20| Çok zor Yoongi, çok zor (m)

384 33 13
                                    

Dakikalarca aynı şekilde oturduk koltukta. Yoongi'nin ağlayışı iç çekişlere döndü. Sonraysa tamamen durdu. Burnunu bebek gibi çekip başını kaldırdığında güzelliği nefesimi kesti. Akan yaşlarının yanaklarında bıraktığı ıslaklığı ellerimde silip alnından öptüm. O da gözlerini kapamış tekrar küçük bir iç çekiş daha yaptı. Kucağımdayken ayağa kalkıp televizyonu kapadım. Yoongi'den hiç ses çıkmıyordu. Bacaklarını belime, kollarını da boynuma dolamıştı. Başıysa boyun girintimde düzenli bir şekilde nefes alıp veriyordu. Düşmemesi için bir kere zıplatıp daha rahat tutmaya başladım bedenini.

Koridorda ilerleyip onun odasını es geçerek kendi odama girdim. Yavaşça yatağa oturduğumda hâlâ ses yoktu. "Yoongi..." başını kaldırdı ama sessizce yüzüme bakıyordu. "Uyuyalım mı güzelim?" dudaklarını birbirine bastırıp olumsuz anlamda salladı başını. Genelde utandığında yapardı bu dudak hareketini. Ne yapmak istediğini söylemesi içini yanağını okşadık hafifçe.

"Alttan bana değen sert şeyle uyuyabileceğine emin misin?"

"Ne?" pekâlâ cinsel bir gönderme kesinlikle beklemiyordum. "Aslında seninle yatmak istiyorum."

"Ne?"

"Dün yanına bir nevi o yüzden gelmiştim."

Bu sefer şokla yüzüne baktım. "Ne?!"

Omzuma hafifçe vurup başını başka tarafa çevirdi. Utanmıştı. "Salonda seni kışkırtmaya çalışıyordum. Ama sen beni istemiyormuşsun gibiydi."

"Yoongi 27 yaşındayım. Kanımın en hızlı aktığı bu yaşlarımda ben 5 yıldır seni bekledim. Seni istememek de ne demek?"

"Nasıl yani? Uydurma daha bugün nişanlınla beraber olduğunu söyledin."

Yakalandım.

"Sanki sen başkasıyla sevişmedin." saçma bir şekilde üste çıkmaya çalıştışımda Yoongi beni öldürmek ister gibi bakmaya başlayınca saniyesinde pişman oldum. Bir dakika, ben niye bu bakışlara maruz kalıyordum? Yoksa...

"Sakın bana bu yaşına kadar kimseyle sevişmediğini söyleme."

Gözlerini devirip bıkkınca nefes verdiğinde şoke oldum. Siktir ordan! İlki ben olacaktım! Yoongi'yi kıvrak bir hareketle yatağa yatırıp üstüne çıktım. Şaşırdığı için sıkıca kollarıma tutundu. "Ne oldu birden?" gözlerini alık alık kırpıştırdığında iki gözünden de öptüm. "Şimdi ilk deneyimini benimle mi yaşayacaksın sen?" sırıtarak sorduğum soruyla ani hareket sebebimi anlamış o da sırıtmıştı.

"Ne o, hoşuna mı gitti?"

"Hem de deli gibi."

"O zaman... Benimle nazikçe ilgilenirsin diye düşünüyorum."

"Her bir hücren hissedecek bu gece zevki ve sevgimi."

Kollarımdaki elleri yavaşça yukarı çıkıp yüzümü buldu. Dudaklarımızı birleştirip derin bir öpüşme başlattığında bir elim belindeyken diğeri yanağını okşuyordu. Nefessiz kalıp geri çekildiğimde bayık gözlerle ve kızarmış yanaklarıyla nefes nefese bana bakıyordu. Bu şekilde bakarsa bana... Ben nazik olmazdım ki ama.

Kendi tişörtümden kurtulup onunkini de çıkartmak için gözlerine baktım. Bir nevi izin isteyip sevişmek istiyor mu diye emin olmak istiyordum. Bir şey demeden gülümsemiş ve kollarını kaldırmıştı tişörtünü çıkartmam için. Onu bekletmeyip üzerindekinden kurtulur kurtulmaz altındakini de çıkartmak için hamle yapmıştım ki beni durdurdu. Sorarca yüzüne baktım.

"Ö-önce sen."

Hâlâ utanıyordu. Sevimliliğine gülerken yataktan inip odamdaki banyoya gittim. Prezervatif ve kayganlaştırıcı lazımdı. İkisiyle beraber döndüğümde yatağa geçmeden önce elimdekileri Yoongi'nin yanına atıp altımdaki parçaları çıkarttım. Yatakta yerime geçip dizlerimin üzerinde dururken Yoongi'nin eşofmanına uzandım. Artık eşsiz bedenini çırılçıplak görmek istiyordum. İstediğimi de elde ettim.

"Beyaz tenin..." dudaklarımı yalayıp bacaklarını okşadım. Beni o kadar etkiliyordu ki istese dünyayı ayaklarının altına sererdim. Uzanıp dudaklarımızı buluşturdum tekrardan. Öpücüklerim çenesine, oradan da boynuna kaydığında başını geri atıp bana yer açtı mis kokulu yerden. Öpücüklerimi hiç kesmeden göğüslerine geldim. Dilim göğüs ucuna değer değmez titrek bir nefes verdi. Demek burası hassas noktan güzelim. Diğer göğsüylede elimle ilgilenirken alttan sürtünmemizi sağlamasıyla ikimizde durup inledik. Dudaklarına döndüm tekrar.

"Beni delirtmeye mi çalışıyorsun sen? Korkutmamak için acele etmemeye çalışıyorum ama... Çok zor Yoongi, çok zor."

Doğrulup kayganlaştırıcıyı elime aldım. Son kez onay isterce yüzüne baktığımda başını salladı sessizce. Zaman kaybetmeden üç parmağımı ve Yoongi'nin deiliğimi kayganlaştırıcıyla kaplayıp bir parmağımı içeri soktum. Nefesi kesildi birden. Tuhaf hissettiriyor olmalıydı. Yalnız hissetmemesi içi üzerine eğilip yüzünü öpmeye başladım. O sırada da ikimci parmağımı yolladım içeri. Yoongi kasılıp başını geri bastırdı. Açığa çıkan adem elmasını da öptüm. Makas hareketiyle deliğini genişletirken üçüncü parmağımı da soktuğumda acıyla inledi artık. Kendini çok kasıyordu. Parmaklarım içindeyken üzerine eğilip kulağına fısıldadım.

"Kasma kendi bebeğim. Birazdan ben içindeyken aynı şekilde yaparsan daha çok canın yanar."

Beni başıyla onaylayınca yardımcı olmak için rahatlatıcı sözler fısıldarken öpüyordum yüzünü boynunu. İşe yaramış olacakki yavaşça saldı kendini. Kapalı olan gözlerinden öptüm. "Aferin güzelime. Şimdi parmaklarımı çekeceğim, tamam mı?"

"T-tamam."

Dediğim gibi yapıp çıkarttım parmaklarımı. Her yaptığım harekette gözlerimi yüzünden çekmiyordum. Elimi çektiğimde hissettiği boşluktan dolayı nefesini tuttu tekrardan. Afalladı birkaç saniye. Ben de bunu fırsat bilip hızlıca kondom takıp tekrardan kayganlaştırıcı sürdüm. Yoongi bakışlarını bana çıkarmış içine girmem için gözlerime ihtiyaçla bakarken eğilip dudaklarını öptüğüm sırada yavaşça girdim. Hâlâ inlemelerini tutup kendini kasıyordu. Deliği zaten dardı, kendini kasınca patlayacak gibi hissetmiştim.

Nefes nefese soluklanırken sesimi düzgün çıkarmaya çalıştım. "Rahatla bebeğim, kasma kendini. İnlemelerini de serbest bırak." ben bunu der demez derin bir nefes alıp inlerken gevşetti deliğini. Alışması için hareket etmeye başladım. Aynı zamanda da Yoongi'nin gözsüne eğilip tomurcuğunu ağzıma aldım. Şimdiden inleyip kıvranmaya başlamıştı altımda. Onu bu şekilde gördükçe benim de şevkim artıyordu. Hareketlerimi hızlandırmaya başlamıştım ki Yoongi birden en yüksek inlemesi tiz bir şekilde sununca zevk noktasını bulduğumu anladım.

İşte gece şimdi başlıyordu.




***
-i know smutı yarıda kesmisim gibi oldu ama zaten gerisini kendiniz de hayal edebilirsiniz kfldjdkdkfkdk

-hikâyeyi bitiyorum. Bitti. Buraya kadardı. Geriye kalan hiçbir şey önemli değil bitti işte dldmdkdömf.

-okuduğunuz için teşekkürler <3

-the and. Fin.

DIAMOND {TaeGi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin