13:Omega sihiri.

164 20 3
                                    

2747283 yıl sonra gelen o yeni bölüm fksjdkwkdkw

İYİ OKUMALAR YA napayım yazamıyorum

••••••

|Jeongguk|

Yoongi hyung'u çağırmıştım,
T

aehyung'un sözleri üzerine.Belki bir anlık hafıza kaybı yaşamıştır diye düşündüm,kafasına sert bir darbe mi almıştı acaba?Bir de ortada hiç bir şey yokken,durup dururken olması değişikti.Karşı koltuğuna oturmuş öylece düşünüyordum,bundan sonra ne olacaktı?

"Taehyung,kendine gel benim asabımı bozma bak."dedi Yoongi hyung,
sarayın geniş holünde volta atarak.

O benim tanıdığım ruh eşim,deliler gibi aşık olduğum Taehyung değildi.
Yerine başkası geçmişti,bakışları hiç görmediğim kadar boş ve anlamsızdı.

"Hyung,ben omegayı tanımıyorum.
Tek bir omegam var,o da Yeonjun.
Senin eşin ne ara oldu?Ne ara baba olacaksın tek bir anı yok hafızamda."

Yoongi hyung derin bir nefes aldı,
saçlarının arasından parmaklarını sertçe geçirdi.Hırsını ordan çıkarmak istermiş gibi yaptı bunu.Bende üzgündüm ama,bu durumun normal olmadığının maalesef farkındaydım.
Ne olmuştu bilmiyordum ama bir önce,en tecrübeli hekime gitmemiz gerekiyordu.

Jimin geldi,Taehyung'un yanına doğru.Ne yapmaya çalıştığını anlamasamda yanına oturdu tatlı göbeğiyle.

"Ben hekimim,seni kontrol edebilir miyim?Yoongi'nin eşiyim ayrıca.
Doktor olduğumu o da tastikleyebilir."

Taehyung,onay almak için Yoongi hyung'a döndü ve onayını alınca kafasını salladı.Vücudunun belirli yerlerine baktıktan sonra,boynunda bir şeye dikkat etmiş olmalıki,bir bize bir o kısma baktı.

"Yeonjun'un mührü geri gelmiş.Bu nasıl olur?"dedi,kendi kendine sayıklayarak.

"Anlamadım Jimin?"diye sordu Yoongi hyung,ne olduğunu anlamaya çalıştı.

Bende merakıma yenik düşerek Jimin'in yanına gittim,zaten çok garip şekilde Taehyung put gibi duruyordu.
Mühür olması imkansızdı,çünkü Yeonjun uzak bir yere sürgüne gönderilmişti.

"Bakın,olayın içinde sihir var gibi gözüküyor.Hatırlasana Jeongguk,
Bayan Jung bize anlatmıştı.Baş omegaların sihir yapabildiğini,ve bu sihirin sadece seçkin hekimler tarafından açılabildiğini."

Yavaş yavaş zihnimde canlanmıştı,
bundan bahsetmişti zamanında hocamız.Ama bu ne kadar mümkündü?Bir olasılıktı çünkü bu.
Bayan Jung bunun çok önceden yaşandığı ve bir hurafe olabileceğinde söylemişti.

"Böyle bir güç mü var baş omegalarda?"

Yoongi hyung'un şaşkınlıkla sorduğu soruya susarak cevap vermiştik ikimizde.Cevabı ne bende,ne Jimin'de yoktu şuan.Endişeli hissediyordum,
Taehyung'un bilerek yapmayacağını bildiğimden çok üzülmemiştim açıkçası.

"Yoongi,bizim acilen kıdemli bir hekime gitmemiz lazım.Baksana çocuk put gibi duruyor,olmaz böyle."

Sıkıntılı nefesini dışarıya verdikten sonra,koltuğuna kenarına yaslandı.
Taehyung'a bakıyordu arada.

"Bildiğim öyle bir hekim yok ki,
babam hepsini zamanında öldürttü çünkü.Ah baba,her devirde zararsın bana!"

Jimin,Yoongi hyung'un kızdığını anlayınca sakinleşsin diye;"Tamam,
buluruz.Hocalara sorarız"diye telkin etti.

mühürlü delta | taekook-yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin