?
Miniciksin zaten.''Taehyung önüme sucuğu koyarken,
doymuş midemi gösterdim.Gerçekten daha fazla yiyecek yerim yoktu.
Yoongi hyung'ta Jimin'e aynı tarifeyi uyguluyordu.Ama civciv hamileydi,
yemesi gerekiyordu."Ya Teyung doydum diyorum.Daha fazla yiyemem."
Şu an oturmuş,her zaman yaptığımız sabah kahvaltısını yapıyorduk.Yoongi hyung,saat 10'da kahvaltıyı hazırlatır,
özenle Jimin'in yiyeceği herşeyden ortaya koyardı.Son büyük tartışmadan sonra affetmesi için neredeyse dünyayı önüne serecekti.Jimin affettiğini söylesededurmamıştı.Sonunda,civciv
"Artık susmazsan küserim."dediği için
son bulmuştu.Okulumuzu bayağı aksatmıştık,bu konuda suçluluk hissetsemde,Yoongi hyung mezun olmamız için elinden gelenyapacağını söylediği için bir tık rahattım."Bu ara işlerimiz rahat "dedi,Yoongi hyung ve kahvesinden bir yudum aldı.
"Antlaşma ile hallettik hyung,yoksa büyük savaş çıkacaktı."
Kafasını iki yana salladı olumsuz anlamda kralımız.Kendinden emin olduğu çok belliydi.
"Onlar benden korkuyor,kolay kolay savaş çıkaramazlar.Zaten görünce hemen kabul ettiler,sıkıyorlarsa etmesinler."
Jimin,kocasının bu keskin tavrına karşı aşık bakışlarıyla karşılık verdi.
Çok güzel bakıyordu eşine.Yoongi hyung,güzel ve narin bakışları kaçırmadan,Jimin'in eline uzandı.
Elleri küçücüktü,Yoongi hyung'un büyük ve kemikli ellerinin arasında kayboluyordu.Hatta kralın avcunun içine sığıyordu civcivimin eli."Ne oldu güzelim,niye baktın öyle?"
Omzunu silkti ama cevap vermedi.
Yoongi hyung,sandalyesini biraz daha Jimin'e yanaştırdı."Ne oldu bebeğime,hm?"
"Canım tatlı istiyor ama kilo aldım,
yemek istemiyorum bu yüzden.
Tombiş oldum Yoongi,yanaklarımı sıkıyorsun ve bana tombul Jimin'im diyorsun!"Yoongi hyung'un attığı kahkahaya,
deltam dahil olmuştu.Jimin'in buğulu olan gözleri doldu,minik elleriyle gözünü avuşturarak ayağa kalktı."Güzelim?"Civciv kalkıp gitti,Yoongi hyung arkasından kalktı ve yemek odasından çıkmadan önce bize dönüp,sitemli bir tavır ile;
"Hamile tripleri."dedi.
Taehyung,abisinin bu haline gülerek karşılık veriyordu.Dirseğimle deltamı dürtüp,kaşlarımı çattım.Elini belime attı,boynumu öptü.
"Minik tavşanım,arkadaşına kıyamazmış hm?Sen de trip atacak mısın hamileyken bana?"
Elimi saçlarına attım,zaten boynumda olan nefesini hissetmek çok güzeldi.
Bebek istiyordu,biliyordum fakat düşük yaptığım için korkuyordum.
Ayrıca mühürlenmemiş ve nikah adına bir adım atmamıştık.Bir evlenme teklifi bekliyordum tabiki,içim içime sığmıyordu.Bana dünyanın en güzel omegasıymışım gibi hissettiriyordu."Birlikte bir kaç gün bir yerlere kaçalım mı?"
"Nereye gideceğiz?"dedim,daha çok sırnaşarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mühürlü delta | taekook-yoonmin
FanficJeongguk,baş omeganın deltası;Taehyung'a aşık olmuştu.