Selam.Ben Tolga,hem kafa dağıtmak,hemde çok sevdiğim için yazmak istedim.
Evet,Army'im.Taekook,Yoonmin,
Namjin,shiplemeye bayılıyorum..Okuduğum hikayeler beni çok etkiledi,
dedim ki neden olmasın..dedim olabilir..Çok uzattım..iyi okumalar<3
○○○○○
Jeongguk
''Anne!Ben sana su faturasını yatır diye para vermiştim,ne yaptın onu?"
Söylenerek,banyodan mutfağa girdiğimde,annemin elindeki bir kaç parça kağıdı arkaya sakladığını gördüm.''Anne''dedim sol eline yönelerek.''Bir şey saklıyorsun."Bana hüzün ile utangaçlığı barındıran gözleriyle baktı.
''Oğlum,göstereceğim ama kızmayacaksın bana hemen.''
Eğer şuan sert bir tepki gösterseydim,
elinde ne olduğunu,bana yalan söylerek atlatmaya çalışacaktı.Bu yüzden olduça sakin bir şekilde,
''Tamam anneciğim,hadi anlat ama artık.''dedimYavaşça sandalyeye oturdu.Bende hemen karşısına bir sandalye çekip oturdum.Annemin bu kaygılı hali,hiç hayra alamet değildi.
''Özür dilerim ama,faturayı yatır diye
verdiğin parayla,babanın borçlarının bir kısmını ödedim.''Baba kelimesini duyunca,direk kan beynime sıçramıştı.
''Ne babasından bahsediyorsun anne!''
diye bağırarak ayağa kalktım.
''Adam başka omega kadın ile kaçıp
evleniyor,üstüne eski kumar borçlarını getiriyor ve sen bunu ödüyor musun?Cinnet geçireceğim gerçekten!''Annemde dolu gözleri ile kalktı ardımdan.
''Ne yapabilirim oğlum?Borçlarımı öde,yoksa seni de oğlun ile yakarım dedi!Sen bir omegasın Jeongguk
,baban ise bir alfa.Gücün yeter mi sanıyorsun?''Annem haklıydı,babama gücüm yetmezdi ama bir şekilde hallederdik
.Borçlarını ödemek zorunda değildik.''Kral Min bize yardım ederdi!Biliyorsun o babası gibi değil,çok iyi birisi ve onun sayesinde doğru dürüst iki aydır yemek yiyebiliyoruz.''
Annemin,Kral Min'i duyunca gözleri parlamıştı.Bu çok normaldi çünkü,
Min Yoongi bu klanda gördüğümüz en iyi kraldı ve bu konu tartışmaya kesinlikle kapalıydı.Babası kötü bir kraldı ve yaşadığımız klana,fakirlik ve refahsızlık hakimdi.
Üstüne kötü olaylarda yaşanıyordu.
Prens Yoongi,bu kadar kötülüğüne dayanamayıp,yönetime el koymuş ve krallığa geçmişti.Tabiki babasını öldürmemişti ama,bir zindana hapsedip,ordan asla çıkmamasını emretmişti.''Çok doğru!Ben Kral Min'i nasıl unuttum?Ama bize nasıl yardım edecek ki?''
Annemi yerine geri oturttum ve ellerini sıkıca tuttum.
''Babam olacak adamı zindana atacak anne,gidip kapısında yatarız,ama bu işi çözerse ancak kralımız çözer.Ben şimdiokula gidiyorum,geldiğim zaman ise saraya gidiyoruz,tamam mı?''
Bana memnun olmuş bakışları ile gülümsedi.Bende onu yanaklarından öptüm,telefonumda zır zır ötüyordu buarada.Muhtemelen Jimin gelmişti ve beni aşağıda bekliyordu.Biraz daha beklerse minik elleriyle boğabilirdi
beni. Ölmek için daha genç olduğum
için annemin bana yaptığı tostu elime aldım ve ayakkabılarımı bir çırpıda giyerek evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mühürlü delta | taekook-yoonmin
FanfictionJeongguk,baş omeganın deltası;Taehyung'a aşık olmuştu.