3:Kral'ın ruh eşi ve acı kayıplar.

1.6K 106 90
                                    

Selam,Tolga geldi.

Yorum istiyorum gene,sizinle iletişim kurmk hoşuma gidiyor.Ve ayrıca fikirlerinizi merak ediyorum.

Neyse boş konuşmayayım,iyi okumalar herkese<3

○○○○○

Jeongguk

Annemin başında oturmuş,kan ile
kaplanmış saçlarını seviyordum.
Gitmişti annem,nedenini bilmediğim bir şekilde terk etmişti beni.

"Anne,kalk lütfen!Brakmayacaktın beni!Neden yalasöyledin bana?"

Kan olmuş pijamamın kolu ile göz yaşlarımı silip,ailemden tek kalan kişiye,Jimin'e baktım.Annesinin başına oturmuş,ağlamadan boş bir şekilde bakınıyordu.Yerimden kalkıp,
ona yaklaştığımda bana eliyle durmamı işaret etti.

"Yaklaşma Jeongguk,bana dokunma.
Dokunmayın,bana lütfen kimse
dokunmasın."

"Dur."dedi Kral Min omzuma dokunarak.Bende kralın emri ile,uzaklaştım Jimin'den.

Jimin'in yanına çömeldi.Saçlarının tutamını sevdi yavaşça."Bebeğim,
daha iyi misin?"

Kral'ın sesini duyduğunda,kafasını kaldırdı hemen.Kısık bir ses ile;
"Yoongi."dedi ve ona sıkıca sarıldı.

"Efendim,bir şey söylemek istiyorum."
dedim,krala bakarak.

Jimin'in saçlarını severken,buruk bir şekilde baktı bana."Yoongi hyung diyebilirsin Jeon."dedi.

"Kim yaptı bunu?"

Ağlayarak söylediğim şeye,hemen cevap veremedi.Sadece derin bir nefes aldı.

"Emin ol,bunu bende çok merak ediyorum."Susmuştuk,çünkü artık söyleyecek tek bir kelime kalmamıştı.

"Yoongi."

demişti Jimin,yüzüne bakarak.Sonra birden gözleri kapanmış,Yoongi hyung'un kucağına düşüvermişti.

Kral,hemen korku ile Jimin'i kucakladı."Askerler,odama bir hekim çağırın hemen!"

Kucaklayıp,odasına doğru ilerlerken,
yerime geri oturdum.Kafamı yanımdaki duvara yaslayıp,iç çektim.Düşüncelere dalmışken, yanımda hissettiğim ağırlık ile kafamı oraya çevirdim.Yanıma oturan Taehyung'tu.

"Omega,nasılsın?"

Burnumu çektim sadece.Kafamı iki yana salladım;"Bilmiyorum."dedim.
Gözümden düşen bir damla yaşı sildi.

"Biliyorum çok zor,bende kaybettim annemi.Ama emin ol geçiyor zamanla.
İçinde bir sızı kalıyor tabi.Ama sen
yaşıyorsun Jeongguk,hayatta kalan birisi var,Jimin var.Onun için dimdik durmalısın."

Kafamı ona doğru çevirdim.Yüzüme
bakmıyordu,eliyle oynuyordu.Çok yakındı ve ben geri çekilemiyordum.
Deltanın yüzü kusursuzdu,burnunun ucunda minik bir ben vardı.

"Deltam,ne oldu burada?"

Yeonjun'un sesini duymasıyla beraber,gülümseyerek ayağa kalktı.

"Omegam,bilmiyoruz ne olduğunu.
Buralar tehlikeli olabilir.Odamıza git ve ben gelene kadar çıkma tamam mı?"

Yeonjun,çok masummuş gibi kafasını salladı."Tamam aşkım,ben odamıza kaçıyorum o zaman."

Taehyung,omegasını herşeyden habersiz bir şekilde kendine çekti ve dudaklarından tutkulu bir öpücük aldı.

"Seni seviyorum omegam."

Yeonjun bunun üzerine utanmış şekilde,koşarak mutfaktan çıktı.
Delta'ya kendimce üzülmüştüm,
herşeyden habersiz,omegasını seviyordu.

mühürlü delta | taekook-yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin