3| ACCESSORY SHOP

873 59 16
                                    

accessory.shop
Saç tokasından tutun halhala kadar tüm ürünlerde yıl sonuna özel %30 indirim. Görünüşünüzü güzelleştirmek için en iyi fırsat!

13.12.21

accessory.shop
Bereden tutun nail art için kullanabileceğiniz tüm ürünler burada! Hem de %40 indirimle! Bu özel yıl sonu indirimi kaçırılır mı hiç?

17.12.21

accessory.shop
Rengarenk fularlardan tutun şekilli çoraplara kadar tüm bu aksesuar malzemelerini bulabileceğiniz ACCESSORY SHOP'da %60 indirim! Çorap çekmecenizi yenilemeniz gerekmedi mi sizce de? Yeni yıl farklı desenli çoraplar hak ediyor!

22.12.21

accessory.shop
Şemsiyeden saate, saatten ayakkabı bağacığına tutun tüm bu aksesuar ürünlerinde %70 indirim! Bu yıl böyle bitmemeli! 2022 yeni aksesuarlar hakediyor! Tabii ki siz de öyle! Bu indirimi kaçırmayın! Kaçırmayın! Kaçırmayın!

26.12.21


Min Yoongi
TANRIM

SINADIĞIN ŞEKİL SENCE DE ÇOK SAÇMA DEĞİL Mİ?

YA DA PARAM OLMADIĞINI VE BUNUN ÜZERİNE BORCUM OLDUĞUNU YÜZÜME VURARAK BENİ SÜRÜNDÜRMEYİ Mİ SEVİYORSUN?

Lütfen tüm aksesuarlarını da alıp siktir git!

Aksesuarcı mısın bit pazarı mısın belli değil ya

Fakirim ben fakir takmayacağım bir yerime bir şey







***
-eveet artık olayların aktığı yere geliyoruz millet doldkdlkfdlfkskfkldl.
-accessory shop aksesuar mağazası anlamışsınızdır kdşsjfşsjsögn

-Bu şapşik fici yarım bırakıp defolup gideceğim haberiniz olsunn.
-4.5 ayım kaldı sınava ve ben hâlâ buradayım biliyorum çok saçma ama yazmak ve kafamdakileri görünür hale getirmek zevk veriyor

-neyse canımlar 1 Ocak 2022'deyiz. İndirim mesajlarına lanet olsun.

 İndirim mesajlarına lanet olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[25.12.21]

DIAMOND {TaeGi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin